Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vauva  (Luettu 2846 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*lilim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 25.10.2014 09:01:49 »

Sarjassamme vauvaunet. Kolmas viikon sisään ja huomattavan selkeä uni tällä kertaa. Olin yllättäen raskaana, maha oli pieni mutta lapsi tuntui siellä selvästi ihon läpi, vauvan kasvot erityisesti. Olin tosi onnellinen lapsesta, Yhtäkkiä vauva oli tullut hetkeksi pois vatsasta ja oli sylissäni, sitä ihailtiin mieheni kanssa että voi kun se on ihana ja tunsin niitä sellaisia voimakkaita äidinrakkaustunteita. Vauva katsoi suoraan kohti ja sillä oli valtavat kirkkaansiniset silmät. No vauvan piti mennä vielä takaisin vatsaan koska ei ihan ollut vielä valmis syntymään. Unessa oli sellainen kiirefiilis kun mulla oli lapsivettä vatsassa tosi vähän ja luin että lapsiveden tarkoitus on suojata lasta kolhuilta ja pitää sen silmät kiinni vatsassa. Tunsin vatsan läpi vauvan kiivaat sydämenlyönnit,vertasin omaani mikä oli rauhallisempi. Tajusin että en mä uskalla mennä töihin tällä vatsalla kun siellä voi tulla mahaan kolhuja ja saanko mä nostellakaan enää. Heräsin välillä ja kun nukahdin uni jatkui ja yritin soittaa toihin etten voi tulla ja sitten terkkariin varatakseni aikaa, mietin että eikö raskaanaolevat ole kaikissa testeissä käyneet normaalisti moneen kertaan ja mulla jo raskaus loppusuoralla. Vauvakuumetta mulla ei todellakaan ole. Ajatuksia?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: