Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jeesus Kristus  (Luettu 53049 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #105 : 06.08.2014 16:56:30 »

Päästäänkö tästä johonkin kummalliseen kysymykseen siitä, miksi vanhat sähkölaitteet toimivat paremmin, kun niille juttelee nätisti, kehuu ja silittelee kuorta?

No ehkä ei mennä sinne.  Grin Mutta energiasta sen verran että se ei katoa, se voi vain muuttaa muotoaan ja myös hajaantua niin, ettei sitä voi käyttää mihinkään (entropia). Ehkä moinen keinojumala sitten hajaantuisi jos kukaan ei keskittyisi siihen, että se elää ja vaikuttaa.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #106 : 06.08.2014 18:25:21 »

Jooh. Tämäkin tieto tuli minulle esiin ensimmäisen kerran Zeitgeist-elokuvassa. Katsoin tosin vain sen ensimmäisen, meni liian salaliitoksi. Smiley Eli luokittelin itse sen ainakin aluksi salaliittoteoriaksi. Mutta tosiaan kun asia näin ilmeisesti on, niin voimme aloittaa pähkäilemisen, että mistä tuo tarina on tullut noin moneen kulttuuriin eri puolilla maapalloa? Samaan tapaan kuin mandalat, pyramidit jne. ympäri maailmaa samoihin aikoihin ilmaantuvat asiat. Jopa eri aikakausina, eikä heillä kai ollut konkreettista yhteyttä toisiinsa...
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014 18:27:01 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #107 : 07.08.2014 10:11:45 »

Kah. Mää olin kuullut että näitä hahmoja on ollut muitakin, mutta en sitä että NOIN monta. Huh.  idiot2

Osahan noista on ollut jopa aika samoihin aikoihin kuin Jesse. Liekö sitten käynyt yhdenlainen Rikkinäinen Puhelin-ilmiö, kun evankeliumit on vihdoin kirjoitettu ylös, vai mikä lie.

Muoks: nyt vasta katsoin tuota linkkiä. Kiehtovaa, jos ei muuta. Pitänee tutkia tarkemmin.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2014 10:17:55 kirjoittanut ind1 » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #108 : 07.08.2014 12:51:01 »

Juu sinikiviuhko, eihän tossa kai muille ku kristityille oo ongelmaa, heistä ainakin fundamentalistisemmat kun taitavat väittää että vain Jeesus on syntynyt, elänyt ja kuollut (ja noussut kuolleista) näin, tai ainakin että muut vastaavat tarinat ovat eksytystä ja harhaoppia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: