Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppani  (Luettu 41839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #30 : 11.02.2015 23:07:34 »

Heheh. Tervetuloa. Ei kai tuohon voi muuta oikein sanoa kuin, että rohkeutta vain! Joku yhteyshän tuossa on selkeästi. Kokeilemalla et menetä mitään (tai menetät kyllä jos uskot niin, eli jos pakit voi saada sinut tuntemaan itsesi jotenkin huonoksi) mutta jos et seuraa tuntemuksiasi niin se voi harmittaa pidempään. Eikä tietysti sekään ole sielun kehitykselle huono asia, jos et menekään vaikka juttelemaan. Aina löytyy uusia mahdollisuuksia, ainakin jos uskoo niin, eikä masennu.

Onhan se tietysti vaikeaa, mutta jos kerran sinulla on rento ja hyvä olo hänen seurassaan, vaikka muuten ei olisi, niin eikö se olisi silloin melkoisen helppoakin? Smiley Hän on ilmeisesti kuitenkin osoittanut menneisyydessä jotain kiinnostusta ja tunnettekin jo jollain tavalla. Eikös silloin olisi muutenkin tilanteen laukaisemiseksi parempi puhua jotan, eikä vain ihmetellä omissa oloissaan? Ei nuo tuntemukset kuitenkaan turhaan tule. Joku asia siinä houkuttaa syvemmällä tasolla, vaikka ei voi tietää mikä se oppi tai kokemus lopulta sitten on.
tallennettu
Kukkapalmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #31 : 11.02.2015 23:50:33 »

Aion kyllä heti koittaa, kunhan saan häneltä selkeämpää "signaalia", että häntä voi lähestyä. Pitää tässä rohkeutta vaalia, kun on ollut tosi rankka vaihe päällä ja monta vuotta ollut masentunut ja ei ole kovin sinut itsensä kanssa. Nyt saanut lääkityksen, jonka pitäis kohta saada tasoitettu tätä tunne vuoristorataa. Pitää koittaa järjestää tilanteita joissa pääsee vaikka edes katsekontaktiin hänen kanssa, jos ei muuta. Ja jos täällä on rapu naisia tai ylipäänsä naisia, jotka haluaa antaa hyviä vinkkejä, niin im all ears. Pakko tehdä jotenkin hienovaraisesti selväksi kiinnostuneisuuteni häneen, koska minulle olisi helpompaa, jos hän tekisi aloitetta (näin saan varmuuden hänen tunteista ja ylipäänsä onko vapaa). Mitä olen noista ravuista tuolta lukenut (kaikki tietysti yksilöitä), niin ovat vissiinki aika kotihiiriä, omistushaluisia ja helliä, ja olisin itse sopeutuvainen noihin. Itsekin nimittäin nykyisin vain viihdyn kotona ja rauhallisuudessa, kuten luonnossa, kun on kerennyt elämässä rallattaa ja tullu tehtyä vähän kaikkea. Oikeastaan toivoisin saavani omistautua hänelle valmis omistautumaan parisuhteelle, koska en näe ainakaan tällä hetkellä millään muulla elämässä niin paljon arvoa, rakkauden kaipuu kova. Koskaan ei ole järjestelmään liittyvät asiat pahemmin kiinnostanut, kuten työn teko, paitsi jos saa toteuttaa jotain omaa ja vapaana rajoitteista. Jonkin sortin luonnonlapsi kait olen ilmeisesti. Cheesy En ole varma, mutta jos oikein muistan niin olen Oinas nouseva Leijona, en sen vaikutuksesta sun muusta sitten tiedäkään.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #32 : 11.02.2015 23:58:52 »

Lähesty vaan rohkeasti vaan jossain bussipysäkillä ja kysy eikös me olla nähty jossain. Ja pyydä sitten kahville. Itse ainakin arvostaisin moista. Tai jos teillä on yhteisiä ystäviä niin pyydä jotain heistä tiedustelemaan lähtisikö tyttö joskus ulos & saatko soittaa hänelle. Kumpikin on toiminut omalla kohdallani. Jos aikailet liikaa niin toinen alkaa suuntaamaan kiinnostustaan muualle..ei ole kovin palkitsevaa olla "tavoittaman haave" kenellekään. Eli en usko hänen tekevän aloitetta jos on huomannut, että olet haikaillut hänen peräänsä vuosikausia. Kannattaa myös ravistaa päästään KAIKKI mielikuvat siitä millaiseksi olet hänet haaveissasi kuvitellut kun/jos alatte tapailemaan. Anna oikealle ihmiselle tilaa:)

« Viimeksi muokattu: 12.02.2015 00:11:33 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Kukkapalmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #33 : 12.02.2015 00:07:00 »

No pitää yrittää  Smiley Sehän tässä on vaan huvittavaa, et alkaa jo täs iässä ettimään sellasta kumppania, jonka kanssa sais mahdollisimman pitkän yhdessäoloajan, ellei jopa joskus lapsiakin tekisi. Tosin kovasti pitää ennen sellaista itseään kehittää ja saada henkisesti tasapainoon, koska en halua lapsen kärsivän ongelmista ainakaan lapsuuden osalta, toisin kuin itse.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #34 : 12.02.2015 00:23:45 »


Ilman muuta kannattaa ottaa selvää, onko kiinnostus molemminpuolista. Ja vaikka ei vielä olisikaan, voi aina tutustua. Jotainhan siinä on, koska asia vaivaa. Onhan sekin jo hienoa sinänsä, että joku ihminen kiinnostaa. Onnea vain yritykseen!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kukkapalmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #35 : 12.02.2015 00:48:26 »

Kiitos kiitos, sitä tuun tarviamaan.  Grin Vois olla ovela ja koittaa osoittaa kiinnostus, mutta silti olla ns. vaikeasti saatava, ettei sitten se käänny mua vastaan, kun tajuaa että kuolaan perään. Keksii vielä ruveta pyörittelemään mua.  Grin 
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #36 : 14.02.2015 10:38:29 »

Kerran sitä eletään, joten kohtaa hänet keräten rohkeutesi ja anna mennä ainakin sillä tavalla selkeästi tuoden esille että olet kiinnostunut hänestä!

Nainen odottaa kunpa mies tekisi asialle jotain. Toivon että sinä toimisit ja tekisit asialle jotain.

Paniikkihäiriöstä kärsii kaikki mutta eri tasoilla, joten älä anna tekosyitä sille ettet voisi mitään sanoa,, yritä jutella jne.

Ota selvää ettei olisikaan sitten myöhäistä Wink

 smitten  Sä pystyt siihen.  coolsmiley angel
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Kukkapalmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #37 : 16.02.2015 14:18:37 »

Ootte ihania Smiley  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #38 : 16.02.2015 21:45:04 »

Mä oon löytänyt sielunkumppanini. Vuonna 2010 aloin nähdä unia joissa esiinty vaalea hiuksinen poika kanssani. Olimme samanikäisiä ja melkein kuin kaksoset. Näin myös valveunia jossa mulle kuiskailtii,kuiskaaja oli vaalea hiuksinen sinisilmänen mies, kasvonpiirteitä en kunnolla erottanut. Vaalean sininen väri liittyi vahvasti näihin uniin. Tapasin kavereiden kautta erään pojan ja ihastuin heti ja olin varma suhteesta. Tää oli eka ja ainut kerta ikinä kun joku kieltäytyy minusta  Grin
Vuosi 2011, tutustuin kotibileissä uuteen jätkään ja oltiin viikonloppusin hänen luonaan + pari hänen kaveria. Homma ei todellakan toiminut ja satutin itteni ekan kerran ihmissuhteella.
Vuosi 2012/2013 Olin just eronnut mitä pinnallisemmasta ja itselleni sopimattomasta miehestä ja ravasin baarissa villinä sinkkuna. Yhtenä pe-iltana olinkin poikkeuksellisesti kuski kavereille, ja illan päätteeksi kun olin juuri ajamasssa kotiin, sen kotibileistä löydetyn jätkän kaveri (fb-kaveri,ei oltu paljoa puhuttu) soittaa mulle tuhannen päissää ja pyytää kyytii kotii. Heitän sen kotiin ja seuraavana päivänä se tulee hakee autoon unohtuneita tavaroitaan ja sit me aletaan tapailla.

Kaikki noi miehet (kotibile-tyyppiä lukuunottamatta) on aurinkovaakoja. Se ketä ekaluulin mun blondiks on syntynyt viikkoaennen mun miestä, vuos ikäeroa, skorpparipainotteisia.

Lisäksi mun mies on erittäin vesimies-mies kans, sopii ac-leijonalle Smiley

Ollaan oltu yhdessä siitä asti kun tavattii ekan kerran selvänä, reilu vuosi siitä asuttu yhdessä, puol vuotta kasvatettu meidän koiraa yhdessä eikä loppua näy  smitten

Ollaan oltu yhdessä tuosta 2012 asti
tallennettu
Kukkapalmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #39 : 17.02.2015 01:24:24 »

Oon onnellinen teidän puolesta, minusta niin kiva kuulla kun ihmiset löytävät toisensa.  Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #40 : 15.04.2015 15:18:52 »

Ja nyt lisää tutkineena, tällaisia samoja juttuja löytyy meidän kartoilta:
11. huoneen  aurinko
 chiron aspect_opp kuu aspect_con saturnus
3. huoneen  juno

Ja miehen kartalta löytyy:
 kuunsolmu aspect_con neptunus (minä  kuu kalat ja neptunikko muutenkin)
Lilith  aspect_con juno (mulla Lilith aspect_con keskitaivas)
 aurinko mars vaaka (mulla  juno vaaka)
 kuu vesimies (minä  askendentti leijona)

Ja siis tuo miehen  chiron aspect_opp kuu ( aspect_con saturnus) osuu vesimies-leijona akselille samoin kuin mun asc-dc. Ja mun oma  chiron aspect_opp kuu ( aspect_con saturnus ) neitsyt-kalat akselille samoin kuin miehen MC-IC. Ollaan kohta parannettu toisemme mutta toivottavasti yhteinen matka jatkuu vielä pitkään  smitten

Edit. pidän siis vahvasti karmallisena suhteena tätä... AINIIN! Miehen Lilith ja  juno  aspect_con mun  vertex , ja mun Lilith ( aspect_con keskitaivas pallasaspect_con miehen DC  Shocked
« Viimeksi muokattu: 15.04.2015 20:23:24 kirjoittanut mouru » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: