Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: töissä kahden vaiheella...  (Luettu 3412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miustar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 25.05.2006 21:31:55 »

Hei asiantuntijat!
Voisiko joku sanoa jotain merkkieni perusteella, kun olen työssä valintatilanteessa, jossa minulle on tarjottu toistakin työtä (samassa firmassa). Olen ollutkin kyllästynyt vanhaan työhöni ja tarjous tuntuikin kuin taivaan lahjalta, nyt olen miettinyt ja jäänyt kahden vaiheelle, tarjous houkuttaa, mutta toisaalta pelottaakin, kannattaako vaihtaa vai ei. Vanhasta on aina pelottavaa päästää irti ja hypätä uuteen. Työ on hyvin erilaista, palkka ei ole sen parempi kuin vanhassakaan, suunnilleen sama. Kun kerroin työnjohtajalleni, että mietin vaihtoa, hän ei ollut tietenkään hyvillään, nyt minusta sitten kilpailee kaksi työnjohtajaa, kun vanha työnjohtaja ei haluaisi minua pois antaa ja uusi haluaisi minut. Minulla on hyvä ammattitaito myös tähän uuteen työhön. Tässä merkkini: Aurinko Neitsyt, nouseva leijona, kuu oinas, mars leijona, venus leijona, merkurius neitsyt. Vanha työ on seisomatyötä ja meluisaa, uusi työ olisi tarkkuutta vaativaa istumatyötä ja rauhallisessa ympäristössä. Kertooko planeetat jotain, että olisiko uuden aika? Vai jäänkö vanhaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: