Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lemmikkienne maya-merkit?  (Luettu 32369 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« : 28.06.2015 19:58:58 »

Oon itse siis punainen kosminen lohikäärme enkä muita lohikäärmeitä tiedä/tunne, PAITSI, äsken huomasin että koirani on punainen yliääni lohikäärme Cheesy kissani on löytöeläinkodista pelastettu tapaus joten hänen syntymäpäivää ei oo harmikseni tiedossa... :/

Mites teillä muilla? Ootteko tutkinu lemmikkinne maya-horoskooppia?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 29.06.2015 23:32:05 »

Kiitos vastauksesta ossukka! Cheesy kiehtovaa.. Mielenkiintoista myös se, että katsoin äsken vanhempieni toisen koiran (jonka kanssa kasvoin 6-16-vuotiaana), hän oli keltainen itsevallitseva aurinko!! Eli mä oon lohikäärmeenä hänen okkultti, ja näköjään aurinko on myös mun okkultti! Ja toinen, nuorempi vanhempieni koira on valkoinen itsevallitseva (taas Cheesy ) maailmojen sillanrakentaja.

Jännää et mun lapsuuden rakkaat koiraystävät on kaikki itsevallitsevia aivan niinku mun mieskin! (Punainen itsevallitseva maa)  Shocked
« Viimeksi muokattu: 29.06.2015 23:35:00 kirjoittanut mouru » tallennettu
Kultaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2015 18:41:01 »

Eipä ole ennen tullut mieleeni tutkiakkaan asiaa. Kissani on VALKOINEN SPEKTRAALI TUULI ja minä VALKOINEN RESONOIVA TUULI. Selittää varmaan miksi olemme niin samanlaiset ja olemme molemmat joutuneet käsittelemään (tuulen symboloivaa) vapautta omalta osaltamme. Kissani eli aijemmin huonoissa oloissa ennen kuin sen omistaja tyrkkäsi sen minulle, ja minulla oli lapsena myöskin häiritseviä ongelmia kotona. Vapautumista on tapahtunut tunnetasollakin molemmilla Smiley

Kiitos tosi paljon, kun otit tämän mielenkiintoisen aiheen esille mouru  smitten palapelin palaset loksahtivat paikoilleen
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3 : 05.07.2015 20:24:36 »

Ihanaa  smitten on muuten sama asetelma kuin mulla ja koirallani! Mielenkiintoista...Tosi kiva että tulee tällaisiakin oivalluksia Cheesy
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2015 16:08:53 »

Toinen kissani on: Sininen Planetaarinen Apina

Sininen Apina
Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.

Planetaarinen
Sinua ohjaa täydellistämisen planetaarinen sointu, numero kymmenen. Tämä sointu on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero ja siihen liittyy voimakas pyrkimys eteenpäin. Jos elämässäsi on paljon muutosvaatimuksia, sisäiset paineesi voivat aika ajoin tuntua jopa ylipääsemättömiltä. Muista pitää elämän perusasiat kunnossa. Ole lempeä ja anteeksiantavainen itsellesi. Olemme kunakin hetkenä täydellisiä juuri sellaisina kuin mitä olemme.

Ja toinen kisu:

Keltainen Galaktinen Ihminen

Keltainen Ihminen
Olet miellyttävä, jalomielinen, kohtelias ja lämminsydäminen Vapaan tahdon voima, Keltainen Ihminen. Niinpä sinusta pidetään ja muut ovat kanssasi mielellään. Silloin, kun tunnet ristiriitaa rauhallisen ulkokuoresi ja voimakkaan sisäisyytesi välillä, olisi hyväksi päästä vapauttamaan tunteesi, ennen kuin ne vyöryvät yli. Elämäntehtäväsi on omalla esimerkilläsi toimia kaikkien olevaisten vapauden ja vapaan tahdon puolestapuhujana.

Galaktinen
Sinua ohjaa vilpittömyyden galaktinen sointu, numero kahdeksan. Tämän galaktisen soinnun tehtävänä on hallita eheyttä ja harmonisoida. Numeroon kahdeksan liittyvät keskeisesti ihmisten erilaisuuden ymmärtäminen ja oman elämäsi puitteiden tajuaminen ja sitä kautta eheyttäminen.

Oli muuten hämmästyttävän hyvin kissojeni ominaisuuksia kuvailtu.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: