Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälaisista miiteistä tykkäätte?  (Luettu 35261 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« : 09.07.2014 19:28:20 »

Minkä tyyppisissä miiteissä olette viihtyneet parhaiten? Onko paras jos siellä on jokin ohjelma, esim. esitelmä, tai liittyen johonkin messuihin tms? Vai kenties ihan vaan että kokoonnutaan yhteisen pöydän ääreen keskustelemaan? Pitääkö miitillä olla joku selkeä puheenjohtaja vai luonnistuuko hyvin ilmankin? Kuuluuko ruokailu miittiin? Entä miten suhtaudutte alkoholiin miiteissä?

Entä paikka, onko se ravintola, jonkun koti, puisto, metsä, keilahalli, elämysmatkailukohde, ...?

Nyt en ole suunnittelemassa miittiä. Ajattelin vaan että olisi hauska kuulla mieltymyksiänne ja kokemuksianne. Onko jokin miitti jäänyt kenties erityisesti mieleen?


Itse tykkään että ympäristö pitää olla suht. rauhallinen eikä hirveästi oheisohjelmaa, tai ainakin sen pitää olla sillä tavalla selkeästi rajattu että vapaalle keskustelulle on varattu paljon aikaa. Ehkä mieluisin konsepti olisi sellainen että ensin on jonkun asiaan perehtyneen esitys, tai ohjattu tutustuminen johonkin kohteeseen, ja tämän jälkeen vapaata keskustelua sekä ruokailu. Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.07.2014 19:52:04 »

Olen käynyt useammassa. Parissa on ollut Seppo Tanhua puhemiehenä, vaikka sinänsä miitit ovat tulleet käyttäjien aloitteesta. Yhdessä miitissä, jossa oli ainakin 20 osanottajaa, oli myös pari luentoa ja meidän moderaattorien + Sepon järjestämää astrokartan luentaa. Foorumilaisia on tavattu sovitusti myös Hengen ja tiedon messuilla. Pienemmällä porukalla olemme saattaneet käydä syömässä ja puhua näitä hörhöjuttuja ihan vapaamuotoisesti. Siinä on sitten kunkin kykyjen ja osaamisen mukaan luettu myös Taroteja, katsottu auroja ja tulkittu karttoja.

Isompiin miitteihin on varmasti järkevääkin järjestää jotakin ohjelmaa, ja jos virallisen osuuden jälkeen on sitten haluttu kokoontua pienemmällä porukalla, niin nämä ovat voineet keskenään päättää, mitä sitten tekevät.

En osaa sanoa, mikä miitti olisi ollut mukavin. Olen viihtynyt kaikissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.2014 21:03:09 »

Mun mielestä esim tämän astrofoorumilaisten miitti ois kiva sellasena että se ois jonkun muun tapahtuman yhteydessä, hiukan erillään kaikesta muusta mutta ei nyt suljetussa kabinetissa - Sellasena että sinne vois tulla haistelemaan tunnelmaa anonyyminä mutta ois vielä mahdollisuus pakotiehen, jos tuntuu esim jotenkin ettei nyt oikeen sovi jostain syystä.
Mielestäni ei alkoholia, sitä kun on joka puolella. Syöminen ois kiva jos sitä ois tarjolla sen isomman oheistapahtuman puolesta - Kaikki tollaset kotona tai metsässä tapahtuvat on liian intiimiä, mun mielestä.
tallennettu

.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2014 22:25:33 »

Hei b.e., enpä ole koskaan ajatellut että silleenkin voisi tehdä! Cheesy  Mahtavaa! Afro  Melkein jo tuli ideanpoikanen mieleen mutta mutta... eipä hötkyillä :Smiley

Kertokaa lisää! Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 04.10.2014 13:14:21 »

Itse tykkään miitata hiljaisemman puoleisessa ravintoloissa yms. Kunhan kuulee oman äänensä. Alkoholi on jokaisen oman asia.  Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 16.10.2014 09:59:08 »

Joo, joku rauhallinen ravintola kuulostaa hyvältä Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: