Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Se tunne kun vihdoin oma syntymäkartta alkaa aueta  (Luettu 4455 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« : 18.02.2015 15:02:01 »

Oon 15-16 -vuotiaasta asti pyörinyt täällä foorumilla hamstraten tietoa. Voisin veikata että olin silloin tämän foorumin nuorimpia Cheesy Lueskelin yks päivä mun vanhoja omakirjottamia viestejä ja huhhuh miten olenkaan kehittynyt. Aluksi olin ihan kujalla kaikkien eri symbolien ja merkitysten kanssa, nyt 5 vuoden päästä tuntuu että oma syntymäkartta alkaa viimein valjeta ja palaset loksahtelee paikoilleen. Ihana tunne! Jos joku nyt kysyisi omasta kartastani, osaisin helposti vastata miten mikäkin kartan osatekijä on näkynyt elämässäni. Tämä itsetietoisuus on alkanut näkyä elämässäni muutenkin. Olen nyt erittäin tyytyväinen siihen kuka olen, ei oo enää tarvetta yrittää olla kuin muut kun on itse ainutlaatuinen  smitten

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille!  <3
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.02.2015 15:09:53 »

Niin sitä kehittyy, kun viitsii vain käyttää aikaa ja vaivaa asian tutkimiseen.  Kiss Minullakin on täällä viestejä vuodesta 2005 lähtien ja törmään joskus niihin, kun vanhoja aiheita kaivetaan esiin. Siinä on voinut sitten todeta, että on sitä parissa vuodessa tapahtunut paljon kehitystä, aloitin aivan noviisina astrologian harrastelun vuonna 2003.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2015 15:28:23 »

Smiley Itse oon ollu täällä vuodesta 2010. Joskus käy mielessä että tekis mieli poistaa vanhoja viestejä, mutta sit ajattelen että jos en ois koskaan kirjoittanut sitä ''tyhmää'' viestiä niin en tietäis niin paljoa kuin nyt.  Tongue
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.2015 18:14:32 »

Kiitos näistä tunnustuksista. Olen itse edennyt tosi hitaasti enkä tunnu saavan kartastani itse mitään tolkkua, oikein nolottaa. Soturitulkinta ainoana tukena ihmettelen muutamiin huoneisiin pakkautuneita planeettoja. Symbolit heittää häränpyllyä silmissä. Mutta ehkä tämä hidas tie lopulta palkitsee.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.2015 12:33:30 »

Magellan, todellakin hidas mutta palkitseva tie Smiley Itsellä on ollut ihan kunnolla Neptunus auttamassa (yhtymä synt.kartan. kuu-kalat, kuunvaihe jousimies) tämän tutkimisen kanssa nyt tänä vuonna. Taisi olla ehkä jopa tarkimmillaan kun tämän ketjun aloitin Wink Lisäksi mun kartalla on isot vesikolmiot joihin kuuluu jupiter 3. huoneessa (tiedon huone), aurinko + merkurius 11. huoneessa sekä kuu ja saturnus 7. huoneessa. Pidän sitä lahjana joka laittaa mut janoamaan tietoa ja kiinnostumaan kaikesta uuden oppimisesta smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: