Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt kaipaisin tähän uneen tulkintaa, isoja asoita elämässäni menossa..  (Luettu 3616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pumpuli42
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 13.03.2016 09:30:23 »

Hei,

Näin siis unta että olin työpaikallani asiakkaita oli ruuhkaksi asti ja meillä vaikeuksia hoitaa kaikkia.
Hetken päästä alkoi katto romahtaa, ja olin jotenkin vähän jo sitä aavistellut mutta en tehnyt mitään ennenkuin joku vähän auttoi ja siirryimme pois alta ja selvisin vammoitta. Mutta katsekin kun katto romahteli ympäriinsä.

Sitten olinkin jo jossain puutarhajuhlissa pienen tyttäreni kanssa,( jota minulla ei oikeesti siis ole) ja katselin sitä suloista tyttöä noin neljä vuotiasta, että joo kiva juttuhan tämä on että on tytär että okei kyllä minä sen "haluan" sitähän olen aina toivonut.
Kävelimme käsikädessä taloon joka oli ystävieni ja täynnä vieraita.
Meidän piti laskeutua tai mennä alakertaan ja olisimme voineet lähteä kiertämään talon toiselle puolelle mistä yleensä olen mennyt alas mutta emme lähteneet sinne vaan ajattelin että kyllä me pääsemme myös tästä vaikka olisikin hankalampi laskeutua niistä melkein kuin tikapuista alas, siinäkin kohtaa toisella laidalla olisi ollut vielä "kolmaskin " vaihtoehto alas mutta päädyin näihin mutta ennenkuin pääsimme yhdessä laskeutumaan koska mietin että miten saan pikku tytön alas niin tyttö tippuukin alas pienen kaiteen yli, pudotus ei ollut kovin korkea ja katson että tytölle ei paljon käynyt mitään vähän sattui käteen josta tuli vähän verta.
Itse laskeuduin sitten yksin ne tikapuut ihan hyvin alas.

En muista miten uni jatkui jotenki jatkoimme yhdessä matkaa siellä alhaalla.


Kiitos jos jokunen voisi tätä avata minulle
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 07.10.2016 00:38:13 »

Moikka! Tää tulkinta-apu tulee nyt aika viiveellä siitä kun olet unesi jakanut... toivottavasti silti auttaa jollain tapaa.
Työpaikan katon romahtaminen liittyy mahdollisesti egolla rakennettuihin rakennelmiin ja pelkoon niiden romahtamisesta (esim. juuri se työ, status, elintaso yms). Ilmeisesti et siinä mylläkässä itseäsi loukkaa, mutta katselet kun muut ympärilläsi ovat romahduksen partaalla.
Pieni tyttö taitaa kuvastaa ''sisäistä lastasi'' ( http://www.healingeagle.net/Fin/Burney/Innerchildhealing.html ). Hauskan pitoa sisäisen lapsesi seurassa, ''tätähän olen aina toivonut''. 'Ilon paratiisista' laskeutuminen alas (tikapuut) ''nykytodellisuuteen'' sisäinen lapsi rinnallasi (paratiisin tuominen nykytodellisuuteen sisäisen lapsesi kanssa). Sisäisen lapsen haavojen parantaminen jatkamalla lapsen kanssa yhdessä aloitettua matkaa tikapuut alas.

Linkin osoitteesta kopioin: "-- Meidän on tarpeen löytää se lapsi, joka me kerran olimme, ja kunnioittaa häntä, jotta voisimme Rakastaa sitä ihmistä, joka me nyt olemme. Ja ainoa keino tehdä se on ottaa vastaan tuon lapsen kokemukset, kunnioittaa tuon lapsen tunteita ja päästää pois se emotionaalinen tuskaenergia, jota me vielä kannamme mukanamme.--"

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: