Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 148881 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #240 : 18.01.2017 03:16:35 »

Olisi mukava jos voisit katsoa työ/opiskelu ja raha

Opiskelen mutta saanko tästä työn itselleni. Helpottaako nämä raha-asiat ennen vuotta 2019?

Sitten jos jotain näkyy vanhimmasta tyttärestä, olen aika huolissani hänestä.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #241 : 22.01.2017 16:36:47 »

Työasiat tässä on pyörineet viimeaikoina mielessä. Monia hakemuksia on tehty - kuuluuko niistä mitään? Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #242 : 14.10.2021 14:40:58 »

Voin katsoa yhden kysymyksen/aihepiirin kerrallaan sinulle.

Voi kysyä ihan yleisesti, jos ei ole mitään erityistä elämänałuetta, joka mietityttää. Niistä monesti nousee sitten lisäkysymyksiä.

Yksi kysymys tai alue kerrallaan siksi, jotta saisin mahdollisimman tarkan kuvan ja se tuo selkeyttä näihin.

Katson teille intuitiivisesti ja usein näen asioita myös kuvina ja tunteet tulevat myös vahvana esille. Epäselvissä tilanteissa saatan joskus käyttää myös kortteja apuna tuomaan lisävaloa johonkin.


Avoinna uusille kysymyksille Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #243 : 16.10.2021 22:08:02 »

Mulla olisi oikeastaan monta kysymystä ja toisaalta tiedän, että kaikki on mahdollista.  Grin

Kysyn nyt kuitenkin näin.

Tapahtuuko työssäni muutosta vuoden sisään?
Opiskelen työn ohessa täysin uudenlaista asiaa, mutta kouluttajan persoona häiritsee minua. Opiskeltava asia on hieno ja sisällöltään mun mielestä tärkeä ja hyvä, mutta opettaja suoltaa omia rajoittavia näkemyksiään tunneilla ja se syö mun motivaatiota vaikka koulutus on vain vuoden kestoinen.

Kysyn nyt tähän opiskeluun liittyen että tuleeko siitä minulle työ vai onkohan sen tarkoitus että tapasin siellä uuden ystävän, tekisi mieli jopa keskeyttää tämä opiskelu vaikka saankin siitä paljon. Toisaalta tunnen että se on joku siirtymä täysin uuteen ja edessä on vielä muutakin opiskelua.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #244 : 19.10.2021 20:26:50 »

Mulla olisi oikeastaan monta kysymystä ja toisaalta tiedän, että kaikki on mahdollista.  Grin

Kysyn nyt kuitenkin näin.

Tapahtuuko työssäni muutosta vuoden sisään?
Opiskelen työn ohessa täysin uudenlaista asiaa, mutta kouluttajan persoona häiritsee minua. Opiskeltava asia on hieno ja sisällöltään mun mielestä tärkeä ja hyvä, mutta opettaja suoltaa omia rajoittavia näkemyksiään tunneilla ja se syö mun motivaatiota vaikka koulutus on vain vuoden kestoinen.

Kysyn nyt tähän opiskeluun liittyen että tuleeko siitä minulle työ vai onkohan sen tarkoitus että tapasin siellä uuden ystävän, tekisi mieli jopa keskeyttää tämä opiskelu vaikka saankin siitä paljon. Toisaalta tunnen että se on joku siirtymä täysin uuteen ja edessä on vielä muutakin opiskelua.

Hei Tiigris!

Olet saanut paljon tästä koulutuksesta, se ehkä avautuu myöhemmin uudella tavalla sinulle ja huomaat oppineesi jotain muuta kuin aluksi olit ajatellut. Joustavuuttasikin tarvitaan, mutta sehän sinulta luonnistuu varmasti hyvin. Näen todellakin potentiaalia tässä isommassakin kaavassa. Älä luovuta, jotakin hyvää olisi luvassa. Tästä varmastikin jotain vihjeitä pian saat ihan konkreettisestikin nähdä. Sellainen huomio pyydetään sinulle antamaan, että muista pysyä omassa voimassasi ja totuudessasi. Älä anna voimaasi pois. Tutkaile tätä huomiota itseksesi tarkemmin. Saan tunteen, että se on tosi tärkeä. Kuuntele intuitiotasi tarkkaan, älä anna mielen hämätä. Tarkkailepa myös uniasi lähipäivinä, jotain viestiä sinulle niissä yritetään toimittaa. Uuden kynnyksellä tässä ollaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #245 : 20.10.2021 10:20:22 »

Mulla olisi oikeastaan monta kysymystä ja toisaalta tiedän, että kaikki on mahdollista.  Grin

Kysyn nyt kuitenkin näin.

Tapahtuuko työssäni muutosta vuoden sisään?
Opiskelen työn ohessa täysin uudenlaista asiaa, mutta kouluttajan persoona häiritsee minua. Opiskeltava asia on hieno ja sisällöltään mun mielestä tärkeä ja hyvä, mutta opettaja suoltaa omia rajoittavia näkemyksiään tunneilla ja se syö mun motivaatiota vaikka koulutus on vain vuoden kestoinen.

Kysyn nyt tähän opiskeluun liittyen että tuleeko siitä minulle työ vai onkohan sen tarkoitus että tapasin siellä uuden ystävän, tekisi mieli jopa keskeyttää tämä opiskelu vaikka saankin siitä paljon. Toisaalta tunnen että se on joku siirtymä täysin uuteen ja edessä on vielä muutakin opiskelua.

Hei Tiigris!

Olet saanut paljon tästä koulutuksesta, se ehkä avautuu myöhemmin uudella tavalla sinulle ja huomaat oppineesi jotain muuta kuin aluksi olit ajatellut. Joustavuuttasikin tarvitaan, mutta sehän sinulta luonnistuu varmasti hyvin. Näen todellakin potentiaalia tässä isommassakin kaavassa. Älä luovuta, jotakin hyvää olisi luvassa. Tästä varmastikin jotain vihjeitä pian saat ihan konkreettisestikin nähdä. Sellainen huomio pyydetään sinulle antamaan, että muista pysyä omassa voimassasi ja totuudessasi. Älä anna voimaasi pois. Tutkaile tätä huomiota itseksesi tarkemmin. Saan tunteen, että se on tosi tärkeä. Kuuntele intuitiotasi tarkkaan, älä anna mielen hämätä. Tarkkailepa myös uniasi lähipäivinä, jotain viestiä sinulle niissä yritetään toimittaa. Uuden kynnyksellä tässä ollaan.

Kiitos vastauksesta  Smiley
Todellakin intuition käyttöä tässä harjoittelen. Olen myös ottanut aktiivisesti yhteyttä omiin oppaisiin ja enkeliin. Mulla on energiaherkkyys ja olen selvätuntoinen ja jonkin verran selvätietoinen. Tässä opetellaan paljon luottamusta kun en näe/kuule, jos saan viestejä joudun punnitsemaan onko se mielikuvitusta vai ei. Unimaailma on kyllä ollut aktiivinen, itseasiassa mulle opetettiin Vagushermon parantamista kultaisella valolla yksi yö, sitä vaan kutsuttiin Venuksen linjaksi, mutta meni aivoista suolistoon kuten Vagushermo. Korostettiin että se on tärkein linjoista. Samana yönä mulla oli iso laatikollinen jalokiviä joiden kanssa työskentelin, mutta energia oli liian pomppivaa joten päätin keskeyttää unen, heräsin ja jatkoin nukkumista.

Lisäks on ollut vähän häiritseviä unia, kuten paholaisenergia oli meidän kotona, se oli musta huppupää yhdessä huoneessa, josta leijaili myrkynvihreä valo. En pelännyt sitä, jotenkin mun tehtävä oli pitää se hallinnassa ettei se siitä leviä, mutta tiedostin että mun energia menee siinä ikäänkuin hukkaan ja olin pettynyt et sellaista pimeyttä on, kun mun oikea tehtävä on keskittyä valoon.
tallennettu
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #246 : 11.11.2021 15:58:57 »

Hei ! Rakkaan lemmikin kuolemasta tulee kohta vuosi. Olisiko uuden lemmikin aika?
tallennettu
Tuollanyt
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #247 : 13.11.2021 01:18:41 »

Katsoisitko minulle? Smiley
Saanko tässä elämässä itselleni unelmieni ammatin?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #248 : 16.11.2021 22:25:58 »

Hei  smitten

Mullekki saa kattoa.

Vaikkapa ihan yleisesti että mitä mulle tuleman pitää seuraavan puolen vuoden sisään?
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #249 : 19.11.2021 18:22:54 »

Miltä työelämäni näyttää? Tulenko vaihtamaan työpaikkaa?

Kiitos
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #250 : 22.01.2022 22:23:39 »

Katsoisitko, että tuleeko mun naisrintamalla tapahtumaan yhtään mitään? exäkin pyörii vieläkin mielessä...
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #251 : 20.02.2022 18:16:25 »

Onko juttuni muusikon kanssa ohi vai jatkuuko vielä?
tallennettu

.
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #252 : 26.02.2022 12:59:39 »

Tuleeko vastausta ollenkaan ?
tallennettu
OsVi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #253 : 15.05.2022 15:47:17 »

Yli puoli vuotta olen odottanut vastaustasi. Teetkö enää tulkintoja ?
tallennettu
tähti77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #254 : 22.05.2022 14:35:41 »

Morjesta  Smiley

Mitä näet rakkaudessa ?
Se perinteinen kysymys
tallennettu

"kaikella on tarkoituksensa"
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: