Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulevaisuus vaikuttaa menneisyyteen??  (Luettu 5942 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 20.02.2018 10:51:14 »

https://youtu.be/w0ztlIAYTCU?t=9m58s

YS IV 33  kSaNa-pratiyogii pariNaamaaparaantanirgraahyaH kramaH.

(kSaNa-pratiyogii pariNaama-aparaanta-nirgraahyaH kramaH.)

(Alla kopio siitä "yoga-suutra-sekoilusta" minkä lähetin Global TMers yahoo gruuppiin!)


क्षणप्रतियोगी परिणामापरान्तनिग्रार्ह्यः क्रमः॥३३॥


kṣaṇa-pratiyogī pariṇāma-aparānta nirgrāhyaḥ kramaḥ ॥33॥

[HA]: What Belongs To The Moments And Is Indicated By The Completion Of A Particular Mutation Is Sequence.

[IT]: The process, corresponding to moments which become apprehensible at the final end of transformation (of the Gunas), is Kramah.

[VH]: [BM]: [SS]: The sequence [referred to above] means an uninterrupted succession of moments which can be recognized at the end of their transformations.

[SP]: [32] This is the sequence of the mutations which take place at every moment, but which are only perceived at the end of a series.

[SV]: [VN 4.32] The changes that exist in relation to moments, and which are perceived at the other end (at the end of a series) are succession

-------------------

Please read Taimni's comment on this suutra!

(Lisäys) Tarkoittaako tuo mm. sitäkin että voimme muuttaa karmamme laatua huonosta
hyvemmäksi nykyisillä toimen piteillämme???
« Viimeksi muokattu: 20.02.2018 11:00:34 kirjoittanut sideman » tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #1 : 26.03.2018 13:30:26 »

Tää toimi ilmeisesti kaikkiin suuntiin. Meneisyyttään pystyy muuttamaan ja näitä tän hetkisiä parametreja elämässä myös. Noi sivuaspektit ei ole mitään jäykkiä tosiasioita, vaan tää on moneen suuntaan toimva koneisto. Yritän just itekin kelata kuviota millä saisin muutaman inkarnaatiokarman pois kuvioista pyörittämästä tämänhetkistä maailmankuvaani. Ilmesesti noi sivuminät on tykkää sotimisesta joten elän tällasessa mailmassa sitten. Kun painuu tonne sisälle ja niitä linkittyy eteen niin voi löytää aika helposti ajat ja paikat. Tää on kummalista kun mulla näyttäsi olevan noita aspekteja erillisissä todellisuuksissa, joilla ei ole alunperin olut mitään yhtäläisyyttä toisiinsa. Oon yrittäny peruutella mut tää on jotenkin vähänkuin nokkakolari noitten kaikkien kanssa....

Kaikenlaista :O. Ei täs muuten mut jos kaikki vanhat duunikaverit hiffais ittensä 1800-luvulta mustavalkokuvista. Tajutonta. Tai 1500-luvulta. Tai 1900-luvulta. Siis mitä helv....?

Noh. Ei noi jenkit enää mitään hirveetä sikaa enää käy ku sai ton 1500-luvun lätkästyy peliin. Aika pehmeetä nyt. Näköjään vaikutteet on kaikki kaikessa. Toi U.S. Navy Seabees on hyvä konsepti. Rakentelua ja katastrofiapua sen semmoista. Hearts'n mindsia eikä pelkkää shock'n aweta. Meinas mennä ihan käsittämättömäksi perseilyksi.

Kveekarit on makeita. Nyt jenkit jopa tietää niistä itsekin. Ei oo pelkkiä puritanisteja enää. Hahhaa. Korjaus. Täällä Englanti onkin alunperin protestanttinen. Ei katolinen. Meinasin Victoriaanisia katolisia. Bad bad bad bad. Tosin noi on heikkouksissaan myyneet ittensä oligarkeille.

Pitää duunaa jotain siellä hiekkaerämaassa. Eiköhän sekin pullahda jossain vaiheessa taas sekottelemaan pakkaa. Hehehehe! Mä veikkaan rahavirran perusteella jotain Mustan Meren tienoota. Ashkenaseja ja semmosia huru-ukkoja siellä taalat tassuissa kiristelemässä ihmisiä mukavasti öljyllä ja rikkauksilla ja koronkiskonnalla kivasti pivasti.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2018 15:29:30 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2018 16:01:27 »

mandela effectin teoria: rinnakkaiset todellisuudet ja aikajanat: porukka pomppii aikajanasta toiseen: jokaisella aikalinjalla oma historia eli menneisyys: pomppu riittävän kauas: menneisyys muutettu.

jos tm kiinnostaa: joku nettiradio tiistaina aamupäivällä:

https://www.coasttocoastam.com/show/2018/03/26
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2018 18:54:24 »

Jos menneisyyttä voi muuttaa, niin miten sitten
ne vanhat valokuvat jotka ovat dokumentteina?
Vaikka itseltään ne olisikin hävittänyt, niin voiko
ajatuksen voimalla poistaa ne toistenkin albumeista?  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2018 12:11:54 »

Jos menneisyyttä voi muuttaa, niin miten sitten
ne vanhat valokuvat jotka ovat dokumentteina?
Vaikka itseltään ne olisikin hävittänyt, niin voiko
ajatuksen voimalla poistaa ne toistenkin albumeista?  Smiley

Koska olemme kollektiivi, koko aikajanan täytyy muuttua menneisyyden mukana. Tällöin osalla on muistoja, jotka eivät toisella aikajanalla näytä tapahtuneen. (Mandela effect)
tallennettu

Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2018 10:29:02 »

Jos menneisyyttä voi muuttaa, niin miten sitten
ne vanhat valokuvat jotka ovat dokumentteina?
Vaikka itseltään ne olisikin hävittänyt, niin voiko
ajatuksen voimalla poistaa ne toistenkin albumeista?  Smiley

Koska olemme kollektiivi, koko aikajanan täytyy muuttua menneisyyden mukana. Tällöin osalla on muistoja, jotka eivät toisella aikajanalla näytä tapahtuneen. (Mandela effect)

Jepa. Tää on luonnonrikkauksiltaa ihan uskomattoman rikas mesta. Suomessa on kultakaivoksia ihan sikana! Ei noi poliitikot kyl petä. Taas on myyty muille koko aarre, katoin just Paavo Lipposen diilejä. Mun alkuperäsessä aikajanassa Suomi oli vähän semmoinen puun ja kuoren välissä oleva. Mailmalla tunnettiin suomettuminen, tai siis kommunismille nöyrtyminen aatteellisesti sotien jälkeen. Semmoista purnausmeininkiä. Nyt tota suomettumista ei ole, Suomi on ollut aktiivisempi osapuoli Venäjän vallan alla ja sotien jälkeen meininki on ollut luontevampaa ja kansainvälisempää. Mut tää näkyy taas tässä rahamaailman överissä kieputuksessa menemisessä. Näitä sairauksia tuntuu pursuavan joka tuutista uutisissa. Henkisyys ja intuitio on aidosti edellä alkuperäiseen aikajanaani. Täällä saa konkreettisesti kiinni hyviin energioihin todella helposti. Toi henkisyyden ja materialismin kamppailu näkyy nyt kaikessa. Ite suosin nyt omia sisäisiä ohjeita. Ne ei petä, toisin kuin kaikki muu sen tekee ennen pitkää. Murran itteni johonkin aidosti toimivaan systeemiin. Viitteitä aistii jo pinnan alta. Täällä kollektiivi antaa koko ajan ohjeita muiden suusta. Ihmiset näkee "jaettuja" unia ja kuolleet lähettää terveisiä rajan takaa. Tämmöiseksi kuvittelinkin 4.n ulottuvuuden. Hienoa mahtavaa!

Sagittariuksen maailmasta Orionin maailmaan. Täällä mä näin ensimmäisen ufonikin läheltä. Semmoinen sininen, kuin jostain unesta. Noi plejadit ja sensemmoiset tuntuu aika lähellä sydäntä olevilta ainakin tarinoiden mukaan. Jos jossain tykätään seksistä niin ilmeisesti siellä. Sinne siis. Jos syöksyn tajuntani mustiin aukkoihin täällä, ehkä päädyn Plejadien maailmaa, jossa maapallo on niiden vieressä. Hehe! Kuka tietää? Näillä on hauska leikkiä mielessään ja täällä on siihen konkreettiset työkalut. Kiitos Jumala. Ainiin. Ja Sananda on töissä Afrikassa täällä. Älkää itkekö Jeesuksen perään. Se voi hyvin Smiley. Raamatut roskiin. Tää on mielikuvitusmaailma jo!

Sagittariuksessa ainoa osviitta mihinkään "korkeampaan" tietoisuuteen oli pyramidit Egyptissä ja pari hassua kukkulaa jossain ja uskonkuntien raamatut oli kuin tekstiä vankilan betoniseinällä. Jotain jossain saattoi, ehkä, olla olemassa muunkin kuin biologian ja yhteensattumien summana maailmankaikkeudessa. Täällä on tosin kanssa noita "edesmenneitä" sivilisaatioita kuin tyhjään hävinneinä. Kaikk ei vieläkään täsmää. Minne ne meni? Jahtiin!

Ainiin ja hesarissa oli hyvä tiedeuutinen Higgs-Bosonin hiukkasista ja teoriasta kuinka pieni muutos maailmankaikkeuden rakenteessa voi syöstä valoa meidän kuplaan ja "tuhota" maailman. Just tämmöisiä uutisia ja tietoja kollektiivi vuotaa ja yhdistää teorian käytäntöön. Kun romahduttaa omat uskomukset, syntyy uuteen maailmaan, eri aikajanaan, mandela efektiin. Toi taitaa olla jotain synkronointia alitajuisesti kun tajuaa heittää muistot ja noi helvettiin. Kuin jossain lavatansseissa. Sitä tanssii paremmin, kun ei mieti alun harjoittelun kömmähdyksiä.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2018 10:59:05 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2018 11:06:46 »


Taas erittäin viihdyttävä kirjoitus Empire'ltä. Pieni huomautus:

bosonit (int. fyysikon Bosen mukaan) ovat alkeishiukkasten toinen pääryhmä
fermionien (Fermin mukaan) ohella. Jos muistan oikein, fermionit noudattavat
Paulin (sukunimi) kieltosääntöä, bosonit taas eivät; tai sitten päinvastoin...

 Grin

tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #7 : 29.03.2018 11:09:30 »


Taas erittäin viihdyttävä kirjoitus Empire'ltä. Pieni huomautus:

bosonit (int. fyysikon Bosen mukaan) ovat alkeishiukkasten toinen pääryhmä
fermionien (Fermin mukaan) ohella. Jos muistan oikein, fermionit noudattavat
Paulin (sukunimi) kieltosääntöä, bosonit taas eivät; tai sitten päinvastoin...

 Grin



Kiitos sideman. Mä oon joutunu kamppailee aika paljon mun ulosannin kanssa koko elämän. Kirjoittaminen on luontevampaa mulle, saan itsestäni kiinni tälleen paremmin. Smiley.

Ainiin ja yksi uusi hieno ominaisuus täällä, en tiedä muilla mutta unet on tosi värikkäitä ja noi "hologrammit" on moniulotteisia, niinku unia unien sisällä. Niinkuin olisi monessa paikassa samaan aikaa. Pystyyköhän tälleen travellaa jotenkin hienosti kikkaillen ajasta ja paikasta toiseen? Tota muistin toimintaa pystyy jotenkin konfiguroimaan ilmeisesti ihan täysin.

Jos maailmankaikkeus on vain valon välähdys ja valoa taittaa ja heijastaa eri tavalla eri kerroksiin tai vaihtaa diakuvien järjestystä rulassa... tai jotain... hmmmm.

Jenkit on onnistunu ilmeisesti tässä jo sillä tasolla, että kun valveilla ton unimaisen hologrammin voi ajatuksen voimalla piirtää päivätajuntaan jollain teknologialla hereillä ollessa, sillä saa aivot uskomaan siihen ilmiönä niin paljon et voi taikoa asioita tyhjästä. Olis päheetä.

Uutta televisioteknologiaa Samsungilta odotellessa.

Tai jossain voimakkaassa unihalvauksessa päivällä...

Iso kukkakimppu ja timanttisormus jollekin lateksipukuiselle blondille plejadineidolle. Sänkykammarin puolella sitten 5. ulottuvuuteen. Hehehheheheh! Meropella on noissa vanhoissa taiteissa ihan loistava p...e! Se tähti kimmeltämään kiitos!
« Viimeksi muokattu: 29.03.2018 12:29:15 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #8 : 29.03.2018 12:52:36 »

Sitä mäkin olen miettinyt. Mulla nämä mielenterveyden oireet vaihtelee jatkuvasti. Just sen takia rupesinkin kuuppaa selvittämään kun vanteet ja muut puristelee milloin mistäkin. Oon aina ollu tosi levoton ja sitten kun hyppii näitä typeriä sääntöjä mitä tänne on keksitty ja leikit sätkynukkea niin rupee keittää. Luonto on ihan ok. Dogmat ei. Isommassa ihmislaumassa, koulut ja työpaikat aiheuttaa suunnatonta ahdistusta koska pystyn aistimaan fiiliksiä. Se on suomalaisessa kulttuurissa vittumaisen kipeätä, koska täällä pidetään asiat sisällä ja niitä vatvotaan ja haudotaan.

Jokaisessa paikassa missä ihmiset "suorittaa" on noita missä ylöspäin meneminen perustuu heikkouksien hyväksikäyttöön. Eikä siellä saa oman ajatuksen päästä kiinni kun muut rynnii ihon alle. Fuck that shit. Itsensä nolaaminen on avain kaikkeen, sillä pääsee etenemään pitkälle ja hioo samalla uusia ominaisuuksia jotka avaa maailmoja. Kirjaimellisesti. Yritän löytää hyvänmaun rajaa tässä itsekin, mutta keittää vieläkin helposti yli. Ujous tukahduttaa kanssa luovuuden mistä lähin ponnistamaan.

Ton oman sisäisen äänen löytäminen on melko vaikeeta, ja mulla se tuntuu olevan melko ankara tai jotenkin silleen liian... Noh... Synkkä. Tää on vähän monitahoinen juttu. Kait se yrittää oppia jotain uutta. Jos sä oot ujo ja herkkä, niin mielistely on sitten lopputulos, eikä sulla ole paljoa aseita tässä maailmassa etenemiseen. Varsinkin jos on magneetti vittumaisille tilanteille. Maailmasta tulee silloin vain yksi iso ansa.

Ihan hyviä ohjeita noilta psykopatereilta saa. Ajoissa nukkumaan, kasiks töihin, sunnuntaina pestään pyykit. Onko ryhti hyvä? Se vaikuttaa veren kulkeutumiseen aivoihin.

Sit sä aistit et se kelaa jotain sen omia vaivoja samalla. Heheheh!

Metromatkat on ihan oma lukunsa ja ostoskeskukset. Laivaterminaalit kans. Kivasti surraa ajatukset alennksissa. Kunnon ostoskiimat päällä! Verottaja pyörii vähän jokaisen toisena ajatuksena taustalla. Ei noista karhuista pääse eroon, on se sitten suomalainen tai venäläinen. Ja teinithän voimistaa itseään "laatumusiikilla". Ja facebook! Voi sitä alemmuuden tunnetta ja pätemisen tarvetta.

Mä taas löydän oman ymmärrykseni pikkuhiljaa ja samalla ympäristönkin muuttu. Parempaa kohti. Ja tahti vaan kiihtyy koko ajan. Täs pystyy kohta hengittämään.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2018 14:23:23 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #9 : 31.03.2018 14:11:42 »

kuulin eilen hykerryttävän vinkin sivullisena muiden keskustelusta. jos alat tunnistaa niitä ääniä, yksi on lapsi, yksi ankara vanhus, jne jne. onko siellä aina sama kääkkä? ota niistä vihaisin ja tee siitä huvittava. hassu lakki päähän esimerkiksi. siinähän yrittää saada sut häpeämään, kattois peiliin vaan. oon kuullut ennenkin mutta nyt vasta kuuntelin ja oivalsin, olin oikeassa ajassa.

Hei kiitos, hyvä vinkki!

Joo mulla on semmoinen vanha ukko siellä mikä johdattelee "sisäistä" reissua. Ei se oo vihanen tai mitään. Se on vastassa tajunna rajamailla ja aina joku vihje pomppaa silmille. Se on pari kertaa tarjonnut jotain mukia. Toisella kertaa se oli semmoinen värikäs, loisti eri värejä ympärille ja poimin ja siinä luki "Feb 4 1965". Mulla alko nää näyt WTC-iskuja edeltävänä yönä (mis oli jotain viidakkomeisinkiä)ja kelasin et se liittyy jotenkin ryyppämiseen, joten en välittänyt noista muki-jutuista. Kun mä poimin ton tokan mukin näin miten lensin johonkin myrskypilveen samalla ja sit mulla tuli tää mandela-efekti samalla. Katoin ton päivämäärän ja se on torstai. Rupesin kelaamaan, että se kippo on jotain muuta, ehkä mjölnirr, toi plejadien tähtikuvio. Tarinoiden mukaan plejadit on jotain vartijoita "ulottuvuuksien" välisessä liikkumisessa.

Nyt täällä noi tähtikuviot on ihan erilaisia ja täällä on paljon "värikkäämpi" kategoria ja enemmän yhteenliittymiä kaikissa eri uskoissa. Mulla tuli mieleen, että toi tarujen mjölnir oli kääpiöiden takoma. Jos tiedät hippien tarinat arcturuslaisista parantajista, ja niiden tähtikuvio on kait miekkaa esittävä. Mä veikkaan, että toi mjölnir on vaan se miekan kahvaosa, joka on hajottanut teränsä erilleen. Arkkityyppinen Mikael ja Thor on melko samaa esittävä hahmo/suojeluspyhimus/enkeli.

Tarinoissa karmansa selvittäneet piilottavat miekan sydämeensä, chakralinjat on puhtaat jne. Siitä terästä tulee parantaja, ja kahvasta prisma, joka heijastaa puhtaan maailman ympärille. Tää on vaan mun teoria.

Mietin sitä paholaisenpäätä siinä WTC:n räjähdyspilvessä. Ehkä se on sitten se. Mut hei, hipit on nyt rautaa! Jumalalta/Jumalattarelta ei puutu ironian ja huumorintajua Wink. Täällä on melko matrialkaalista meininkiä ja naiset on iloisempia ja kauniimpia. Tää on hyvä juttu täällä. Ehkä sain ton aspektin itessänikin balansoitua. Aikaisemmin hävetti "herkkyys" ja sensemmoinen.

Riku Rantala ja Tuukka Milanoff pisti ajattelemaan noilla dokkareillaan ja kolumneillaan. Kaikki pari-kolmekymppiset kumartaa heille ison kiitoksen.

Tää on aika käsittämätöntä, kuinka sanonta "tulla omaksi profetiakseen" pitää paikkansa. Aikaisemmin olisin pitänyt tätä täytenä hulluutunena. En ole vieläkään täysin varma olenko jossain hypnoosissa tai mielenvikaisuuden kourissa. Siksi on mukava huomata, että täällä on paljon muitakin hulluja. Sopeutuu paremmin massaan ja voi löytää eteenpäinmeneviä ja täysin uusia reittejä.

Täs huomaa kuinka veemäiset asiat on pitkältä kantilta melko tärkeitä. Ei näistä tajua kuin vasta jälkeenpäin. Silleen tän palapelin vaan näkee.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2018 16:11:55 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: