Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alastomuus...Onko se sinulle luonnollista?  (Luettu 64425 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #90 : 09.06.2006 16:27:54 »

Lainaus
En ihan usko tuohon että jos on rakastunut johonkin niin näkee ko henkilön ruumiinosat sen takia ihanimpina ja täydellisimpinä. Ehkä mieluumminkin niin että vaikkei joka kohta syystä tai toisesta miellytä niin niillä asioilla ei vain ole mitään tai juuri mitään merkitystä.


ilmaisit asian paremmin kuin minä.tuli vähän lipsautettua...hmm. en jaksa nyt alkaa tässä syvällisemmin spekuloimaan rakastumisen olemusta, vaaleanpunaisia silmälaseja ja huumaa, ja näkemyksen subjektiivisuutta eikä ole tarviskaan, mutta noin kuin sanoit niin asia tuli paremmin ja selkeämmin ilmaistua, jotenkin järkevästi.

Lainaus
En käsitä semmoista ettei suurin piirtein sais olla mielipiteitä tyyliin mielestäni keskikokoinen sukupuolielin   tai mikä milloinkin on parempi kuin joku toinen. Vaan että pitäis hyssytellä tyyliin "kaikista tykkään mikään ei ole toistaan parempi kenestäkään ei saa sanoa mielipidettä kun kaikki on yhtä hyviä".


samaa mieltä...nimeenomaan mielipiteitä ja näkemyksiä saa olla.

Lainaus
Ehdottomasti olen sitä mieltä että mitään ominaisuutta ei voi luokitella absoluuttisesti toistaan paremmaksi millään perusteella, mutta mielipiteet on asia erikseen.


oikeassa olet...
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #91 : 09.06.2006 16:37:26 »

sign?
kiva kun ajattelet nuista asioista samaan suuntaan, kävi mielessä että toivottavasti en loukkaa sinun ajatuksiasi (viittaan siihen mitä edellä kerroit aiheesta) hieman ehkä kylmänsävyisellä tekstilläni!  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #92 : 09.06.2006 16:48:28 »

jos alkaisin ottamaan kaikkien ihmisten puheen sävyt, mielipiteet ja tunnetilat henkilökohtaisena uhkana itseäni kohtaan niin siinä kaivaisin vain kuoppaa omien jalkojeni alta...olisin kokajan reagoimassa erilaisiin tunnetiloihin mitä aistisin vuorovaikutuksessa toisiin ja elämäni olisi hyvin epävakaista ja riippuvaista ulkoisista ärsykkeistä. juuri tästä olen kalana opettelemassa pois, sillä liiallinen herkkyys on tuhoisaa itselle. Smiley kokemusta on...


siis, eikö se ollut joku sanonta siitä että hyvässä keskustelussa asiat voivat olla toisiaan vastaan, mutta ihmisten henkilöinä ei tarvitse. eli vaikka joku olisikin täysin eri mieltä jostain niin sen ei tarvitse järkyttää minun "persoonani" olemassaoloa sinänsä...ja sit kun ollaan samaa mieltä hyvä niin...

mutta siis minustakin on hienoa jos ihan mistä vaan voidaan keskustella, ilman että tarvitsee sillä tavalla henkilökohtaisesti suhtautua siihen että "onkohan tämä nyt reilua"...kun kaikki ei mene aina tasan ja eroavaisuuksia on olemassa ja niitä voidaan havaita.

mutta tää nyt on jo taas turhaa sanavääntelyä, sillä sanoit sen jo niin tiivistetysti tuossa aikaisemmassa viestissä Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 16:50:06 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #93 : 09.06.2006 16:55:58 »

Niin, tästä tuli just mieleen se, että kun aikaisemmin kerroin "haavoittuneeni" kehoon kohdistetusta arvostelusta ja tottahan se olikin.

mut se voi olla myös minulle haaste siihen, että kehityn vähemmän herkäksi ja annan vähemmän painoa sanoille mitä ihmiset voivat päästellä suustaan, tai ainakin opin suhtautumaan niihin kriittisesti.

esim ulkonäköön tulevaa arvostelua tulee aina olemaan ja siihen jokainen joskus törmää. itsestä riippuu, antaako sen vaikuttaa.

harmittelinkin sitä, että olin teininä niin herkkä, että annoin sen vaikuttaa niin paljon. monestihan silloin se vaikuttaa enemmän...mutta nykyään...en voisi vähempää välittää! Wink

esim sitten kun olen fyysisesti vanhassa iässä ja mulle tullaan sanomaan että "senkin vanha ämmä" tai mitä tahansa, niin se on minun haasteeni säilyttää itsekunnioitukseni siitä huolimatta...se olenko "vanha ämmä" vai "teini-huora" on vaan niin suhteellista...riippuen siitä mitä kukakin päättää sanoa...miksi siis antaa sellaiselle arvoa? pääsee vähemmällä jos oppii olemaan välittämättä...

ja tietysti, live-tilanteessa pyrkisin kyseenalaistamaan tämän sanojan ja osoittamaan hänelle, että toisille möläyttely on typerää...mutta joissakin tapauksissa tämäkin on vaan turha taisto, josta tulisi loputon sota tuulimyllyjä vastaan...

« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 17:09:41 kirjoittanut sign? » tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #94 : 09.06.2006 17:16:20 »

Mulle alastomuus on luonnollista miesten kanssa, no joo ja perheenjäsenten, mut mielellään ei paljasta itseään kavereiden/ystävien edessä, ainakaan selvinpäin...

Nuorempana oli kauhee pienet tissit-kompleksi, ja kuvittelin monta vuotta etten tule ikinä näyttämään tissejäni yhdellekään miehelle... 2funny

Nyt sille voi jo nauraa. Eihän ne siitä juuri kasvaneet, mutta YKSIKÄÄN ei ole valittanut, päinvastoin. Ja jos valittaisikin en enää välitä!

Tällä hetkellä tapailen miestä, joka ei anna mun käyttää vaatteita, joten eiköhän tää tule aina vaan helpommaks..... uglystupid2 Cheesy
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #95 : 11.06.2006 15:40:19 »

Minut on yllättävän vaikea saada nykyisin kiinnostumaan riisuutumisesta ja toisen vartalon lähellä olemisesta, mutta kesällä pitää yrittää taas.

Mutta siitä se alkaa, myöntämisestä.

Toivon kovasti, että opit hyväksymään ruumiisi, niin sielukin voi ilahtua.

lämpimästi metsätonttu smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #96 : 13.06.2006 13:11:33 »

http://koti.mbnet.fi/neptunia/  esseet ja artikkelit/sosiaaliset pelot

Lainaus
Rollo Mayn mukaan nykyisin onkin helpompi olla fyysisesti kuin henkisesti tai psykologisesti alasti, joten varsin monet pinnallista sosiaalista rohkeutta omaavat pomppaavatkin suoraan sänkyyn, he eivät edes ryhdy rakentamaan kokonaisvaltaista läheisyyttä ja syvempiä ja kestävämpiä ihmissuhteita. Heillä on rohkeutta 'jakaa' kehonsa mutta ei ajatuksiaan ja tunteitaan.


tietenkin hyvin yksilöllistä mutta kokisin että tuossa on paljon perää...omalla kohdallani ainakin kehoni paljastaminen ei olisi läheskään niin pelottavaa kuin yksilöllisyyteni paljastaminen. jotenkin tuntuu että keho ei ole niin henkilökohtainen juttu, en ole voinut päättää siitä minkä näköinen se on, en ole luonut sitä...toisin kun taas itse tavallaan luon sitä mitä olen "sisäisesti" ja se kertoo PALJON enemmän minusta itsestäni, joten alttiiksi asettumisen määrä on paljon suurempi. kehoon kohdistuvaan arvosteluun voi aina sanoa, että "minkäs minä sille voin minkä näköinen kehoni on?" sisäisestä taas olen enmmän vastuussa.

(muuten ei sitten ollut tarkoitus asettaa moralisoivaa ja arvostelevaa asennetta yhden illan juttuja etc kohtaan...lähestymiseni oli puolueettomassa hengessä)

(ja tietenkin monessakin suhteessa olen vastuussa myös kehoni ulkonäöstä...mutta vain niille seikoille joille voin jotain...perusulkonäköäänhän ei voi muuttaa, toisin kuin paino, hiusten väri, puhtaus ym)
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 13:16:23 kirjoittanut sign? » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 13.06.2006 14:17:00 »

HYVÄKSYN ruumiini mutta on niin harvoja miehiä jotka kelpaa. No onneksi kaksi. Olin kevytkenkäisempi v 2004. Olen oikeen nätti mutta ei ne ansaitse.  angel Vaan nyt pitää yhden väsytys palkita. Katsokaas mitä oinailla luki tänään.. "niin kiinnostunut eräästä, että"!
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 14:18:55 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #98 : 13.06.2006 15:39:30 »

Sama kuin Signilla, helpompi paljastaa oma kehonsa kuin sisimpänsä  Smiley
Keho on vain pintaa  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #99 : 13.06.2006 15:40:17 »

Eikö olekin hassua, että kun puhumme fyysisestä kehosta, se on just prikulleen samaa ainetta kuin on äiti Maa. Se kantaa juuri samoja aineita, ja ojentaa rikkauksia kukille, eläimille, ihmisille.

DNA- ketjut ovat sitten jotakin, jota en ihan ymmärrä, saatikka sitten se sielu.  Shocked

Ihanaa on kuitenkin se, että jokainen kukka, jokainen eläin, jokainen ihminen on yksilö niin fyysisesti, kuin dna kuin sanotaan myös sielu! Jokainen voisi olla hyvin ylpeä juuri siitä omasta ainutlaatuisuudestaan.

SE ON IHME !!!!! angel

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #100 : 13.06.2006 20:05:48 »

Tämä on kyllä ihan hulvaton ketju. Voi hyvänen aika. Nauroin vedet silmissä. Kyllä te kirjoittaa osaatte, tällaisestakin aiheesta. Niin humoristisesti ja pilke silmäkulmassa.  2funny  Wink

Mutta siis näihin edellisiin kommentteihin viitaten on todellakin joskus helpompi puhua siitä, että "olen taas lihonut ja pitäisi saada painoa alas ja kauhea kun en tällaisilla helteilläkään kehtaa pitää uimapukua tai mitään vähänkään paljastavaa" kuin siitä miltä todella tuntuu ja mitä todella ajattelee. Se onkin paljon vaikeampi aihe.

Olen itse saanut muotoja vähitellen, kehityin aika hitaasti ja muistan, että vaikka toisaalta se ei minua häirinnyt niin enhän silti voinut olla huomaamatta muiden kehitystä.
Muistan kuinka joskus pienenä katselin urheilukisoja ja ajattelin itseäni lohduttaakseni, että ei noilla naisillakaan ole mitkään kauhean isot rinnat.
Että ehkä se ei haittaa, vaikka minullakaan ei ole.

Rakastan vaatteita, värejä ja korkeita korkoja, koska niillä saa kyllä ulkonäköään ja muotojaan muutettua. Voi luoda sellaisia omia "illuusioitaan".
 Wink :Smiley

Ehkä jonain päivänä löydän sellaisen ihmisen, jonka kanssa tunnen alastomanakin oloni luontevaksi ja rennoksi... siihen asti...  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #101 : 14.06.2006 00:05:14 »

Lainaus
Eikö olekin hassua, että kun puhumme fyysisestä kehosta, se on just prikulleen samaa ainetta kuin on äiti Maa. Se kantaa juuri samoja aineita, ja ojentaa rikkauksia kukille, eläimille, ihmisille.

DNA- ketjut ovat sitten jotakin, jota en ihan ymmärrä, saatikka sitten se sielu.  Shocked

Ihanaa on kuitenkin se, että jokainen kukka, jokainen eläin, jokainen ihminen on yksilö niin fyysisesti, kuin dna kuin sanotaan myös sielu! Jokainen voisi olla hyvin ylpeä juuri siitä omasta ainutlaatuisuudestaan.

SE ON IHME !!!!! angel


tämä oli ihanasti sanottu, mietin sitä tuolla päivän aikana. kävimme ulkona ja näimme peuran smitten se oli niin kaunis mussuttaessaan heinää, ja se antoi tarkailla itseään pitkään. eihän mekään olla sen kummempia eläiminä...siinä peurassakin oli "kaikki aivan kohdallaan"...niin meissäkin Wink

Metsätontun kirjoitus sai miettimään juuri sitä että miksi rankaista omaa kehoaan joistaan tunne-elämän jutuista tai muuta...täällä ei siis siitä puhuttu mutta itse olen sitä joskus harrastanut vaikka esim tupakoimalla ja muilla laiminlyönneillä, (enkä väitä että kaikkien tupakointi on olisi istensä rankaisua...mulla kyllä oli jonkinlaista fyysisen halveksuntaa ja aliarviointia)

no se kehohan on syytön...ja, hyvin tarkoituksen mukainen, ihan kuin peura, siinä on kaikki tarvittava (jos siis on terveys ok)...ja kuten Metsätonttuus sanoi osa luontoa. olipas kiva käydä välillä ei niin ihmiskulttuurin rakentamassa ympäristössä. eiks ne dna:t ole kaikessa materiassa mikä on elollista (ja elotontakin? onko kivessä dna...elääkö kivi :Smiley?) eli ei kai se ole sen kummenpaa kuin että sitä dna:ta on jokaisen solun sisällä...jeps eli KIVISSÄ ei liene dna:ta Grin

Liljasta piirtyi elävä mielikuva...minusta on kiva kun joku pitää korkeita korkoja...taas just näitä asioita joihin saatetaan vetää yhtälö naisellista=tyhmää=bimboa=mitä tuokin luulee olevansa? on kiva että joku uskaltaa myös esiintuoda sen tyyppistä feminiinisyyttä...tosin korkeita korkojahankin on moneen lähtöön... Smiley

jaari jaari... Grin
 
smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #102 : 14.06.2006 00:12:32 »

Alastomuus on mielestäni luonnollinen asia, mutta en todellakaan tunne oloani kotoisaksi alastomana kuin saunassa, suihkussa ja sängyssä.Jo vähissä vaatteissa kulkeminen saa ujon sydämeni pomppimaan ja posket punaiseksi.En oikeastaan koskaan ole ymmärtänyt mistä se johtuu, mutta ehkä se on kasvatuksen tulos  Sad .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #103 : 14.06.2006 00:38:07 »

Olen sinut podini kanssa luoja on minut tällaiseksi luonut maalla olen
kasvanut14 ensimmäistä ikävuottani eli porukalla saunaan saunavuorolla
tosin murrosiän kynnyksellä hiukkasen nolotti. En tosin harrasta
kotinakuilua vai oonkohan mä hiukkasen vanhanaikainen!!!!!
      PALJON ON MINULLE VÄHÄN JA VÄHÄN ON MINULLE PALJON

OLKOON TÄMÄ TÄSTÄ LÄHTIEN MINUN MOTTONI     
 aurinko rapu askendentti leijona kuu oinas venus kaksoset          VANHA KUU HERRA MANNINEN TUTKITTUAAN PLAYBOYN KESKIAUKEAMAN
       TYTTÖJÄ  LÖYSI DAAMEISTA TÄMÄN YHTEISEN TEKIJÄN     
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
kooky
Vieras
« Vastaus #104 : 14.06.2006 14:07:12 »

Lainaus
VANHA KUU HERRA MANNINEN TUTKITTUAAN PLAYBOYN KESKIAUKEAMAN
       TYTTÖJÄ  LÖYSI DAAMEISTA TÄMÄN YHTEISEN TEKIJÄN     

 2funny

nakuilu suuren yleisön edessä on siis pitkälle ehtineen sielun ja henkisen kypsyyden merkki smitten 2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: