Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jonkinlainen "osoitus" reinkarnaatiosta?  (Luettu 10475 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 09.10.2014 14:12:18 »


Tietääks kukaa, voiko syntymäsokeat nähdä "realistisia" unia?

Jos vastaus on myönteinen, olisiko se jonkinasteinen todiste
reinkarnaatiosta?

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.10.2014 14:19:50 »

Pikagooglauksen perusteella asiaa tutkittaessa on saatu ristiriitaisia tuloksia: Toisissa vaikuttaa että syntymäsokeat uneksivat pikemminkin ääniaistimuksia yms. ja toisissa taas että kuviakin on nähty. Enemmistö asiaa tutkineista taitaa kuitenkin kallistua tällä hetkellä sille kannalle että eivät näe.

Sinänsä voisi olla vaikuttavakin todiste, jos syntymäsokea näkisi realistisen visuaalisia unia ja vielä pystyisi kuvailemaan niitä niin, että on todiestettavissa että ne olivat realistisia. Toisaalta tällaisten unien puuttuminen syntymäsokealta ei minun mielestäni myöskään ole todiste reinkaraatiota vastaan: Jos sielu haluaa kokea jonkun elämänsä ilman visuaalista kokemusta, miksi sitä otettaisiin sitten mukaan niihin uniinkaan?

Reinkarnaatio kuuluu niihin uskon asioihin, joissa fyysisen tason testiin/peliin nimenomaan kuuluu se että näistä asioista ei koskaa ole saatavissa mitään vakuuttavia todisteita. Testi/peli onkin siinä, löytääkö ihmiseksi inkarnoitunut sen Jumalan sisältään siitä huolimatta että mitään todisteita ei ole.  Smiley

(MInulle riittää todisteeksi reinkarnaatiosta ensinnäkin ja tärkeimpänä se että intuitioni sanoo minun eläneen täällä ennenkin ja toiseksi sitten se että olen muistanutkin useita aiempia inkarnaatiota.)

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2 : 09.10.2014 14:36:47 »

Reinkarnaatio kuuluu niihin uskon asioihin, joissa fyysisen tason testiin/peliin nimenomaan kuuluu se että näistä asioista ei koskaa ole saatavissa mitään vakuuttavia todisteita. Testi/peli onkin siinä, löytääkö ihmiseksi inkarnoitunut sen Jumalan sisältään siitä huolimatta että mitään todisteita ei ole.  :

Elämä on peliä? Huh Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.10.2014 14:40:04 »

Minun eklektisen maailmankatsomukseni mukaan se on peli/testi: Jumalan osaset inkarnoituvat ihmisiksi tälle planeetalle ja peli/testi on juurikin siinä, huomaavatko he olevansa Jumalan osasia, vaikka asiasta ei koskaan ole saatavissakaan mitään todisteita. Tämä koko universumi on keinotekoinen pelikenttä, todellinen kotimme on siellä verhon toisella puolella jonne aina inkarnaatioiden välillä palaamme osasiksi, soluiksi Jumalan ruumiiseen.

(Muitakin tarkoituksia on, esimerkiksi ateisti-skeptikkokin nostaa koko planeeta värähtelyjä aina kun toimii rakkaudellisesti ja kun ne värähtelyt nousevat riittävästi nousee koko ihmiskunnan tietoisuuden taso.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #4 : 09.10.2014 15:25:39 »

Meillä on sitten aika erilaiset maailmankatsomukset.

Aikamoisen pelikentän on joku väsännyt. Kuka vastasi teknisestä toteutuksesta? Voisin vaihtaa heidän kanssaan muutaman sanan. Oletan että se on tiimi, tai jos se on yksi henkilö niin enpä olekaan ihan varma haluanko tavata. Tongue
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.10.2014 15:44:19 »

Toteutuksesta vastaa tietysti Jumala, jonka soluja meidän sielumme ovat. MInun maailmankatsomuksessani Jumala on moniulotteinen, eli yhtä aikaa äärettömän monta ja yksi ainoa. Vastaamme siis itse tavallaan myös siitä toteutuksesta, koska olemme Jumalan osasia olimme mukana hommassa kun tämä universumi tehtiin.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2014 16:15:31 »

Mä taas luulen että sen teki joku sikäläinen tekniikan opiskelija diplomityönään... :Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #7 : 09.10.2014 16:40:04 »

Tai itse asiassa mä luulen että se on vasta testausvaiheessa. Mä odotan pelolla aikaa jota kutsun nimellä Suuren Professorin Ilmestyminen. Todennäköisesti hän sanoo opiskelijalle että otapa tuo rakennusvaihe alusta, ensin luhistat tuon universumikyhäelmän takaisin singulariteetiksi.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 09.10.2014 16:45:40 »

Minä valitsen olla uskomatta mihinkään mikä tuottaa pelkoa tai on ristiriidassa vapaan tahdon lain kanssa. Koska uskon asiat nimenomaan ovat määritelmällisesti jotain mille ei olekaan olemassa tai saatavissa todisteita, usko on aina oma valinta. En näe mitään syytä valita muunlaisia uskon-osasia eklektiseen maailmankatsomukseeni, kuin sellaisia jotka ovat voimaannuttavia ja rakkaudellisia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #9 : 09.10.2014 17:24:10 »

Tai itse asiassa mä luulen että se on vasta testausvaiheessa. Mä odotan pelolla aikaa jota kutsun nimellä Suuren Professorin Ilmestyminen. Todennäköisesti hän sanoo opiskelijalle että otapa tuo rakennusvaihe alusta, ensin luhistat tuon universumikyhäelmän takaisin singulariteetiksi.

OT Kuinkahan lie, ovatko singulariteetti ja 10-/11-braani ([mem-]brane) toinen toisensa poissulkevia??   Huh  Shocked
« Viimeksi muokattu: 09.10.2014 17:31:37 kirjoittanut sideman » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #10 : 09.10.2014 18:47:53 »

En tiedä yhtään mistä puhut. Onko nuo ulottuvuuksien lukumääriä?

Ja ihan tosissaan olin tietysti sen diplomityön kanssa. :Smiley  Keksin samalla kun kirjoitin. Pääsi huumori.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #11 : 09.10.2014 21:05:06 »

En tiedä yhtään mistä puhut. Onko nuo ulottuvuuksien lukumääriä?

Ja ihan tosissaan olin tietysti sen diplomityön kanssa. :Smiley  Keksin samalla kun kirjoitin. Pääsi huumori.

Wiki:

Braani (tunnetaan myös nimellä p-braani) on teoreettisessa fysiikassa käytetty matemaattinen käsite, joka esiintyy säieteoriassa ja sen johdannaisissa, kuten M-teoriassa ja braani-kosmologiassa. Muuttuja p nimityksessä p-braani viittaa avaruudellisiin ulottuvuuksiin. Täten 0-braani on nollaulotteinen pistemäinen objekti (alkeishiukkanen), 1-braani on säie, 2-braani on pinta jne. Kukin p-braani pyyhkäisee p+1 -dimensioisen maailmanpinnan liikkuessaan aika-avaruudessa.


Tunnettu maailmankaikkeutemme on M-teoriassa yleisesti 10-braani tai 11-braani[1].

Braanit ja painovoima

Planeetat kiertävät haamubraanista vuotavan painovoiman keskipistettä   crazy2  idiot2

Pääsääntöisesti kaikki voimat käyttäytyvät braanilla aivan kuten tavanomaisessa neliulotteisessa maailmassa. Poikkeuksen tähän tekee painovoima, jonka vaikutus voi ulottua myös lisäulottuvuuksiin ja sitä kautta toisiin braaneihin. Tämän mallin avulla on voitu selittää pimeän aineen olemassaolo siten, että pimeä aine olisikin todellisuudessa viereisen haamubraanin kappaleen painovoimaa joka ulottuisi lisäulottuvuuksiin[3].
« Viimeksi muokattu: 09.10.2014 21:08:39 kirjoittanut sideman » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #12 : 10.10.2014 08:15:24 »

Haamubraani ja vuotava painovoima crazy2

Heti aamusta ei tällaista pitäisi ollenkaan lukea. buck2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #13 : 10.10.2014 11:13:18 »


Tietääks kukaa, voiko syntymäsokeat nähdä "realistisia" unia?

Jos vastaus on myönteinen, olisiko se jonkinasteinen todiste
reinkarnaatiosta?

 Huh

Olen parin sellaisen syntymäsokean kanssa keskustellut, jotka sanoivat näkevänsä silloin tällöin unia. Herätessään heidän on helppo tiedostaa, ettei nähty ole tapahtunut heidän todellisuudessaan.
Itse tulkitsen mieluusti tuon kyvyn reinkarnaatiotodisteeksi, mutta...
Minä olenkin minä.

 2funny  smitten

Mutta mistä taikahatusta nuo ylimääräiset kirjaimet ilmestyvät kirjoitukseeni lähes joka kerta, kun hakkaan näppäimistöä sen tuhannen vimmalla ja tietty kaikilla 10 sormella sekä sokkona..?
Tjaah! Onko tämäkin reinkaraation merkki. Olenko ollut sokea edellisessä elämässäni. Pittääpä pohtija::: hmmm...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 11:15:45 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: