Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä aspektin kartallasi sinä koet kaikista haasteellisemmaksi?  (Luettu 15875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #15 : 19.05.2006 15:24:44 »

Oon samaa mieltä Sign? .. Olen niin kiitollinen astrologisesta luonneanalyysistä+aspektitulkinta (tilannu -96).. oon opppinut todella paljon itsestäni sen kautta.. se on helmi!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #16 : 19.05.2006 15:58:04 »

Ihan sama juttu. Luonne kun on melkoisen aggressiivinen (se  mars pluto aurinko -stelliumi ykkösessä ja  kuu aspect_squ mars pluto), on astrologiasta ollut älyttömästi apua, kun on opetellut hiukan hillitsemään impulssejaan kuitenkaan tuntematta syyllisyyttä "huonosta luonteestaan". Astrologia kun näkee kaikessa vähintään sen kaksi puolta. Kaikkein ikävimmissäkin kulmissa on mielettömät kasvun potentiaalit, kun vaan oikeasti yrittää kulkeä siihen suuntaan.
Minä joudun jatkuvasti tahtomattani mm. asiakaspalvelutilanteisiin, joissa toinen osapuoli on  (minun mielestäni  Grin) väärässä ja lisäksi tyhmä ja v:mäinen, eikä siinä ole auttanut kun niellä kiukkunsa ja yrittänyt toimia rakentavasti, vaikka kuinka tekisi mieli käskeä suksia...
Tällaisten tilanteiden jälkeen (kunhan verenpaine on ensin vähän laskenut, eli n. 5:n tunnin kuluttua) olen ollut tosi ylpeä itsestäni, kun olen toiminut rauhallisesti. Olen jopa ottanut nämä tilanteet ihan hyvinä oppimistilanteina. (Vaikkapa ihan karmallisestikin)
Jos astrologia olisi minulle aivan vierasta, suhtautuisin kaiketi tähän rähinä-puoleeni aika kielteisesti, että minussa on jotain vikaa.
Toisaalta mm. juuri se ajatus minut kai ohjasi astrologian pariin muinoin...
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 16:00:46 kirjoittanut pluto » tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #17 : 19.05.2006 16:19:39 »

 kuu aspect_squ saturnus, eli "Sisäinen Syyttäjä", kuten tätä aspektia leikkisästi Wink kutsun. Olen lukenut tästä aspektista mm. sellaista, että se on "vahvin mahdollinen aspekti", jonka ihminen voi syntymäkartalleen saada. Kaiken kukkuraksi olen rapunousuinen ja Kuu on Kaloissa, joten aspekti rasittaa kartan hallitsijaa herkässä merkissä... Sniff!  Cry

Toisaalta tämä on tuonut aivan uskomatonta vahvuutta elämään iän myötä, aspektin mukaisesti motto on ollut "Tunne itsesi" ja totisesti sitä itsetuntemusta on tällä mielenlaadulla (kartalla  Wink) karttunutkin.

Kakkostilalle voinkin kukittaa Askendenttia rasittavat neliöt; löytyy niin  askendentti aspect_squ merkuriusaskendentti aspect_squ aurinkoaskendentti aspect_squ uranusaskendentti aspect_squ venus kuin  askendentti aspect_squ chiron Yritä siinä sitten olla olematta "ristiriitainen persoonallisuus"!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #18 : 19.05.2006 17:58:03 »

Lainaus käyttäjältä: sign?
"Sisäinen Syyttäjä" kertoo kaiken 2funny olsi hyvä nimi saturnuksesta kertovalle astrologiaa käsittelevälle kirjalle Cheesy

Heh. Eikun kirjaa kirjoittamaan! Plutosta täytyy sitten kirjoittaa jo ihan omansa, nimerkillä "10 vuotta Pluton neliöitä stelliumiin luvassa". Jos hengissä selviää..!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #19 : 19.05.2006 18:36:23 »

Haasteellisin radixilla ehkä  pluto  aspect_con  kuu
Tai sitten  saturnus  aspect_con  aurinko
Tai  chiron  aspect_con  askendentti
Tai  venus  aspect_squ  neptunus
Tai jos sittenkin tuo  mars  aspect_squ  kuu
eikun ..  askendentti  aspect_opp  uranus  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #20 : 19.05.2006 19:43:31 »

Haasteellisuudesta vielä, Sisäisestä soturista:
PLANEETTA PAINOTUS KARTTAYMPYRÄN ALAPUOLELLA
...eli alitajunnan sektorilla. Tässä tietoisuutta ja järkeä ihannoivassa maailmassa saatat tuntea itsesi ulkopuoliseksi (mikä on totta Tongue), sillä alitajuntasi kaikkia tekemisiäsi ohjaava voima ei juuri järjen ääntä kuuntele.....

 jupiter aspect_opp kuu
...Opinkappaleesi onkin pystyä seuraamaan muuttuvia fiiliksiä, vaikka moni suunnitelma näyttääkin sen vuoksi kariutuvan..... Sinulla on taipumus rakentaa tulevaisuutesi tunteenomaisten suunnitelmien hataralle pohjalle, joka on äärimmäisen herkkä sortumaan uudestaan ja uudestaan  Cry Cry Cry

 pluto aspect_squ kuu
... hyväksy syyllisyys seuralaiseksesi, mutta älä jätä kokematta asioita vain siksi, että joku läheisesi ei pidä siitä mitä teet....

(kasvatettu siihen, että kaikkia sääntöjä ja normeja pitää noudattaa ja toisten mielipiteet ovat tärkeimmät kuin sinun itsesi)

 chiron  aspect_squ  kuu
...aikaisempien elämien kokemukset parantamisesta ja opettamisesta ajavat sinut nuoruudessessasi niin voimakkaisiin tunnekokemuksiin, ettei järjen ääni ole millään tavoin kuultavissa.
Myöhemmin saatat syvästi ihmetellä miten oikein saatoit ajatua niin vaikeisiin ihmissuhteisiin varhaisen nuoruuden/aikuisuuden aikana  Shocked uglystupid2
tehtävänäsi on oppia kunnioittamaan omia tunteitasi ja huolehtimaan siitä, ettei kukaan pääse satuttamaan herkkää sisintäsi.  police police
(tätä edelleen tapahtuu Cry, koska reagoin tunteella, toiset näkevät oman peilinsä minussa, näkevät jotain mikä heillä itsellä on syväjäätynyt ja sitten satuttavat herkkää ja kaunista sieluani Cry )

Tässäpä näitä vaikeuksia meikäläisellä. Vieläkin ihmettelen miten Seppo on pystynyt näkemään asiat juuri näin, kuin ne koen!
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #21 : 19.05.2006 20:01:57 »

Tämä on aika ajankohtainen....

Jupiter avautuva neliö Kuu
Kun Jupiter mahdollisuuksien planeettana tekee aspektia alitajuista käyttäytymistä ja reaktioita kuvaavalle Kuulle, välittää tämä aspekti tietoa kyvystäsi hyödyntää välittömät tunteesi eri asioita kohtaan. Sosiaalisena planeettana Jupiter edustaa suhdettasi välittömään ympäristöösi ja mahdollisuuttasi joka hetki tuntea olosi hyväksi ja turvalliseksi tunteitasi seuraamalla. Rankat tyytymättömyyden puuskat odottamattomien muutosten yhteydessä kuuluvat tämän kuvion oireyhtymään ellet uskalla seurata välittömiä fiiliksiäsi ja tarttua sinulle tarjoutuviin tilaisuuksiin laajentaa elämänpiiriäsi. Tyytymättömällä mielellä tekemäsi asiat kääntyvät aina hyvin konkreettisesti sosiaalista etenemistäsi vastaan. Tällaisessa tilanteessa saatat yrittää rakentaa itsellesi unelmiesi kotia ja perhettä täyttämään tyhjiötä elämässäsi, mutta sanomattakin lienee selvää että kodistasi voi tulla toimiva vasta sitten kun muu elämäsi on mallillaan ja kaikin puolin mielekästä. Voi tyttöraukkaa, se teki sen taas!!!!  Wink
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #22 : 19.05.2006 20:06:23 »

Ja ihan kun tuo äsköinen toimisi yhteistuumin tämän kanssa!  Grin

Pluto avautuva neliö Venus
Päästyäsi maistamaan rakkauden syvempää olemusta edellisten elämiesi aikana tulit liian itsevarmaksi ja erehdyit myymään tunteitasi muiden odotukset täyttääksesi. Tässä elämässä se ei sitten ole enää mahdollista. Tunnet syvää pettymystä jokaista toiselle antamaasi lupausta kohtaan ja siksi vaadit kumppaniltasi aina vain voimakkaampia vastalupauksia ja osoituksia hänen rakkaudestaan. Luulet näin välttyväsi pettymyksiltä, mutta toisinhan siinä vain tulee käymään. Luulet pystyväsi lukemaan toisen odotuksia ja vastaamaan niihin kuten teit edellisissä inkarnaatioissasi, mutta nyt et pääse lukemista pidemmälle. Yrityksesi tehdä asioita kumppanisi mieliksi eivät koskaan tule tuottamaan toivottua tulosta vaan kääntyvät aina häntä vastaan. Siksi et voi saada vastarakkautta osaksesi ennen kuin opit pitämään huolta oman elämäsi mielekkyydestä ilman mitään vaatimuksia kumppanisi taholta. Jatkuvasti uudistuva arvomaailmasi vaatii sinua löytämään päivittäin uusia mielenkiinnon kohteita, jotta voisit tuntea todella eläväsi. Kumppanisi ei millään keinolla pysty täyttämään sinun tarpeitasi, joten siinäkin mielessä lienee parasta että opettelet itse tekemään totta haaveistasi. Niin kauan kun esität kumppanillesi vaatimuksia ja odotuksia tulet aina kokemaan pettymyksiä rakkaudessa.

Mutta mikäs ongelma tässä toisaalta on kun on toimintaohjeetkin valmiina!  Tongue
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #23 : 19.05.2006 20:43:50 »

Lainaus
kuu aspect_squ saturnus, eli "Sisäinen Syyttäjä", kuten tätä aspektia leikkisästi Wink kutsun. Olen lukenut tästä aspektista mm. sellaista, että se on "vahvin mahdollinen aspekti", jonka ihminen voi syntymäkartalleen saada. Kaiken kukkuraksi olen rapunousuinen ja Kuu on Kaloissa, joten aspekti rasittaa kartan hallitsijaa herkässä merkissä... Sniff!  :'
Lainaus




Voi kun olisin tämän aikaisemmin tiennyt. Siis tuon "Sisäisen Syyttäjän" merkityksen... Minulla kun ollut taipumus syyllistyä jokaikisestä asiasta, aina naapureiden ongelmista Afrikan nälänhätään asti -- no ei nyt ihan sentään. Mutta on kyllä tuo hyvin kuvaava nimitys Kuun ja Saturnuksen epämukavalle hinkaukselle. Minulla on 4. huoneessa Saturnuksen lisäksi sinne tänne aspekteja tekevä Kheiron sekä aspektiton Lilith - luultavasti sieltä löytyy suurimmat kipupisteet, joille olisi jotain tehtävä tämän elämän aikana. Mutta mitä?

Kysymys: Luin tuolta jostain, että huoneet 6. ja 12 olisivat jotenkin karmallisia. Ovatko ne? Mulla kun on vielä kuunsolmut niissä huoneissa, joten pitäsiköhän minun tietää niiden sijoittumista jotain...
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 21:46:30 kirjoittanut sinima » tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #24 : 20.05.2006 09:29:17 »

Lainaus käyttäjältä: sign?
kymmenen vuotta plutoneliöitä stelliumiin takana minulla, ja hengissä ollaan kuuden plutoneliön jälkeen crazy2 Grin joten kyllä siitä selviää, ja luultavasti sulla on jo elämänkokemuksen tuomia eväitä taisteluun kun neliösi alkavat iässä jolloin et ole lapsi tai teini enää.voit tajutakin jo jotain :Smiley

Menee jo hiven OT; minulla on Pluto stelliumin ensimmäisenä planeettana ja lapsuus ja nuoruus meni tr. Pluton konjuktioissa... Ehkä tämä "plutotausta" auttaa noiden neliöiden kanssa, heh heh!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 20.05.2006 12:26:05 »

Kirjoitin kerran runon, joka sopii aika hyvin kuvailemaan tuota sisäistä syyttäjää! Olkoon se sit saturnusruno... Grin

Ihminen, tuo kurja olento
säälii itseään.
Sisäänrakennetussa rangaistuslaitoksessa
ruoskii itseään.
Näkee pienimmänkin epäkohdan
sielunsa mikroskooppisilmin
tuhatkertaisena suurennoksena.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #26 : 20.05.2006 12:36:36 »

Valonkantaja.. todella hieno ja osuva runo!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 20.05.2006 13:30:34 »

Tervehdys,

oman karttani haasteellisin kuvio ja samalla koko kartan ja luonteeni avain on

 aurinko kaksoset h. 12  aspect_squ  uranus pluto-yhtymään  neitsyt.essä huoneessa 4.

Kirjoittelen enemmän aiheesta paremmalla ajalla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #28 : 20.05.2006 13:58:11 »

Valonkantaja, upea ja todella kuvaava runo!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #29 : 20.05.2006 15:58:21 »

Mielenkiintoinen runo, Valonkantaja. Ja totta usein
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: