Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei kaikille!  (Luettu 7865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 23.03.2014 19:45:01 »

Ajattelin että voisi olla aika esittäytyä täällä foorumilla. Olen pari vuotta pyörinyt tällä sivustolla, tilannut kaikki mahdolliset tulkinnat, lueskellut foorumia ja vahdannut päivittäin tarot-kortteja ja riimuja. Olen kiinnostunut kaikesta sellaisesta mitä ihmiset yleensä nimittävät huuhaaksi: astrologia, parapsykologia, edelliset elämät, sielunvaellus, vaihtoehtohoidot, yleisesti ottaen kaikki henkimaailman asiat. Olen lukenut hyllymetreittäin erilaisia henkisiä opuksia ja yrittänyt saada talttumaan tätä hetkittäin erittäin vaikeaa luonnettani.. ja yrittänyt saada selkoa mikä tekee kaikesta ajoittain niin kovin hankalaa. Matka jatkuu edelleen...

Lähestyn neljääkymppiä kovaa vauhtia eikä lähipiirissäni ole ketään joka olisi tällaisista asioista kiinnostunut, siispä onkin jo korkea aika päästä samanhenkisten ihmisten pariin. Eli täällä ollaan!  Smiley

Aurinko: Leijona, Kuu: Skorpioni, Nousu: Skorpioni
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #1 : 23.03.2014 20:49:50 »

Joo, kyllä tämä aina Facebookin voittaa. Smiley Itselläni sama tilanne, eli vasta aktivoitunut täällä foorumilla. Ja minulla myös Asc ja Kuu skorpionissa, mutta aurinko oinaassa. Ja lähestyn neljääkymppiä vielä nopeammin kuin sinä. Grin
« Viimeksi muokattu: 24.03.2014 00:14:04 kirjoittanut Thema » tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 23.03.2014 21:40:34 »

Jes, kiva että täällä muitakin vasta-aktivoituneita Smiley Itse en ole astrologian kanssa päässyt omin avuin vielä kovin pitkälle, muutama kirja luettu ja omaa karttaa tuijoteltu mutta taitaa vaatia jonkin kurssin jotta pääsee kunnolla alkuun. Kiinnostusta aiheeseen on kuitenkin ollut ilmassa jo vuosia.
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2014 00:39:06 »

Minä löysin vasta antikvaarista uudehkon kirjan nimeltä "Astrologiset syklit ja elämänhallinta: Elämän tähtihetket syklien valossa". Epäilyttävästä nimestään huolimatta tuo vaikuttaisi olevan ihan hyödyllinen käsikirja ainakin aloittelijalle, koska tuosta löytyy kaikki transiitit, sekä hitaiden planeettojen syklit. Sopii siis ennustavaan astrologiaan. Ennestään on omassa hyllyssä vain yksi kuuhoroskooppikirja. Syntymäkartta kiinnostaa tietysti, mutta haluan myös oppia tutkailemaan hieman, mitä on luvassa.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2014 10:48:47 »

mää oo iha uus täällä foorumisa vaikka oo tuon päivitykse mukkaa ollu täällä enneki. en vielä tajua kaikkia noita juttuja mut kyllä määki opin olen jo sen 40v ylittänyt että ei teillä mitää hätää oo vielä. olen aur kauris nous skorp kuu leijona että luonnetta löytyy. kaikkia noita juttuja en vielä oikee tajua ees vasta tutustunu näihi juttuihi ja mua on aina kiinnostanu ihmisen luonne oppii paljon niistä ku lukee mite toisella on nousussa yms.

t. Liltsu
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2014 10:57:50 »

Heippa minultakin. Olen astrologiasta ollut pidempään jo kiinnostunut,mutta vasta viime aikoina kiinnostunut etenkin transiitteihin ja ns ennustavaan astrologiaan herännyt. Elämän isot syklit tuntuvat kulkevan transiittien viitoittamalla tavalla - enemmän haluan vielä tutustua aiheeseen. Ikää   vähän päälle 40 ja myös omien lasten karttoja olen tutkaillut.

Tällä hetkellä Saturnus  aspect_con askendentti ja   pluto aspect_squ venus ,  pluto  aspect_tri aurinko sekä  uranus aspect_con venus. Ja taitaa muuten olla jopa uranus aspect_opp uranus Työelämä ainakin suuressa muutoksessa.. Saaspa nähdä miten elämä makaa loppuvuodesta, kun kaikki noi isot transiitit ovat ohi...
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #6 : 24.03.2014 11:15:08 »

Ennustava astrologia kiinnostaa minuakin, vaikka siis yritän kovasti noudattaa henkisten oppaiden neuvoa elää juuri tätä hetkeä..  Smiley Kiitos Themalle tuosta kirjavinkistä, pitääpä etsiä se käsiini ja alkaa tosissaan opiskelemaan noita transiitteja jne.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #7 : 24.03.2014 11:44:30 »


Tervetuloa kaikki uudet kirjoittelemaan.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #8 : 25.03.2014 08:17:37 »

stiili miten nuo jutut saa tietää ja mistä ja mitä ne kaikki tarkottaa sää tunnut tietävä aika paljon jo?

T. Liltsu
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #9 : 25.03.2014 08:46:51 »

stiili miten nuo jutut saa tietää ja mistä ja mitä ne kaikki tarkottaa sää tunnut tietävä aika paljon jo?

T. Liltsu

Hei Liltsu,

Olen täällä astro.fi:ssa tehnyt itselleni syntymäkartan ja sen jälkeen tarkastellut transiittejani. Olen hyödyntänyt tulkinnassa Ljungbergin kirjaa Tähdet ja tulvaisuutesi sekä etsinyt netistä tietoa.

stiili
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #10 : 25.03.2014 18:50:25 »

hei vielä yritin laittaa sulle henk. kohtasta viestiä mut ilmeisesti se ei tullu perille... no no niin mää lainasin kirjastosta tuon mainitsemasi kirjan hmm en oo vielä kovi tutustunu siihi mut mitä siitä alku hämmennyksen keskellä vähä selailin nii iha vaikeelta se näytti ei  tämmöne pöllö tajua kaikkee eikä vissii oo tarkotuskaa..

t. Lilja
ps ei musta ennustajaa kummikaa tuu...
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #11 : 25.03.2014 19:30:12 »

Moi,

Mulla näyttää olevan täällä työpaikan sähköposti ja olen parhaillaan sieltä opintovapaalla. En saa koodattua päivitettyä kotisähköpostia, ilmoittaa, että se on jo jollakin käytössä - tiedän, että meitä samannimisiä on monta...

tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: