Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelin kuiskaus vai omaa kuvitelmaa?  (Luettu 2971 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« : 14.05.2015 21:55:29 »

Olen pienestä asti ollut hyvin kiinnostunut enkeleistä. Olen myös todella monta kertaa tuntenut (ainakin uskon niin) enkelin läsnäolon. En ennen edes ymmärtänyt sitä, mistä johtuu yhtäkkinen suunnaton rauhan ja hyvän olon tunne. Myöhemmin kuitenkin luin, että kyse voisi olla enkeleistä. Onko näin? Nykyään pyydän myös aina enkeleiltä voimaa ja apua elämääni ja ihmeellisellä tavalla koen sen auttaneen. Viime aikoina olen myös ikäänkuin kuullut kuiskauksia, esim. vaikeissa tilanteissa tai jos olen pohtinut jotain asiaa olen aivan kuin "kuullut" vastauksen. Mutta onko tämä vain omaa kuvitelmaa tai vastaukset omia toiveitani? Tai onko kyse sydämeni äänestä/intuitiosta vai onko mahdollista ikäänkuin kuulla enkelin kuiskauksen?

Mistä voisin löytää lisää tietoa enkeleistä? Olisi niin mielenkiintoista tietää lisää, koen että tietoni ovat vielä hyvin vähäiset.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.05.2015 10:08:40 »

Vähän erilainen, sellainen  uuden energian ajan, näkemys ihmisen ja henkimaailman suhteeseen ja enkeleistäkin näissä puhutaan. Synkronistisesti kuuntelin nämä itse juuri eilen ja ne voivat tuoda vähän tavanomaisesta poikkeavaa näkemystä asiaan.

Kyseessä siis Kryon kanavointeja 2 kpl, ne ovat kuunneltavissa tältä sivulta netissä, tai ne voi imuroida tikulle ja kuunnella kotona:
http://www.kryon.com/cartprodimages/2015%20downloads/download_Asheville_15.html
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: