Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat unet kuolemasta?  (Luettu 4783 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« : 15.12.2014 16:32:43 »

Olen hiljattain alkanut näkemään unia kuolemasta. Unissa en kuitenkaan kuole itse, vaan joku vauva (jota en siis oikeassa elämässä tunne tai sitä ei ole), yleensä sukulaisen. Itselläni ei ole lapsia eikä edes suunnitteilla, hyvin nuori kun olen. Nyt olen siis parina yönä peräkkäin nähnyt unta, että sukulaiseni vauva on hukkunut. Yhdessä unessa pidettiin hautajaisiakin. Molemmissa unissa menin katsomaan rantaan, johon lapsi oli hukkunut ja vedessä näkyi lelu kasvot veteenpäin (toisessa unessa se oli nalle ja toisessa nukke). Molempiin uniin liittyi myös vahvasti pakenemisen tarve ja juokseminen. Toisessa unessa juoksin pakoon, koska pelkäsin saavani oksennustaudin muilta ihmisiltä. Toisessa unessa juoksin pakoon henkilöä/hahmoa, joka oli pukeutunut mikki hiireksi. Mikki hiirestä ajattelin unessa, että se on vain naamioitunut viikatemies, eli juoksin konkreettisesti kuolemaa pakoon.

Mitä tämä voisi tarkoittaa? Jonkinlaista muutosta elämässä?
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2014 17:01:54 »

Mitähän tarkoittavat delfiinit unessa? Ne olivat uima-altaassa ja niitä oli paljon ja uin niiden keskellä ja siellä oli myös ystäviäni. Uni oli tunnelmaltaan ihan hyvä. En muista koskaan nähneeni delfiineitä unissani enkä löytänyt luettelosta mainintaa delfiinistä.

Olisin kiitollinen tulkinnasta  angel smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #2 : 15.12.2014 23:22:20 »

Lapsi unessa voi myös symboloida jonkinlaista "mielentuotetta" kuten uutta projektia, uutta elämänmallia, taideteosta jne. Kun tuo lapsi kuolee, se symboloi tuon uuden asian keskeyttämistä. Vesi on tunteiden elementti joten ehkä tämä "jokin uusi" hukkuu tunnemaailman syövereihin ja alitajuisiin reaktioihin?

Jos lapsi on sukulaisesi lapsi, tämä voi merkitä sitä että sukulaisellasi on meneillään tuollainen prosessi tai mikä todennäköisempää, tämä unessasi näkemä sukulainen edustaa jotain aspektia itsestäsi.

Unen toistuminen on myös vahva merkki.
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #3 : 16.12.2014 01:45:08 »

Kiitos vastauksista! Aborttia ei tosiaan ole tullut tehtyä, että siitä ei ole kyse Cheesy Tosiaan, kaikenlaisia muutoksia tässä elämässä on jo ollut (ero, uusi asunto jne), joten kaikenlaisia ristiriitaisia tunteita on ollut. Hmm, hyvin mielenkiintoista kyllä kun en muista aiemmin nähneeni noin vahvoja toistuvia unia.
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #4 : 16.12.2014 18:56:47 »

Tänään mietiskelin vielä lisää tätä asiaa! Unessa vauva oli siis sukulaiseni, jonka oikeassa elämässä oli todella todella vaikea saada lasta, mutta heti kun hän lopetti yrittämisen, sai useamman. Tällaista mietiskelyä vain, voisiko liittyä siihen että itse yritän koko ajan liikaa ohjailla elämää ja esim. taistella muutoksia vastaan?
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5 : 17.12.2014 09:52:04 »

Tänään mietiskelin vielä lisää tätä asiaa! Unessa vauva oli siis sukulaiseni, jonka oikeassa elämässä oli todella todella vaikea saada lasta, mutta heti kun hän lopetti yrittämisen, sai useamman. Tällaista mietiskelyä vain, voisiko liittyä siihen että itse yritän koko ajan liikaa ohjailla elämää ja esim. taistella muutoksia vastaan?

Noin taustoja tuntematta. Kuolemahan on uuden alku, kun jokin asia poistuu elämästäsi (kuolee) uusi alkaa. Karkuun juokseminen taas voisi tarkoittaa että et halua asioiden muuttuvan. (tietoisesti tai alitajuisesti)

Se mihin asia liittyy voisi löytyä noista symboleista… lapsi, vesi, lelu.. tms.
Mutta tämä siis oma fiilis asiaa paremmin tuntematta Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: