Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Re-connection healing, Eric Pearl ????  (Luettu 2989 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wilma79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 16.06.2014 19:34:03 »

Hei!

Haluaisin kysyä mielipiteitänne Re-connection hoitomuodosta ja Eric Pearlistä. Olen googlettanut suomeksi ja englanniksi ja objektiivisia näkemyksiä tästä touhusta on vaikea löytää. Siis fiiliksiä ja mielipiteitä olisi kiinnostava saada!!!!!
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.2014 20:32:04 »

Hei wilma79! Minä olen saanut tuollaista reconnective healing hoitoa kaukohoitona (kerran tai kahdesti, en muista niin tarkkaan), koin sen fyysisesti todella voimakkaasti, vastaavaa en ole tuntenut milloinkaan. Myöhemmin otin tuon reconnectioninkin, en tietenkään osaa sanoa, oliko se vain rahanhukkaa vai ihan hyödyllinen juttu. Elämä on kuitenkin jatkuvassa muutostilassa ja on vaikea määritellä sen tarkemmin mikä johtuu mistäkin. Enkä osaa sanoa, oliko tuo hoito minulle voimakas siksi, että se oli juuri tuota re-connection healingia vai oliko vain hoidon välittäjällä jotain erikoista.. En tiedä. Itsekin jonkin aikaa kokeilin näitä energiahoitojuttuja, ja mielestäni toimi kyllä, muttei kuitenkaan mitään ihme parantumisia ole tapahtunut.
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2014 11:35:01 »

Olen lukenut kirjan, ja saanut kolme kertaa kaukohoitoa ja minullakin hoidot vaikuttivat melko voimakkaasti. Minulla kävi myös niinkin että jo kirjaa lukiessa tunsin kuinka energia alkoi virtaamaan, erityisesti käsissä ja jalkaterissä. Tuo on kuulemma melko yleistä, luin etukäteen että näin voi käydä ja niin tosiaan kävikin. Minullakin on elämä ihan kokonaisvaltaisessa muutostilassa, paljon on parannusta ja edistystä tapahtunut mutta olen ottanut erinäisiä hoitoja niin paljon etten tiedä mikä johtuu mistäkin, vai onko kyseessä kaikkien hoitojen yhteisvaikutus. Nyt olen käynyt reikikurssin ja alkanut hoitamaan itsenäni päivittäin, sekin on tietenkin vaikuttanut paljon. Energiahoitojen vaikutushan saattaa ulottua kuukausien päähän joten ei välttämättä heti tapahdu mitään ihmeitä vaan se saattaa ottaa aikaa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, varsinkaan kaukohoidot kun ei ole niin kauhean kalliitakaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: