Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua unentulkintaan?  (Luettu 2913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boudicca
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 23.11.2014 09:56:57 »

Näin viime yönä hyvin häiritsevää unta. En koskaan näe painajaisia, mutta viime yönä koin sellaisenkin.

Unessa minua seurasi oman pituiseni keski-ikäinen mies, törmäsin häneen joka paikassa kun olin asioilla kaupungilla. Hän yritti aina vaivihkaa varastaa laukkuni tai tutkia sitä,hän oli liian lähellä ja katsoi minua aina hyvin pelottavasti, oudosti ja jotenkin merkitsevästi. Hän puhuikin näillä törmäämishetkillä minulle jotain, en muista oikein että mitä, mutta jotain mistä jäi olo että hän ei jätä minua rauhaan vaan jatkaa tätä häirtsemistään. Uni loppui siihen kun olin kotona, ovikello soi ja menin ovelle. Näin ovella pimeässä tyhjän ja puoliksi auki olevan pitsalaatikon. (en ollut tilannut pitsaa) Nostin laatikon että veisin sen roskiin, mutta tunsin siinä jotain tahmeaa ja kosteaa, katsoin tarkemmin niin siinä oli verta ja samassa mies astui kulman takaa eteeni jotenkin rauhallisen uhkaavasti. En jäänyt ihmettelemään vaan huusin että lopettaa tämän touhun, koska alkaa käymään jo ärsyttäväksi tämä pelottelu. Ryntäsin sisälle, mies yritti tulla mukanani sisälle, mutta onnistuin vetämään oven kiinni. Sisälle päästyäni mieheni tuli hädissään luokseni, koska oli kuullut huutoni, halasi ja sanoi että ei anna minkään pahan sattua minulle.

Unessa tosiaan minulla oli mies, vaikka en edes tapaile ketään..

Osaisiki joku vähän avata tätä unta? En siis koskaan näe painajaisia,joten tämä jäi nyt vaivaamaan.
tallennettu

Aurinko Neityt
Nouseva Rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: