Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehrys =)  (Luettu 7951 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkuhevari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 02.10.2014 20:59:29 »

Hei vaan kaikille,


Hihi, sainpas rohkeuttani vähän kasaan jotta voin teillle tänne kirjoittaa itsestäni =)

Olen alkanut kiinnostumaan henkimaailmasta 9 luokalla kun omistin sydänlihas tulehduksen mitä arvauskeskus lääkärit eivät osaneet tulkita sitten menin parantajan luokse joka sanoi minulle "Olisit tullut hetkenkin liian myöhään olisin menehtynyt". Anyway sinä hetkenä kun makasin siinä pöydällä tunsin sen energian virtaavan sisälläni sen lämpimän/kylmän tunteen se oli jotain niin uskomatonta,jota ei voi millään selittää. Siitä asti olen kiinnostunut kaikesta tämän tyyppisistä jutuista ,ylensääkin universumista energioista chakroista ja kaikkea siltä alueelta kuuluvaa. =) Toivoen tietenkin että joskus herätäisin sisäisen valoni ja löytäisin jonkun keinon auttaa ihmisiä.  angel
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #1 : 03.10.2014 20:09:17 »

Tervetuloa! Ei muutakuin rohkeasti kirjoittelemaan foorumille! crazy2
tallennettu
budha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2 : 05.10.2014 10:57:14 »

Moikka. Täällä jo kauan sitten ekan kerran olleena mutta elämä potkinut päähän pitkään , joten vasta nyt jaksaa paremmin olla mukana. Olen jo siis pitkän matkaa ollut kiinnostunut henkisen puolen jutuista,astrologia,vaihtoehtohoidot,meditointi,enkelit, menneet elämät yms. Olen hyvin intuitiivinen ja teen vyöhyketerapia hoitoja. Rakastan musiikkia,tanssimista,luonto ja aurinko antaa myös voimaa,kissat on suosikkeja omistan niitä kaksi.
tallennettu
lunatar_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Utelias nauttii elämästä.


Profiili
« Vastaus #3 : 04.12.2014 14:22:34 »

Tervetuloa majaan, tila on vapaa!  Smiley

Jos parantamistekniikasta olet kiinnostunut ja haluat oppia jotakin, Googleta "Bruno Gröningin ystävyysseura". ^^

P.S. itsekin kuulun ko. Ystävyysseuraan  angel smitten



tallennettu

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: