Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät ja ulkonäkö?  (Luettu 21496 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #15 : 04.04.2012 11:15:07 »

Hmm. Mä en ainakaan oo kuullut että kukaan luulisi mua ulkomaalaiseksi, mutta naistenlehtien kauneudenhoitovinkkejä on ainakin ollut hemmetin tylsä lukea koska ne on olleet tyyliä "Suomalaisilla on yleensä tälläset hiukset/tälläset silmät/tällänen suu/tällänen iho ja siltä pohjalta just nää aineet ja meikkaustyylit sopii suomalaisille", ja mun kohalla ei oikeesti mikään noista kuvailuista natsaa. buck2 Joo, en oo kyllä tosta syystä aikoihin edes yrittänyt lukea niitä, en tiiä jos nyt on tullut parannusta ja on ruvettu mainitsemaan muitakin tyyppejä.

Kauneusihanteet sitten. Jos vaikka miehisestä ensin. Katseen pitää olla selvästi jonkun värinen ja silmien ilmeikkäät, mua hämää jos katse on sellanen epäselvän harmaa. Sit tukan sietäs olla joko epätavallisen tuuhea tai muuten silmään osuva, taikka sitten täys kalju.  Grin Lihaksetkin on kyllä nätit. Itseäni isompia miehiä kohtaan mulla on tiettyjä ennakkoluuloja joista ainakin osa tulee kyllä ihan tästä elämästä, mutta oon kyllä valmis kattomaan ihminen kerrallaan onko niissä perää. Itseäni lyhyempiä kohtaan taas semmosta settiä on huomattavasti vähemmän, ja ihastunkin lyhkäsiin paljon nopeammin ja helpommin kuin pitkiin (joo, tästäkin aikanaan kriiseilin koska tiedän ettei se oo "tavallista", mutta whatever).
Naisista taas sitten - minusta pienikokoiset, sekä sirot että pyöreämmät, sulokkaasti liikkuvat naiset ovat erittäin viehättäviä. Ehkä pientä kateuttakin siinä, kun itse olen tällänen ladonoven korkunen ja kömpelö täti jota ei korkkareihin saa.  Wink

Saapa nähä jos näille joskus tuleepi selitystä.  :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #16 : 04.04.2012 11:48:13 »

Silloin kun minulla oli porkkananpunaiset hiukset, sanottiin, että muistutan skottia. Irkustakin menisin. Minulla on vihreänruskeat silmät, iho läpivuosi olmi ja kesällä tulee muutama kesakko nenänvarteen. On minulla ollutkin ainakin yksi elämä Skotlannin ylämailla lähellä Moray Firthiä.

Äitiäni on luultu mm. italialaiseksi ja joksikin muuksi keski-eurooppalaiseksi, koska hän on tummanpunertavatukkainen ruskeanvihreillä silmillä. Muistutan äitiäni ja meillä on ollut muutama yhteinen elämä aiemmin, mm. Sisiliassa 1800 - 1900-lukujen taitteessa.

Ei minussa vissiin noita edellisiä elämiä itsessäni näy, mutta sisustustyylissäni olen kiintynyt punaiseen vichy-ruutuun/keittiöruutuun, joka juontaa taas elämästäni Sisiliassa mafioson tyttärenä. Keltaista väriä en kuulemma sietänyt silloinkaan, niin kuin en nytkään.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #17 : 04.04.2012 12:43:27 »

Meillä olen mahdollisimman nuoresta asti pyrkinyt korostamaan sitä totuutta että olen äitini vastakohta, yö ja päivä, tumma ja vaalea, hippi ja porvari (sielultaan  Wink) luonnonlapsi ja materialisti... Karminen suhde tämä selvästi on ei siitä mihinkään pääse. Kuulostaa julmalta mutta naistyyppi myös ulkoisesti josta en pidä on äitini kaltainen kun taas avomieheni muistuttaa isääni hyvinkin paljon.

Tuosta romaniasiasta, uskon kyllä että omalla kohdallani on kyseessä läpipuskeva entinen elämä. Itseasiassa parikin näkijää on romanielämästä minulle kertonut mutta olen aina kovin skeptinen tuollaisia muiden ihmisten tekemiä tulkintoja kohtaan. Entisen elämän puolesta puhuu kenties myös se että olen aina ollut kovin kiinnostunut romanikulttuurista, se kiehtoo ja viehättääkin vaikka en hyväksy monia heille kuuluvia tapoja tai normeja ollenkaan(naisen asema esim). Olen aina pitänyt heitä kauniina joten otan nämä ulkonäkövertaukset aina kohteliaisuutena   :Smiley. Romanikulttuurista olen pitänyt koulu/opiskeluaikoina ainakin kaksi esitelmääkin.. Töissä lasten parissa ryhmän ainoa romanityttö kiintyi tottakai heti meikäläiseen  Grin Siinä mentiin kun äiti ja tytär!

Miesihanne on kyllä eniten sellainen keskiaikainen, raju ja raavas mies isolla Mllä. Joku barbaari tai rehvakas ritari.  Cheesy

tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.04.2012 14:27:04 »

"Naisista taas sitten - minusta pienikokoiset, sekä sirot että pyöreämmät, sulokkaasti liikkuvat naiset ovat erittäin viehättäviä."

Jee, kiva kuulla.  smitten Tai no en tiedä, liikunko kovin sulakkaasti mutta sutjakkaasti ainakin. Nopeatempoinen Jousimies kun olen.

Minä olen pitänyt myös Hispaaneja kauniina. Ja nuorempana taisin jossakin vaiheessa haluta olla "espanjalaisen" näköinenkin.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #19 : 16.12.2013 11:09:23 »

Mua on sanottu ranskattaren näköiseksi ja voimakkaat tummat piirteet kyllä löytyy Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #20 : 24.12.2013 03:21:48 »

Mulla on taas niin, että olin edellisessä elämässäni ranskalainen mies, tumma. Tunnen vetoa latino/intiaanimiehiin jotka ovat kuitenkin iholtaan vaaleita tai vaaleahkoja. Ja pitkä musta tukka on paras. Olen siis rakastunut itseeni. Uskon että kasvonpiirteet säilyvät jotenkin, joko ihan kloonista jonkinverran samannäköiseen.
Jotkut syntyvät samaan sukuun, jotkut usein samaan maahan, monet ovat tällaisia kiertolaisia. Uskon että synnymme lähinnä omaan Läntiseen kulttuurialueeseen jatkuvasti, tuskin synnymme lukutaidottomaksi intialaiseksi tai afrikkalaiseksi, vaikka joitain tapauksia on, että joku on ollut musta orja. Kolmannen maailman maissa on enemmän vauvasieluja, jotka vasta harjoittelevat ihmisenä olemista. Oma sieluperhe päättää mihin se syntyy.Täällä Pohjoismaissa on paljon vanhoja sieluja. Tänne kuulemma tullaan usein vaihtamaan sukupuolta miehestä naiseksi ja päinvastoin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 26.12.2013 15:35:47 »

Minusta on aina jotenkin kieroutunutta se, että ns. nuoret sielut syntyvät köyhimpiin maihin mukamas harjoittelemaan ihmisenä olemista. Ihan kuin noiden maiden ihmiset olisivat jotenkin alemmalla tasolla ja vajavaisia. Minusta tässä ideologiassa huokuu länsimainen ylimielisyys. Luullaan että hyvä elintaso ja elämän helppous on henkisen kehityksen väärtti vaikka näin se ei minusta missään nimessä ole. Kyllä jokaisen elämä on yhtä arvokas. Nuo ihmiset voivat olla köyhiä, mutta sitäkin rikkaita henkisesti. Afrikasta löytyy maailman positiivisemmat ihmiset. Noissa maissa ihmisten välisten henkisten siteiden merkitys kasvaa ja uskon että ne ovat henkisesti yhtenäisempiä ja sitäkautta hyvinvoivempia kuin esimerkiksi länsimaat.  Tätä mieltä minä olen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 28.12.2013 01:25:42 »

Minusta on aina jotenkin kieroutunutta se, että ns. nuoret sielut syntyvät köyhimpiin maihin mukamas harjoittelemaan ihmisenä olemista. Ihan kuin noiden maiden ihmiset olisivat jotenkin alemmalla tasolla ja vajavaisia. Minusta tässä ideologiassa huokuu länsimainen ylimielisyys. Luullaan että hyvä elintaso ja elämän helppous on henkisen kehityksen väärtti vaikka näin se ei minusta missään nimessä ole. Kyllä jokaisen elämä on yhtä arvokas. Nuo ihmiset voivat olla köyhiä, mutta sitäkin rikkaita henkisesti. Afrikasta löytyy maailman positiivisemmat ihmiset. Noissa maissa ihmisten välisten henkisten siteiden merkitys kasvaa ja uskon että ne ovat henkisesti yhtenäisempiä ja sitäkautta hyvinvoivempia kuin esimerkiksi länsimaat.  Tätä mieltä minä olen.

Olen niin samaa mieltä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #23 : 28.12.2013 01:53:29 »

No jos heil onkii henkisyys siellä hyvin hanskassa, mutta tämmönen fyysinen, ihan ihmisenä elämiseen liittyvä jokapäivänen selviytyminen sitte vaatii hiomista.
Ne joilla se on hanskassa, on sitte tulleet tänne paremman elintason maihin keskittyäkseen nimenomaan niihin toiiin asioihin, joita jää sen jälkeen, kun pysyy hengissä vähän helpommalla.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 28.12.2013 21:00:36 »

Niin ja lisään vielä: Jokaisen elämä on ainutlaatuinen, eikä se paremmuutta katso onko elämän focus jokapäiväinen hengissä pysyminen vai jokin ihan muu.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #25 : 24.04.2014 01:24:48 »

Olen näemmä paljolti samannäköinen edelleen, kuin toosi kauan sitten coolsmiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #26 : 24.04.2014 06:19:32 »

Heh, multa kans on muutaman kerran tultu kysymään "ootko mustalainen"  Grin Ihan supisuomalainen oon, jossain kaukana voi olla suomen-ruotsalaista verta.
Minulla on luonnostaan ihan tummat hiukset ja ruskeat silmät. Ihokin on kohtalaisen tumma, koska rusketun helposti. Eihän se muuta tarvitse.
Hiukset tuntuu kyllä elävän ns. omaa elämäänsä. Lapsena ne oli ihan mustat, myöhemmin ne muuttu tumman ruskeiksi ja nyt niissä on ruvennut olemaan punaista vivahdetta auringon valossa  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #27 : 24.04.2014 11:06:07 »

Minulla ihan selvästi saksalaiset piirteet. Oiskohan setä-Aatu (hänhän oli melko leuaton ja Itävallasta) tykänny sinisilmäisestä, läpikatsovasta ruskeaveriköstä, jonka ilmekään ei tahtomatta värähdä... Vahva leuka, suora nenä ja korkea otsa.
Onnekseni vanhenen ja harmaat täplittävät päätäni jo melko mukavasti.  Undecided Odottelen kyllä yhäkin ryppyjä iholleni, että alkaisin näyttää varhaisvanhukselta edes eläkkeen ensimmäisenä maksupäivänä. Cry  Surku, taitaa mennä rypyt naapurin tupakoivalle rouvalle, jo alle 40v.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #28 : 24.04.2014 15:08:20 »

Minua on sanottu usein noidan näköiseksi, liekö sekin menneiden elämien jäännettä  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: