Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysikuu = sekoatteko?  (Luettu 6146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AscJouAurLeijonaKuuRapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 06.03.2015 00:44:10 »

Täysikuu on jyllännyt jo pari päivää ja minun kaltaiseen Kuu-Rapuun se vaikuttaa muun muuassa niin että kiukuttelen ihmisille, olen oikukas, olen erittäin innostunut/agressiivinen ja itken usein tänä aikana. Lisäksi muutkin ovat huomanneet tämän, kämppäkaverikin tietää olla varpaillaan aina täysikuun aikaan Cheesy Kertokaa teidän kokemuksia täysikuusta  Cool On vaan erittäin turhauttava olo, seuraavaa kuunvaihetta odotellessa...

askendentti jousimies  aurinko leijona  kuu rapu
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 23.03.2015 23:46:53 »

Jaaaah, täytyypi sanoa, että muuten en ole kiinnittänyt täysikuun aikaiseen käytökseen huomiota - paitsi kuuhulluuden, yleensä nukun äärettömän huonosti tai katkonaisesti täydenkuun aikaan Tongue  Sänky on aamulla yhtä myllätty kuin kääntömaa Grin  Näin menee yksi yö kuukaudessa.

Täytyy alkaa seurailemaan täysikuun aikaista käytöstä ja tehdä vertailua muuhun kuunkiertoon Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2015 21:15:39 »

Nukun huonosti ja levottomasti ennen ja jälkeen täysikuun. Itse täydenkuun yön yleensä uni maittaa tai sitten voi olla myös, että olen äärimmäisen valveilla.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #3 : 08.04.2015 23:04:54 »

Onko mulla harhoja kun nyt pääsiäisenä oon nähny kolmena yönä täysi kuun?!Onko nyt menossa jokin superkuu vaihe?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 13.04.2015 12:52:56 »

Oli juu, kolmas superkuu.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 15.04.2015 12:51:31 »

Unimaailma sekoo täysin, vilkastuu, tapahtuu enemmän, jopa 5 unta mahtuu yhteen täysikuu yöhön ja täydenkuun aikaan myös muistan unet. Nykyään lääkityksen takia en muista unia niin hyvin kuin ennen paitsi just täysikuun aikaan Cheesy

 kuu saturnus kalat aspect_tri aurinko merkurius rapu aspect_tri jupiter skorpioni

 kuu kalat  aspect_opp Khiron aspect_con askendentti leijonavenus 12. h  leijona

  mars  harka aspect_opp pluto kuunsolmu 4. h  skorpioni aspect_sex neptunus uranus vertex

12. huoneen venus liitty mielestäni tosi vahvasti mun unimaailman ''aistimiseen'', kaikki aistit pelaa unessa.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.04.2015 13:08:28 »

Ei niin sitten minkäänlaista vaikutusta. Itse asiassa minusta tuntuu jotenkin erityisen mukavalta, ehkä oikea sana olisi suorastaan "ylelliseltä", mennä nukkumaan silloin kun kuunvalo paistaa suoraan vuoteeseeni.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #7 : 15.04.2015 13:12:52 »

Mä nautiskelen myös kuunvalosta. Iltakävely metsässä täydenkuun valossa koiran kanssa  smitten Makkariin ei kuunvalo paista eikä se kuu muutenkaan mua pahemmin valvota.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: