Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten leikkaukset näkyvät transiitteina vai näkyvätkö?  (Luettu 7356 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aurinkoranta
Vieras
« : 07.04.2015 17:33:49 »


Hei,

Minulla pari asiaa, joidenka vuoksi joudun jatko tutkimuksiin ja toinen nyt ainakin sellainen, että pienempi operointi olisi edessä.
Voisivatko näkyä transiitteina? knuppel2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.04.2015 23:22:03 »

Riippuu luonnollisesti leikkauksesta mitä taivaankappaleita tai transiitteja pitäisi katsella... Terävät esineet kuten kirurgin veitset, veri, tulehdukset jne. liittyvät Marsiin... Plutoon/ 8. Huoneeseen puolestaan liittyy pinnan alla piilevät "salaisuudet", kuin myös syöpä, endokrinologiset taudit, sukupuolitaudit, perinnölliset vaivat jne. ... 6. Huone on terveydenhoidon / sairauksien aluetta.. 12. Huone liittyy sairaaloihin ja Neptunus lääkkeisiin...

Terveysastrologia on aivan oma erityisalansa, josta minulla ainakaan ei ole paljon tuntemusta...
tallennettu

aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #2 : 08.04.2015 21:58:38 »


Hei!

Kiva kun vastasit. Ei ole 6. ja 8. huoneissa mitään. Eikä oikein osu mitkään mainitsemasi marsit ja plutotkaan.
Kesäkuussa viim ilm molemmat katottu.

Tälle ajankohdalle ei myöskään näyttänyt osuvan töiden jatkuminen/aloitus täällä paikkakunnalla uudella alalla.Hmmm?
Mitenkähän näkyis, jos saan opiskelupaikan vahvistuksen kesäkuussa?

Hyvää yötä!
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #3 : 09.04.2015 17:40:16 »


Aika tuli jo tän kuun lopulle toimenpidettä vaativaan asiaan, mutta sillon tehdään esitutkimus, siihen osuu saturnuksen neliö mc:lle. Angry
tallennettu
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #4 : 11.06.2015 07:28:36 »


Ei tullut leikkausta vaativia toimenpiteitä, muilla keinoin helpotusta..ainakin nyt näin... Cheesy
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2015 13:14:50 »

Minä olen ymmärtänyt että  chiron liittyisi suoraan kirurgiaan. Pitääköhän tämä paikkansa?  :Smiley jos on näin, niin sen transiitit yhdistettynä em.tekijöihin voisivat olla osuutena tässä.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
aurinkoranta
Vieras
« Vastaus #6 : 11.08.2015 19:30:46 »


Hei,

ei näkynyt chironiakaan ainakaan astro.fi:n transiittiliikuissa kartallani...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: