Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muuton transiitit?  (Luettu 92216 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #75 : 04.09.2008 16:47:12 »

Olipas jysäys, voimia Elämänilo  Kiss

Vai ehdotuksia - - -> Kuusamo - sinne itse vähän mielin, ellen sitten Nurmekseen, mutta ei ihan vielä minnekään   Wink En ole cityihminen  Undecided
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
korintti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #76 : 05.09.2008 22:14:55 »

Pakko kirjoittaa tähän ketjuun, kun mun rauhallinen kotielämä muuttui ihan hullunmyllyksi. Viime sunnuntaina erosin kirkosta, sanotaanko näin, että hetken mielijohteesta. Edellisenä päivänä olin kysellyt ihan vain huvikseni eräästä mielenkiintoisesta asunnosta, että vieläkö se on vuokrattavana. Tulos oli se, että minä, mies ja koira päätimme yhtäkkiä tosta noin vaan muuttaa uuten asuntoon. Olemme nyt pakanneet koko tämän viikon muuttolaatikkoja kuin pienet pirut ja ensi viikolla olisi sitten tavaroiden siirto. Heh, sanoisin että nopeaa toimintaa  laugh

Eikä siinä vielä kaikki. Tämän kuun puolivälin jälkeen olemme lähdössä kuukauden matkalle kaukomaille, joka on todella tärkeä meidän kummankin uran ja kehityksen kannalta. Henkiset voimavarat ja tarpeeksi jaksamista on jo toivottavasti pakattu mukaan reissuun...

Vilkaisin omaa kuunpaluu karttaani ja se näytti ihan mielenkiintoiselta, em. näkökulmasta.
Osaako joku muu heittää lisää tulkintaa peliin? Olen ns. vasta aloittelija näissä astroiluissa, mutta nyt on niin jännät paikat, että luulisi tämänkin jossain kartalla näkyvän  :Smiley

 askendentti rapu  aurinko jousimies  kuu jousimies  merkurius jousimies  mars vesimies  venus vesimies  uranus jousimies  pluto skorpioni  saturnus skorpioni  jupiter kauris

Elämä vaan heittelee eteen kaikenlaisia ylläreitä. Joskus ne on mukavia, joskus vasta pidemmän ajan päästä näkee niissä hyvät puolet. Voimia myös täältä sulle Elämänilo.

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #77 : 05.09.2008 23:13:19 »

Olipas jysäys, voimia Elämänilo  Kiss

Vai ehdotuksia - - -> Kuusamo - sinne itse vähän mielin, ellen sitten Nurmekseen, mutta ei ihan vielä minnekään   Wink En ole cityihminen  Undecided
 smitten


... Voimia myös täältä sulle Elämänilo.


Hei Ystäväin


Annetaampa ajan vähän kulua
- asioilla on tapana järjestyä.

Kovasti minua odotetaan toiseen kaupunkiin
- rivari on kuulemma tänään hankittu

Itse hankin itselleni oman "kotipesän",
jos samaan kaupunkiin päädymme
- tähän kaupunkiin en ole ajatellut jäädä

Liian nopeat päätökset sekoittivat pään
- annetaas ajan kulua ja kuunnellaan mitä sydän sanoo



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #78 : 04.01.2009 13:11:27 »

meijän pitäs muuttaa tänä vuonna. haluisinki tietää löytyykö kummankaan kartalta mitään asunnon vaihto-transiitteja..

iteltä ei löydy tuon transiittilistan mukaan kuin nämä:

 jupiter aspect_sex uranus 16.2.2009
 mars  aspect_sex  uranus 17.2.2009

ja sitten jotku neliöt ja kolmiot myöhemmin..

mieheltä löytyy:

 mars  aspect_sex  uranus 30.1.2009
( jupiter  aspect_opp  merkurius 17.2.2009)
( mars  aspect_opp  merkurius 17.2.2009)
 uranus  aspect_tri  uranus 24.5.2009

..ja enemmänki tuota uranusta kyllä, mutta mun ukon pitäs löytää kai paree suunta työelämässä ja mäkin oon vähän hankala vissiin..

ap-kartalla hänellä  uranus on huoneessa 8 kaloissa ja meikäläisellä huoneessa 4 kaloissa myöskin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #79 : 09.01.2009 18:56:27 »

2 viimeistä muuttoa:

 jupiter  aspect_con IC (rauhassa suunnuteltu muutto)

 uranus  aspect_con IC:n hallitsija (tämä muutto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ( uranus ), yllättävästä tarjouksesta kului alle 3 kk muuttoon)
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #80 : 12.01.2009 16:00:24 »

Nonni, piiii-iitkän, tappavan tylsän ja paikallaan polkevan ajanjakson jälkeen olemme päättäneet miehen kanssa lyödä hynttyyt yhteen, eli muutto on jossain vaiheessa (toivottavasti pian) tämän vuoden sisällä edessä Cheesy  Alla ompi AP-karttani, näkyykö sieltä mitään muuttoon viittaavaa?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #81 : 13.01.2009 16:08:21 »

Onneksi olkoon, mc82! Smiley Näkyyhän tuolla ainakin saturnus IC:llä eli perustaa luodaan kodille ja oppositiossa siihen uranus MC:llä: muutoksia tällä akselilla.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 05.05.2009 13:06:12 »

Hei mc82, spottasin kartaltasi pluton ja vestan kolmion sekä auringon ja vestan neliön. Liittyvätköhän ne jotenkin siihen? Kysyn koska minulla itsellänikin on kesälle tulossa nuo samat transiitit ja olen halunnut muuttaa pois täältä jo vaikka kuinka pitkään, josko vihdoin pääsisin.. En jaksa tätä elämää täällä enää ja hajoan jos en pääse pois nyt heti!

Ap karttani on tässä: http://www.astro.com/tmpd/c3upfileSkdmvU-u1145531862_1203785307/astro_32gw_01_anna_200971.39687.22660.gif
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #83 : 28.05.2009 19:29:47 »

Onnea Elwyn!

Hienoa löytää sellanen jossa tietää viihtyvänsä pidempään.
Siinä on kuitenkin kämpän kunto, ympäristö ja sensellaiset natsattava,
että tuntuis muultakin kuin tilapäismajoitukselta. Onnea siis!

Ja hyvä kun muistutit tuosta Vestasta
unohtuu nuo asteroidit niin heleposti.

Auttaiskohan täällä Marsin lähestyvä kolmio syntymä-Vestalle?
Heinäkuussa transiitti vesta opponoisi itseään, siitä tuskin on iloa muuttomielessä hmm..?


tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #84 : 05.07.2009 14:49:40 »

Hei Ystäväin

Muuttoa tehdään. Äitini on nyt muuttanut Palvelukotiin.
Tuleeko muutto myös minulle.


 smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili WWW
« Vastaus #85 : 20.07.2009 15:59:04 »


Moi!

Teen muuttoa parhaillaan eli pakkaus on käynnissä ja kuukauden vaihteeseen kämppä pitää olla tyhjä. Koko elämäni olen muuttanut vähintään 3 v. välein, mutta nyt ei olekaan kyseessä ihan mikä tahansa muutto, vaan kokonainen, täydellinen elämänmuutos, jossa kamat menevät lähinnä ystäville, lähetykseen ja varastoon ja itse nainen siirtyy Istanbuliin kuun vaihteessa. Tr. Vesta on tarkassa oppositiossa ysissä noususolmuuni kolmosessa. Proge  kuu siirtyy tarkalleen keskiviikkona neloshuoneeseeni, joka usein merkitsee muuttoa myös...

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #86 : 08.11.2009 13:40:43 »


Hei Ystäväin

Jostain syystä en saa mielestäni nykyisestä asunnosta muuttomahdollisuutta.
Nykyisen kodin uudistamista tapetein/maalein olen suunnitellut,
mutta toisaalta on sellainen tunne, etten jää tähän asumaan.

Sanokaapa viisammat mitä tämä karttani kertoo.

Poikani asuu nyt vuoden vaihteeseen saakka luonani tilapäisesti.
Hänelle löytyi oma pieni soma saunallinen luhtitalon kaksio.


 smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #87 : 08.11.2009 15:13:56 »

Hei!

Kartasta en mitään ymmärrä, mutta muuten ajattelen, ettei kannata alkaa remontoimaan jos ajattelet muuttoa. Jokainen haluaa tehdä pintaremonttinsa omalla maullaan, eikö niin. coolsmiley

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 08.11.2009 19:40:36 »

 pluto 4 huoneessa olisi pakollista muuttoa (itselläni näin tapahtui aikoinaan), tahdostasi riippumatta,
MUTTA koska  marsleijona on tähän kvinkunssissa, niin ehkä se olikin poikasi pakollista muuttamista? Tuo kvinkunssi, luova hierre, kuin myös  venus 1 huoneessa lienee sitä ehostamisen tarvetta. Kotiliesi  vesta  leijona on minuutin tarkassa neliössä minun merkuriukselleni, ja se sanoo, jotta hyödynnä kaikkea sitä Fengshui-tietoa, jota sinulla on.Se sanoo myös, että muista kultainen leikkaus. Da Vinci koodi.Saabisesti tutkimista.
Nousumerkkisi selittänee sinulle, kuka määrää kaapin paikan?
Saabisesti:Sirkuksen hilpeisiin väreihin pukeutunut mies säntää areenan häkkiin, jossa haluttomat eläimet odottavat hänen käskyjään.MÄÄRÄYSVALTA
Kartalla on melkein uusikuu ja se ilmeisesti myös innottaisi "kylvämään uusia siemeniä", aloittamaan jotakin uutta? Itselleni on myös tulossa ap-kartalle uusikuu ja siinäkin on onnenpiste nousulla kuten sinulla. Kuinkahan "äijien" käy?? Itselläni on pakottava tarve hankkiutua eroon mäntypuisesta kauniista vitriinistä. jostain syystä en voi enää sietää sitä. Ehkä sinäkin voisit reivata jotakin huushollista pihalle ja saada  mars- energiat parempaan kiertoon kvinkunssista?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #89 : 09.11.2009 18:45:44 »

Kartasta en mitään ymmärrä, mutta muuten ajattelen, ettei kannata alkaa remontoimaan jos ajattelet muuttoa. Jokainen haluaa tehdä pintaremonttinsa omalla maullaan, eikö niin. coolsmiley

Jostain syystä en saa mielestäni nykyisestä asunnosta muuttomahdollisuutta.
Nykyisen kodin uudistamista tapetein/maalein olen suunnitellut,
mutta toisaalta on sellainen tunne, etten jää tähän asumaan.
pluto 4 huoneessa olisi pakollista muuttoa (itselläni näin tapahtui aikoinaan), tahdostasi riippumatta,
MUTTA koska  mars 0  leijona on tähän kvinkunssissa, niin ehkä se olikin poikasi pakollista muuttamista? Tuo kvinkunssi, luova hierre, kuin myös  venus 1 huoneessa lienee sitä ehostamisen tarvetta. Kotiliesi  vesta  leijona on minuutin tarkassa neliössä minun merkuriukselleni, ja se sanoo, jotta hyödynnä kaikkea sitä Fengshui-tietoa, jota sinulla on.Se sanoo myös, että muista kultainen leikkaus. Da Vinci koodi.Saabisesti tutkimista.
Nousumerkkisi selittänee sinulle, kuka määrää kaapin paikan?
Saabisesti:Sirkuksen hilpeisiin väreihin pukeutunut mies säntää areenan häkkiin, jossa haluttomat eläimet odottavat hänen käskyjään.MÄÄRÄYSVALTA
Kartalla on melkein uusikuu ja se ilmeisesti myös innottaisi "kylvämään uusia siemeniä", aloittamaan jotakin uutta? Itselleni on myös tulossa ap-kartalle uusikuu ja siinäkin on onnenpiste nousulla kuten sinulla. Kuinkahan "äijien" käy?? Itselläni on pakottava tarve hankkiutua eroon mäntypuisesta kauniista vitriinistä. jostain syystä en voi enää sietää sitä. Ehkä sinäkin voisit reivata jotakin huushollista pihalle ja saada  mars- energiat parempaan kiertoon kvinkunssista?

Hei

Kiitos "nikki" kivasta tulkinnasta.
Se sai minut taas miettimään.
Jotain on pakko tapahtua;
joko minä muutan tai asuntoni energioita kohotetaan
Feng Shuin ja sisustamisen avulla.

Vaikuttaa siltä, että poikani pääseekin
muuttamaan odotettua aikaisemmin. Wink

Kävin tänään poikani kanssa asunnonvälittäjän kanssa
tekemässä esikauppaa poikani asunnosta.
Siellä olivat heti kuin "haukat" kimpussani, (sirkusväkeäkö)
kun mainitsin miettiväni oman asuntoni myyntiä.

Tässä on vireillä muutakin kuin pelkän asunnon myyntiä,
johon en voi itse kovinkaan suuresti vaikuttaa. "MÄÄRÄYSVALTA"

Äitini asunnon myynyt välittäjä on pitänyt myös mielessään,
kun oman asuntoni mahdollisesta myynnistä mainitsin.
Koko ajan tulee esitteitä asunnoista.

Tein myös netissä ilmaisen asunto-arvio pyynnön.
Sieltäkin kysellään kovasti,
koska pääsisivät paikan päälle
asuntoani katsomaan ja tarkempaa arviota tekemään.

 smittenElämänilo  smitten
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:49:05 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: