Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologinen hotelli  (Luettu 6894 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« : 13.04.2017 22:00:28 »

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/201704132200102479_ma.shtml

Huikean hieno idea hotellille.. Heti pohdin millainen mahtaisi  aurinko jousimies  kuu kalat asc rapu vierailu olla

Jouskarille varmasti jotain urheilullista aktiviteettia, kaloille taidetta, ravulle museoita ja tutustumista paikalliseen kulttuuriin sekä tietysti hyvää ruokaa. Kyllä tuosta tulisi hyvä reissu  Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2017 18:08:02 »

Mä voin avittaa majoitusjärjestelmän kanssa, omat työt liittyy mm. sellaisiin Grin Olen tullut siihen tulokseen, että mara-alassa viehättää fiilis että ihmiset tulee ja menee, raflassa ollaan juhlimassa ja hotelleissa lomalla. Yksi syy siihen miksi en oikein diggaa lomamatkailusta on kun se on mulle nimenomaan arkea ja juhlaa ihan jokin muu. Varsinkin kun on tullut tutuksi hotellit ihan työpaikkoina, työmatkamielessä ja se pätkä kun asuin hotellissa Ruotsissa vakituisesti.

Että mä olin muuten kateellinen kun kollega kertoi eilen, että aikoo saunoa nyt pääsiäisenä angel Tekis mullekin terää, saa nähdä että milloin pääsen Suomeen landelle. Siinä meikäläisen unelmaloma: puusaunaan, lenkille soratielle, tädin&mutsin kanssa shoppailemaan ja kirkonkylälle ostamaan niitä Aino-jäätelöjä mitä ei saa täältä Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2017 16:47:03 »

En osaa arvostaa länsimaisen horoskoopin mukaan tehtyä hotellia, mutta Maya- astrologia oiskin sitten ihan jo toine juttu tai peräti Intiaanihoroskooppi, koska pitävät ainaki mun kohdalla paremmin paikkansa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2017 17:47:06 »

Kannattaisin räätälöityen teepussien sijaan sellaista hotellia, josta voisi valita korkean huoneen, jossa voi hengittää, ilmamerkki kun olen. Ja paljon kauneutta  vaaka
Vesielementti hotellin alueella olisi kanssa tärkeä kun kuu kalat - Rakastan iltauinteja jännästi valaistussa altaassa tai ihan luonnonvedessäkin, jos on lämmintä.
Ehdottomasti tulisin asiakkaaksi Sinikiviuhkon majataloon.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2017 17:00:49 »

Oi kiitos, työelämän lasikatot on ikäviä mutta hotellissa kelpaa katsella...nyt jo ihan täyskuuta  Cheesy
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #5 : 13.05.2017 22:39:12 »

Mä voisin olla media/promo-vastaava mun  venus keskitaivas :lla. Tongue
tai vaikka sisustussuunnittelija.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: