Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei, pienen muotoinen kysymys  (Luettu 4532 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkuhevari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 27.12.2014 18:34:34 »

Hei, olisin kysynyt teiltä pienen kysymyksen en tiedä kylläkään kuuluuko tämä tähän sektoriin olen kärsinyt 9 luokasta asti rintakivuista/sydän ja olen miljoonasti käynyt lääkärissä nitten takia eikä ole mitään löydetty sitten minua masentaa ja ahdistaa ja minulle on todettu keskivaikea masennus enkä tiedä silti itsekkään mikä sen aiheuttaa se tulee ja menee ihan miten itse tykkää sitten nämä ihme itku kohtaukset välillä tulee yks kaks väkisinkin semmoinen itkukohtaus alan itkemään ilman mitään syytä sitten sitä jatkuu se parituntia ja se menee ohitse sitten olen välillä kuullut minun nimeäni toistettavan kuiskauksen tasolla vaimea hentoinen ääni joka sanoo minun nimeni ja nämä ihmeelliset kipu tuntemukset mille ei löydy syytä ennustaja on sanonut että minussa olisi jotain henkistä juttua mutta en sitten tiedä mitä mieltä olette?
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2014 19:01:09 »

Jos suvussa ei ole sydänvaivoja eli tiedettäisiin jo mitä etsiä niin se häiriö voi olla vaikea todentaa. Kokemusta on nimittäin juuri siitä, ettei rytmihäiriötä saada kiinni juuri silloin kuin ollaan sairaalassa sitä tutkimassa. Vai oletko edes päässyt niin pitkälle? Eli onko jäänyt terveyskeskuskäynteihin? Yritä viedä asiaa eteenpäin. Ja voihan rintakipu liittyä myös stressiin ja masennukseen! Ainakin minulle rytmihäiriöt pahentuvat stressistä.

Minäkään en tiedä mikä masennukseni aiheuttaa. Kaiken pitäisi olla periaatteessa hyvin mutta olen hyvin surullinen ja epämääräisesti peloissani suurimman osan ajasta. Olen myös huomannut, että pms-oireet pahentavat itkuisuutta ja kuukautisten aikaan tulee itkettyä niitä asioita, jotka silloin sattuvat olemaan pinnalla. Eli hormonaalista epätasapainoa. Osaan suhtautua asiaan jo filosofisesti ja elää sen kanssa. Eli tiedän, että pari päivän päästä pahimmista "kohauksista" ajattelen jo eri tavoin ja maailma ei näytä niin mustalta.

Masentuneena ja herkkänä alkaa myös ottamaan "merkkejä" vastaan liian herkästi. Ihminen saa ainakin pienessä mittakaavassa synkronian ja muu toimimaan ihan itse ja myös itseään vastaan. Tai ehkä sitä vaan tulkintsee merkkejä niin kuin toivoo, eikä niin kuin ne ovat. <Tämä on minun mielipiteeni ja kokemukseni. Kannattaa siis olla varovainen ja suojella itseään jos kokee muutenkin arjen raskaaksi. Omakohtaisesti voin sanoa, että väärä toivo masentaa entisestään.

Masennuksen taustalla voi olla mitä vaan..luultavasti menneisyydestä/lapsuudesta nousevaa. Miksei myös menneistä elämistä jos halutaan mennä niin pitkälle. Kannattaa lähteä selvittämään asiaa terapiaan jos se tuntuu oikealta. Toivottavasti masennuksesi on sitä lajia joka katoaa/parantuu. Sitähän on nykytutkimuksen mukaan kahta eri sorttia..eli ihan oikea tulehdus aivoissa ja sitten muu osa, jonka syntymekanismeja ei tunneta. Voimia  smitten
tallennettu
pikkuhevari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2014 19:03:00 »

Kiitos =) olen ollut psykologeilla yms niistä ei ollut apua ja olen lääkitystä kokeillut mutta se ei ole minulle =/  nuo auttoi jo vähäsen=)
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2014 20:11:36 »

Kyllähän tuon sydänchakran alueen voisi varmaan itkuun liittää? En ala enempää nyt analysoimaan tilannettasi, mutta jos itkettää niin se kannattaa antaa tulla luonnollisesti ulos. Itse saatan välillä herkistyä yksinäni aivan yhtäkkiä ilman mitään syytä. Usein myös jonkun kauniin tai liikuttavan asian vuoksi. Omat ja maailman vaikeudet, monimutkaisuus ja samalla sen kauneuden huomaaminen vaikuttaa usein niin. Tässä meidän kulttuurissa on vain saatu se itkeminen vaikuttamaan jotenkin huonolta asialta. Tunteethan on parempi tukahduttaa, koska se on heikkoutta, kun vertaa esimerkiksi järkeen? Vai onko? Taitaa olla niin, että tunteitaan seuraamalla löytää lähemmäksi omaa sisäistä totuuttaan kuin järjellä. Riippuu tietysti ihmisestä ja molempia kuuntelemalla ja hyödyntämällä päästään jo tuloksiin, jotka ovat potenssiin kaksi tai enemmän.

Itselläni se oli joskus alkuvaiheissa (kun aloin päästämään sen vapaaksi) erittäin epätoivoistakin, mutta mitä enemmän sitä on "harrastanut" niin sitä voimaannuttavammaksi se on tullut. Toisaalta ennen toivoin, että joku tulisi lohduttamaan ja toisaalta kukaan ei tullut, joten se vain lisäsi epätoivoa. Nykyään tiedän, että ulkopuoliset voimat (tai sisäpuoliset, tai molemmat) lohduttavat. Katson ikään kuin samalla sitä pientä lasta itsessäni, joka itkee ja samalla koen itseni lohduttavan itseäni, siitä miten upeaa se vapautuminen on, mistä päästää irti. Mitä syvemmällä ihminen käy, sitä suuremmilta pienetkin ilot tuntuvat ja niin edelleen.

Edit: Lisätään nyt vielä, että suosittelen kaikille katsomaan itseään silmiin ja peilistä pidemmänkin aikaa. Hyväksyen kaikki tunteet ja ajatukset mitä tulee ilmi siinä hetkessä. Ilman, että "pakenee" tilanteesta. Ei tarvitse odottaa muiden hyväksyntää, voi hyväksyä itsensä monimuotoisuudessaan. Samaa voi tehdä itkiessään. Se on kaunis näky.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2014 21:03:54 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2014 15:36:32 »

minunkin mielestani stressi ja masennut aiheuttavat tuollaisia kipuja. kun mieli on virkea ja iloinen kivut haipyvat varmasti
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.12.2014 16:23:53 »

Rintakivut ja erityisesti rytmihäiriöt voivat olla ihan psykosomaattisiakin, jos kerran lääkäri ei ole mitään rakenteellista syytä niille löytänyt. Stressi, tukahdutetut tunteet ja yleensä asioiden patoaminen ovat pahaksi sydämelle.

Minulla oli rytmihäiriöitä siinä kolmekymppisenä. Tunteiden suursiivous poisti myös sydänoireet. Mutta tämä siis vain minun kohdallani, jos oireet jatkuvat, niin kyllä lääkärissä kannattaa käydä vielä niin usein, kunnes asia selviää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: