Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muuton transiitit?  (Luettu 93271 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 11.04.2008 13:02:26 »

voi rubiinitar,
älähän vielä heitä Pandoran lipasta jorpakkoon,vaikka tuo toivo taitaa psyykellä on "syvällä",
taivahalla Pandora 23  :skorpioni:rx  :aspect_con:Psyche rx  skorpioni,
oma "toivonlippaasi" on muuten syntymäkartalla kriittisistä asteista 29  jousimies neliössä vestaan ja
mukavasti kvinkunssilla hiertää  kuunsolmu rapu:a,
melkeinpä "myrkyttäen" avioliiton, kuunsolmu aspect_sex Nessus  harka 7 huone,
että Pandoran lipas on oikein Yodin kärkenä,
tuliko kaikki paha maailmaan "ulkomailta", :jousimies:Pandora?
AP-kartan "toivolipas" on kohtalon huomassa, aspect_con antivertex 2 huoneessa,toivoa sopii ettei  uranus jaksais kolmiolla räjäyttää sitä tuusan nuuskaksi,
voihan se yllättää....mitäs sieltä löytyykään..alitajunnan tuotoksia..ja muista että Pandora on myös "first Lady" ja
"many gifted woman"
joo,
ei ne AP-kartan t-ristit sieltä minneen häviä ennenku vuotesi vaihtuu,voihan sinne tulla transiitteja kulmille avittamaan ratkaisuissa,en niitä katsonut,
en tiedä miten tuo Saqirlatin esille tuoma 4.5. tapahtuva  neptunus kuunsolmu yhtymä vaikuttaa sinun oloihisi,osuuhan se 4 huoneeseen,
AP-kartalla on myös 4 huoneessa  merkurius :aspect_con:Nessus;heitä "myrkyt" mielestäsi samoin kuin kostoaatteet,jos niitä lie??
älä anna mielesi myrkyttyä..
oikeesti
koko homma taitaa olla puolisostasi kiinni,
sinun  askendentti skorpioni-DC  harka ja edistetty proge  kuu härässä huoneessa 4  aspect_kvi proge  askendentti jousimies,
pitääkö sen homman olla niin "perfect" että sisäisessä kattilassa kiehuu kun keitto ei kypsy??
3.6.2008 tuo proge  kuu harka on tasan tarkkaan descendentilläsi,
liikahtaako puoliso jonneen,
ostatteko sen maatilkun/kiinteää omaisuutta,
vai härkäpäisesti pidätte kiinni entisestä omaisuudesta?
tämmöstä tällä kertaa..
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #61 : 11.04.2008 14:33:11 »

Kiitos, jälleen, Nikki. Paljon samoja aatoksia minullakin, mutta kun kyse on karmasopimuksesta ja sopimusta ENNEN oli jos mahdollista vielä vaikeampaa, niin eipä mahda mitään, sitä saa mitä tilaa. Huolettomuuteen ei todellakaan anneta heittäytyä. Joskus aiemmin  olen maininnut, että ajattelen aika ajoin hyvin paljon Nelson Mandelan vankeutta ja silloin kun Mandela oli vankilassa ajattelin sitä myös paljon, koe siis "syyttömänä vankilaan joutumista". Intuitiivisesti tiedän aina mitä on tulossa jo vuosikymmeniä etukäteen. Lapsena jo muistan ajatelleeni, että en jaksa aikuiseksi asti, tämän elämän voisi jättää kokonaan väliin.

Jännä tuo   neptunus aspect_con kuunsolmu, sattui minullekin  silmään ja ajattelin juuri kuten sinäkin. Jollakin tavalla tuli tunne että päivässä on jotakin tärkeää. Elän myös selvästi uudelleen mennyttä aikasykliä (8 v. sitten) joten menneitä muistelemalla voin päätellä mitä ehkä tulee tapahtumaan. Tuolloin synnytin lapsen 26.5. (yksin) joten sen pitäisi myös olla "uuden aloituksen" päivä myös tänä vuonna. Juuri ennen synnytystä huhtikuussa talooni rakennettiin myös katkynttilä ja parveke, jotka olivat minulle erittäin vahvoja uuden elämän ja eräänlaisia kuningattareksi aateloinnin symboleita
(seinä puhkaistaan ja valo tulvii sisään ylhäältä), eli juuri nyt on hieman samanlainen vaihe, avataan tukoksia, selvitellään vaikka se tekisi kipeää. Perkaan esim. parhaillaan JÄTELAUTAKASAA sirkkelin kanssa, ja kun olin viimeisilläni raskaana 8V sitten tein ihan samaa hommaa! (kun vanhaa seinää siis tuolloin  purettiin) Oli muuten  lähellä että ruosteinen naula ei puhkaissut pullottavaa napaa! Grin

Samoin nuo kesäkuun alkupäivät on perinteiseti ollut uuden aloituksen aikaa, edellisen kerran muutin siis 21 vuotta sitten. Olen todella tehnyt kaikkeni että saisin omaisuutta myydyksi (osin olen onnistunutkin) ja löytäisin sen uuden paikan, mutta kuin  tiukka pressu olisi vedetty mahdollsiuuksien ylle. Seuraan merkkejä, niitä minulle onneksi kyllä näytetään ja oivallan usein mikä merkki liittyy mihinkin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 05.05.2008 22:13:58 »

rubiinitar
pähkin kuunpaluukarttoja ja tein sinullekin
lunar opposition chartin,
tuon kartan mihin kuunpaluu kulminoituu,
1.5.
ja siellä näkyy olevan yod (silmä tuntuviksi bongaa nyt jumalan sormia jostain syystä?)
 kuu kalat aspect_sex aurinko harka
 aspect_kvi vertex vaaka (siis virallisesti  vertex:iä ei varmaan hyväksyttäisi kärjeksi yodiin mutta jotenkin sopii sun tilanteeseen?)
mutta siis avioliitto/suhde/sitoutuminen/sopimukset  vaaka silmätikkuna,
ja se miten siihen "tarraudut",Astrae perääntyvänä(irti?),samassa pisteessä,
toisessa päässä antivertexin(asia,jolle ei voi mitään/kohtalo) kanssa,yodin kannan keskipisteessä on Child asteroidi oinaassa,
lapsi auringon/isän ja kuun/äidin välissä,
parisuhde (yodin kärki) kasvualustana

onko tuolla mitään ( vertex) merkitystä elävässä elämässä?
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #63 : 26.06.2008 21:26:44 »

Palaan tähän ikuisuusaiheeseen ja kysyn (jos nikki olet kuulolla) että näkyikö ap-kartalla 12.6. mahdollisesti  mitään erityistä? 'Löysin' tai ainakin kuvittelin löytäneeni uuden kotini muutamaa päivää ennen tuota ja sain fyys. ensikosketuksen siihen siis 12.6.

Tällä hetkellä asia on henkimaailman huomassa, eli joudun ottamaan ihan järjettömän riskin taloudellisesti (russian roulette) ja toteamaan sitten vasta jälkeenpäin että kannattiko ja oliko voimakas intuitioni ylipäätään oikeassa.

Elokuussa kaiken pitäisi olla "selvää" eli kannattiko ottaa riski ja painua uskolla vuoren läpi Smiley Näkyisikö tästä mitään viitteitä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 26.06.2008 23:37:05 »

voimakas intuitiosi on luultavasti oikeassa (ja kuuntelekin sitä äläkä savolaista joka jättää vastuun kuulijalle..)
päässä pyörii taas monta älynväläystä eikä tiedä miten ne asettelis ymmärrettävään
 muotoon,
no sanoit uskolla VUOREN läpi,tartutaan ekana siihen,
 saturnus "vuori" yhtyy sinun  kuu pluto neitsyt yhtymääsi tarkalleen 30.8.,
elikkä tekeekö se silloin viimeistään tästä koko vuoden vaikuttaneesta  pluto aspect_squ vesta aspektista pysyvän ja realistisen? että pakottava tarve löytää kotiliesi vihdoin löytää seinät ja raamit ympärilleen?
12.8.2008 proge  kuu harka on 11 astetta ja tekee kolmion syntymäkuulle + sille
hattivatille (= pluto haadeksen vartija),oma koti haadeksen kallis,
mut kolmio rullaa,
että jess,
ja siinä oiskin viimetinka elokuulla tuon progekuun suhteen kun se sitten siirtyy jo vitoshuoneeseen progekartalla nautiskelemaan,
transiitti  mars on tehnyt noviilia vestalle 11.6,että oisko hiilet jo hehkuneet kotiliedessä? ja tr  mars yhtyy marsiin elikkä energiaa pitäs riittää sen vuoren läpi
puskemaan,ja tr  mars aspect_con vesta 20.8. jo hehkuu kotiliesi,
elämän käännekohta pholus  jousimies yhtyy sinun venukseesi 2 huoneessa,missä sulla on se oma säästöpossu,onks tää nyt jousimiehen ulkomailla venäläistä rulettia?? ei vaan sinä "nöyrryt" (pholus haavottui polveen) pankinjohtajan edessä,
ja luotat että kykenet pitämään huolta raha-asioista (tr  venus ceres rapu
kuin myös  aurinko rapu ja kaupantekijä  merkurius kaksoset sinun 8 huoneessa,eli toisten rahoissa kiinni,mut 12.6.  merkurius perääntyi vielä,
perutaan kaupat??ei kai,harkinta-aika kuin avioerossa?)
 uranus järjestää ylläreitä sinun onnenpisteellesi 4 huoneessa yhtymällä,
ei se pelaa joka pelkää,
siitä olen ymmälläni että mitä tapahtuu junolle,puolisolle,avioliiton asteroidille,
kun se mokoma on samoissa asteissa 11 ap-kartalla tuon natali kuun ja pluton kera,
menee neliöön raukka? nurkkaan ahistettu?
mut
ap-kartan kuu on kriittisissä asteissa 29  kalat,
viime tinkassa toimintaa, intuition sanelemaa,
 pluto kuu yhtymä ei voi erehtyä kotiasioissa??

tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #65 : 27.06.2008 09:03:23 »

Kiitos Smiley !

Tilanne siis on, että (kauristyyliin) omaisuutta on -omalla työllä kaikki hankittua, ilmaiseksi ei mitään- joka on vain saatava nyt supernopsaan myytyä, ja siitä siis homma kiikastaa, usko meinaa loppua vaikka mahdollisuudet on jopa kauriin skeptismille ihan realistiset (vaikka ympärillä korot nousee, hinnat laskee, paniikki...). Peräti neljästä kiinteistökaupasta on tässä kyse, numero 2. saatiin päätökseen eilen, tänään toivotaan kolmannen vihdoin etenevän ja se neljäs on sitten tämä oma nykyinen koti joka ratkaisisi ongeman ja ottaisi raskaimman taakan harteilta. Mutta missä piileskelee rakkaalle talollemme SE OIKEA OSTAJA???

Olen jo pitkään tehnyt visualisointityötä pakkaamalla tavaroita valmiiksi ('elä kuin muutto olisi jo todellisuutta'), olen siis jo jalka oven rakosessa, valmiina lähtöön.

Juu, ja suunnitelmat ovat siis tosi isot, eli se mitä ollaan ostamassa on todella kallis, mutta rahahan on vain energiaa. Ensi viikolla pitäisi tehdä iso päätös eli alkukauppa, jonka jälkeen usko on todella koetuksella, paluuta kun ei ole. Vai siirtyneekö, jos et näe 1.7 tai 3.7. mitään erityistä kartalla??

Liittyy tämä kaikki  toki puolisoon sikäli, että  mahdollistaisi hänen työnsä, mutta ei mistään uhrauksesta hänen hyväkseen ole kyse, istun itse ihan samassa veneessä ja kodin valitsin minä.

12.8. olisi lasten koulun kannalta se tärkeä päivä, olen lähettänyt tästä deadline-toiveen yläkertaan, kun yksi lapsista vielä aika pieni ja joutuu myös 'aloittamaan alusta' uudessa paikassa.

Mitä tuohon kaupan 'perumiseen' tulee, niin vastapuoli (asunnnon myyjä) on myös pahasti paniikissa, reagoin aivan liian nopeasti (intuitio oli ehdoton) ja he kokevat nyt äkillistä kodittomuuden tuskaa ('mitä tulikaan tehtyä kun pantiin kämppä myyntiin ja uudesta kodista ei mitään tietoa!?')

Voimakkaan intuitiivisia ihmisiä hekin (alitajunta laittoi heidät toimimaan kuten toimivat), mutta kuten meillä kaikilla, niin realismi iskee meitä intuition seuraajiakin vasten kasvoja, jos siis antaa vallan "mitäs jos" -ajatuksille!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 28.06.2008 12:53:01 »

käy kattomassa omat planeettaohituksesi 3.7. tuolla syntymäkarttaosiossa,
en viiti niitä tähän jäljentää,
muuten kuin näin:
 merkurius aspect_sex mars (merkurius on myös kauppiaiden suojelija,itseasiassa alunperin liittynyt nimenomaan kaupantekoon,jos on Niemi-Mattilan kirjaa uskominen ja onhan se,kaupanteko on "arvojen vaihdantaa",viestintä ajatusten vaihdantaa,
että sekstiili on hyvä aspekti tässä,tosin tarkkana vasta 5.7.)
 mars :aspect_con:MC tarkka 4.7. energiaa näkyvälle tekemiselle,huomioi IC vastapäätä!)
 saturnus  aspect_con uranus
ja  aspect_squ venus neliö pistää tekemään "arvoista" konkreettisia saturnuksella,uranus voi yllättää mutta voihan se irtipäästääkin vanhasta?
iso luuta lakaisee?
 neptunus aspect_opp mars varoittaa illuusioista ja turhista unelmista,
mut paremminkin minusta tuo vahvistaisi tätä  jupiter aspect_sex neptunus teemaa eli luota siihen kasvavaan intuitioon,
ja
ehkä tärkein pointti:
 jupiter peruuttaa sinun 2 huoneeseen,oma pääoma,rahat,
siis menee just niin hilkulle noihin päiviin,
se on nyt 18  kauris 51
ja  1.7. se on 18  kauris 31 ja sinun 3 huoneen kärki on
18  kauris 25,
mut että 3.7. se Roope Ankka pitäs olla siellä kirstun vartijana,
onnea matkaan!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #67 : 28.06.2008 15:00:53 »

Kiiiiiiiitos, Nikki! Cheesy Respect!  smitten Osaan katsoa nuo planeettaohitukset, mutta noin syvällisesti en todellakaan osaa itse tulkita, intuitiolla vain 'sinne päin'.

Tässä on niin isoista, pahimmillaan dramaattisista ja loppuelämään ratkaisevasti vaikuttavista asioista kyse, että kaikki tutut joille olen kertonut suunnitelmistani (ja siitä kuinka seuraan puhtaasti nyt intuitiotani) pitävät minua täysin seonneena (toki ymmärtävät MIKSI olen seonnut, on niin vaikeita vuosia takana, mutta varoittelevat varoittelemasta päästyään  Grin)

Tulee mieleen tilanne, kun silloin 21 vuotta sitten olin ostamassa tätä nykyistä kotia, niin pankinjohtaja (joka sittemmin joutui pankkikriisin mainingeissa jättämään arvovaltaisen työnsä ja tuomittiin) ei meinannut millään antaa mulle lainaa, oli sitä mieltä että taloni paikalle tulee moottoritie. Minä *tiesin* ettei tule ja että haluan juuri tämän talon, en mitään muuta.

No sijoitus tähän mökkiin oli myöhemmin katsoen erittäin hyvä, eli täytynee vain luottaa (usko, toivo...) että tässäkin tapauksessa ihme tosiaan tapahtuu ja kaikki loksahtaa paikalleen, toivottavasti jo ensi viikolla.

Hassua on, että välitttäjä on yrittänyt saada tuota kohtalonomaista alkukauppaa aikaiseksi lähipäiviksi enkä minäkään en ole lainkaan pannut vastaan (vaikka minähän se tässä kuspaikkaan joudun jos en saa maksettua), mutta MYYYJÄ hannaa eikä kauppapäivää ole saatu sovittua  Wink  Myyjän luopumiahistuksesta siis on kyse, joka sopivasti taimailee h-hetkeä juuri oikeaan ajankohtaan, näin oletan.

Mutta minkä on tarkoitus tapahtua se tapahtuu, ja se siitä  angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #68 : 29.06.2008 13:34:04 »

21 vuotta sitten oli vuosi 1987,eikö?
tärkein sopimus sille vuodelle lienee ollut sielusi sopimus?

ja offia,
voisko joku neuvoa miten helpoimmin tekisi  mars-paluukartan?
tekisin näitä  mars leijona karttoja,kun itelläkin on,
ja vanhassa astro logoksessa oli siitäkin pitkät jorinat
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #69 : 06.07.2008 21:18:59 »

Mistä transiiteista voisi mahdollisesti nähdä muuton?  Shocked

Seuraapa Uranuksen liikehdintää tähtitaivaalla. Jokin pääaspekti vaikkapa kuu Kuuhun tai aurinko Aurinkoon tai  aspect_con yhtymä IC:hen voivat indikoida muuttoa.

Hei Ystäväin

Näkyykös minun kartallani muuttoa


Edit: Lisäsin myös 2008-2009 AP-karttani


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 22:51:23 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #70 : 06.07.2008 21:27:15 »

Tasmalleen muuttopaivana Suomessa oli  uranus  aspect_opp  askendentti
Taalla muuttopaivana oli  uranus  aspect_con  kuu ja mielenkiintoista 16.08.2008 on  uranus  aspect_squ  aurinko-muuttaisinko silloin-ehkapa?

Hei "diamond"

Löysinpä viimekesän kirjoituksesi
- oletko muuttoaikeissa lähiaikoina


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 22:53:23 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #71 : 06.07.2008 21:36:19 »


Hei Ystäväin

Minua alkoi pelottamaan tämä kartta
- onko tässä jotakin petollista  aurinko aspect_opp pluto

Näkyykö tässä kartassa muutto / paikkakunnan muutos / ulkomaille muutto



smitten Elämänilo

Edit: Olen lisännyt AP-kartan 2008-2009
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 23:03:01 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #72 : 08.07.2008 12:14:32 »

Merkurius yhtymä Kuu

Tarkka: 9.7.2008
Alkaa: 7.7.2008 Päättyy: 10.7.2008
Joku kotiin tai asumiseen liittyvä asia nousee nyt voimakkaasti ajatuksiisi. Älä aja ajatuksiasi pois, sillä nyt on todella oikea aika joko hankkia tai jakaa tietoa ko. asiasta.


Laitoin eilen tiedustelun yhdestä asunnosta, josta olen ollut kiinnostunut ja tänään tuli tieto, että se on minun, jos vain haluan  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #73 : 19.08.2008 22:51:03 »


Pluto oppositio Aurinko on jonkin sortin valtasuhde isän kanssa. Ainakin syntymäkartalla se on ilmennyt niin. Hyvin hyvin kasvattava suhde.

Hei "Ardith"


Olen muuttopäätökseni tehnyt
- luoja tietää teenkö oikean ratkaisun



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #74 : 04.09.2008 17:35:43 »



Hei Ystäväin

Kompassi käänsi suuntaa nopeasti

"Rakkaani" lähti kotikaupunkiinsa asuntoa itselleen etsimään
- sai omakotitalonsa myydyksi
- minä jäin omaan kaupunkiini "shokissa" miettimään,
mitä oikein tapahtui;
olinkin vain "laastarina" hänen vaikeassa vaiheessaan

Suhde on katkolla ja taitaapi loppuakin tähän.  2funny

Oma kotini on myynnissä ja uutta täytynee alkaa etsimään.
- mistä päin suomea / maailmaa, se onkin vaikea kysymys
- paikkakunta ehdotuksia otetaan vastaan;
tänne en halua jämähtää

Mun koti ei oo täällä!



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 17:43:40 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: