Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerta se on ensimmäinenkin.  (Luettu 3349 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Anselmi23
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 20.05.2006 22:49:52 »

Niimpä. Olen minäkin käynyt täällä aiemmin pöyrimässä, mutta nyt vasta ajattelin avata sanaisen arkkuni ensimmäistä kertaa.
Olen ollut aina kiinnostunut noista luonnepuolen kuvauksista ja siitä kuinka osuvia ne ovat. Ja ovathan ne... Tilasin tuossa toissa jouluna luonneanalyysit itselleni ja äidilleni, joista ainakin omassani löytyi paljon tuttua.
Lueskelin joskus jostain, että nousevanmerkin piirteet näkyvät muille ihmisille selkeämmin kuin aurinkomerkin. Näin tosiaan tuntuu olevan, sillä kaverini tuumasi minulle tarkkuudestani kerran, että olen kuin neitsyt. Kommentti yllätti sinänsä, sillä olin juuri aiemmin tehnyt kartan itselleni näillä sivuilla ja saanut selville olevani nousumerkiltäni juuri neitsyt.
Olen myös huomannut tulevani hyvin toimeen usein juuri määrättyjen aurinkomerkkien edustajien kanssa, kuten esim. kaksoset, oinaat ja toiset jousimiehet.
Ja ikäväkseni täytyy myöntää, että taaskin vastikään huomasin ihastuneeni ihmiseen, joka sekä asui matkanpäässä että oli sitten vielä muutenkin saavuttamaton... Niiiiiin jousimiesmäistä, niiiiin jousimiesmäistä.  Sad
Mutta ompahan nuo toisetkin jouskarit omansa löytäneet, joten kai sitten minäkin aikanaan. Kärsivällisyys ei vaan ole ehkä parasta A-luokkaa ainakaan tässä asiassa.  Smiley

Rattoisaa lauantai-iltaa vaan kaikille!
tallennettu

Aurinko...Jousimies
Nouseva...Neitsyt
Kuu...Oinas
Merkurius...Jousimies
Venus...Skorpioni
Mars...Leijona
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 21.05.2006 08:37:27 »

Tervetuloa joukkoon Anselmi23! coolsmiley

Saat täältä varmasti apua sinua askarruttavissa asioissa.

Oikku67(http://www.mainzelahr.de/smile/winkend/yaya.gif)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2006 09:39:04 »

.......... joka sekä asui matkanpäässä että oli sitten vielä muutenkin saavuttamaton... Niiiiiin jousimiesmäistä, niiiiin jousimiesmäistä.  Sad
............
Niinpä! Tutulta kyllä kuulostaa (synt. 12.12  Wink  )
TERVETULOA! smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2006 11:37:00 »

Anselmi.. tervetuloa rohkeesti joukkoon mukaan..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 21.05.2006 11:51:58 »

Mutta ompahan nuo toisetkin jouskarit omansa löytäneet, joten kai sitten minäkin aikanaan. Kärsivällisyys ei vaan ole ehkä parasta A-luokkaa ainakaan tässä asiassa. 

Hei "Anselmi"


Tervetuloa joukkoomme.

Kyllä sinä löydät oman rakkaasi,
jos se on niin tarkoitettu.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: