Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelit  (Luettu 20479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 24.05.2006 13:51:09 »

Itse ainakin luen sellaista kirjallisuutta mikä kolahtaa raamattua en lue, koska en osaa sitä tulkita buck2 ja omilla valinoillani teen elämästäni taivaan tai helvetin Wink
tallennettu
Löysä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #16 : 24.05.2006 15:00:51 »

Idea tässä ei ollut nuo lapselliset valinnat yms.
Vaan idea oli se, että on olemassa pitkä historia kirjoituksia (raamattu vain yksi niistä) joissa kerrotaan enkeleistä aivan toista kuin mitä esimerkkinä tämä Yarbro henkilö on "kanavoinut".

Ja, että on olemassa kirjoituksia maageilta ja shamaaneilta ja okkultisteilta joissa neuvotaan miten enkeleitä kutsuessa pitää olla varovainen ja esim sitoa ne kiinni etteivät pääse tekemään tuhoaan.

Olen vain miettinyt miksi nykyään sitten kaikki enkelit ovat "hyviä" ja niitä voi kutsua ja toivotella mihin haluaa.
Ja ennen jotkut varmasti asiansa osaavat maagit toimivat noin.

Voisitteko kertoa niistä kokemuksistanne enkeleiden kanssa?
Te jotka olette nähneet niitä.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 25.05.2006 10:19:09 »

Ja, että on olemassa kirjoituksia maageilta ja shamaaneilta ja okkultisteilta joissa neuvotaan miten enkeleitä kutsuessa pitää olla varovainen ja esim sitoa ne kiinni etteivät pääse tekemään tuhoaan.

Voit miettiä, että ovatkohan nämä kyseiset maagit ja shamaanit olleet "valkoisen" magian, tai "hyvän" shamanismin palveluksessa vai eivät?... Sillä toki jos tarkoitukset eivät ole "puhtaat", eivät myöskään enkelit ja ehkä siksi tuota "sitomista" on tarvittukin... Eli korostan tässä taas lausetta: "Sitä saa mitä tilaa".  Wink

Lainaus
Olen vain miettinyt miksi nykyään sitten kaikki enkelit ovat "hyviä" ja niitä voi kutsua ja toivotella mihin haluaa.

Tuo on kyllä totta, ja tämä on mielestäni vallan hyvä aihe. Asiaa on hyvä pohtia.  :Smiley Sillä eivät toki kaikki enkelit ole "hyviä" ja on ihan paikallaan jos ihmisiä tästä muistutetaan. Ettei sokeasti usko kaikkea jne. Pelko on kuitenkin turhaa. Enkelitkin nimittäin voi "testata" suhteellisen helposti, aivan kuten muutkin henkiolennot. Testata ovatko "hyviä" vai "pahoja" ja lähettää ne "pahat" matkoihinsa.

Mitä enemmän tietää energioista, tunnistaa ja osaa työskennellä niiden kanssa, sen helpommin heti tunnistaa, ilman kummempia testauksia, kumpaa "enkelilaatua" lähellä on... Eli siis kokemusten ja taitojen karttuessa, toisin sanoen itsensä "kehittyessä" eteenpäin tai "ylemmäs", eivät nuo "alemman" tason enkelit edes enää pääse "häiritsemään". Oli ihminen missä vaiheessa tahansa, aina voi olla kuitenkin täysin turvassa, kun pyytää Luojan "suojelusta". On hyvä muistaa, että Luojan rakkaudenvalon edessä, eivät "pahikset" kestä kovin pitkään paljastamatta todellista "luonnettaan". Eivätkä "pahiksetkaan" yleensä kuitenkaan ole niin kamalia ja pahoja kun rakkaudella, "oikein silmin" heitä katsoo.  Wink Sillä  Kaikki hyvyys ja pahuus on kuitenkin ensisijaisesti lähtöisin itsestä...


Lainaus
Voisitteko kertoa niistä kokemuksistanne enkeleiden kanssa?
Te jotka olette nähneet niitä.

Unitasolla olen usein kohdannut enkeleitä jotka ovat opettaneet ja opastaneet minua asioissa. Olenpa unissani usein itsekin ollut enkeli.  Grin Elävästi muistan erään kerran jolloin enkeli vei minut erääseen kauniiseen saliin, jossa hän näytti minulle "tauluja", joista näkyi maailman ja oman elämäni tapahtumia ja sitä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen, miten kaikki liittyy yhteen yms. Hän näytti mm. WTC:n romahtamisen.  Shocked Tajusin ja muistin tuon "unen" tapahtuman, kun siitä iskusta uutisissa oli, vuosia sen jälkeen kun näin tuon "uneni". Enkelien läheisyyden, heitä näkemättäkin, olen ihan valveilla ollesakin kokenut. Olen kokenut energia väreilyä yms. tuntenut heidän ollessa lähellä. Olen myös nähnyt sellaisia valon "välähdyksiä". Sen vain tietää, että enkelit ovat läsnä. Vaikea selittää...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.05.2006 10:23:58 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Löysä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #18 : 25.05.2006 18:54:29 »

No ne unet tuskin antaa mitään kovin uskottovia todisteita enkeleiden olemassa olosta.
 :Smiley

Lainaus
Kaikki hyvyys ja pahuus on kuitenkin ensisijaisesti lähtöisin itsestä.
Niin kuten on myös tasapainottomuus, tosiasioiden kieltäminen jne.
 :Smiley


tallennettu

Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #19 : 25.05.2006 18:59:34 »

Kikkare Cheesy

Anteeksi kun taas härnään sinua aiheella, mutta ottaako joku avattaressasi Jesseltä poskeen kun se niin erehdyttäväsi siltä näyttää?

Ihan vain uteliaisuuttani kyseleskelen :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Löysä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #20 : 25.05.2006 19:41:29 »

Sä pervertikko  Sad
Ei ota! tickedoff

 angel
tallennettu

Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #21 : 25.05.2006 20:51:42 »

Sä pervertikko  Sad
Ei ota! tickedoff

 angel
Anteeksi Embarrassed
Jeesus tulee, nieletkö?
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 25.05.2006 21:03:24 »

Te ootte HERTTAISIA  Cheesy 2funny angel smitten
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #23 : 26.05.2006 09:04:48 »

Niin oli kait se saatanakin ensin enkeli. Minä en ole ikinä kuullutkaan et raamattu väittäis enkeleiden vihaavan ihmisiä.

Eikös ne ilmoittaneet esim. sen suuren ilon ja viestivät "älkää peljätkö"??
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #24 : 26.05.2006 18:03:09 »

Kun näin kovin täällä keskustellaan, niin olisiko syytä selvittää mitä sanalla "enkeli" tarkoitetaan? Meillä on loppujen lopuksi eri käsityksiä enkeleistä. On olemassa muitakin henkimaailman olentoja kuin enkelit ja enkeleitäkin on eri tasoilla. On enkeleitä, jotka eivät puutu meidän ihmisten tekemisiin, koska heidän työnsä on "taivaassa".

Mutta kuinka miellämme enkelit? Tästä keskustelusta tulee hieman ahdasmielinen olo  :Smiley

Mitä Löysä itse ajattelet enkeleiden olevan? Mikä on sinun käsityksesi? Puhut vain niistä kirjoituksista ja saa sellaisen kuvan, että painettu sana on sinun herrasi. Näinkö on?

 smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #25 : 26.05.2006 18:48:36 »

Täytyy kuitenkin muistaa, kuten Rakkauden enkeli mainitsi jo.. niin oli kysymys enkeleistä, oppaista,tai muista, yksikään ei voi puuttua ihmisten vapaaseen tahtoo.. ei hyvä eikä paha..  Cheesy

 smitten  smitten  smitten



tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 27.05.2006 13:06:37 »

No ne unet tuskin antaa mitään kovin uskottovia todisteita enkeleiden olemassa olosta.
 :Smiley

Lainaus
Kaikki hyvyys ja pahuus on kuitenkin ensisijaisesti lähtöisin itsestä.
Niin kuten on myös tasapainottomuus, tosiasioiden kieltäminen jne.
 :Smiley

 Grin Heh... Mutta mikä on "unta" ja mikä "totta"?, siinäpä vasta kysymys. coolsmiley
tallennettu
Löysä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #27 : 27.05.2006 13:28:39 »

No ne unet tuskin antaa mitään kovin uskottovia todisteita enkeleiden olemassa olosta.
 :Smiley

Lainaus
Kaikki hyvyys ja pahuus on kuitenkin ensisijaisesti lähtöisin itsestä.
Niin kuten on myös tasapainottomuus, tosiasioiden kieltäminen jne.
 :Smiley

 Grin Heh... Mutta mikä on "unta" ja mikä "totta"?, siinäpä vasta kysymys. coolsmiley

Noh unta on silloin kun illalla (yleensä) käy pitkälleen ja sulkee simmut ja sitten nukkumatti heittää unihiekkaa ja nukahtaa.

Ei tuo ole mikään "siinäpä kysymys" kellekään tervejärkiselle.

Ei se painettu sana ole herrani, enkä tätä kysymystä sellaisena olekaan tarkoittanut.
Ajattelin vain tätä täällä foorum esiintyvää enkelifetissiä ja mistä se on lähtöisin.
tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 27.05.2006 18:28:14 »

Vain luoja yksin tietää, mut se ei kerro Wink
 Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 27.05.2006 21:12:19 »

Vain luoja yksin tietää, mut se ei kerro Wink
 Grin

 Grin  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: