Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valoakantava musliminainen  (Luettu 41575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 19.02.2014 15:11:01 »

Asiat riippuvat niin kovin monista jutuista. Minä olen treenannut taistelulajeja 20 vuotta eli kykenen puolustamaan itseäni paremmin kuin pehmo kiltti veljeni joka on lähin miespuolinen sukulaiseni  ja olen hyvin suorasanainen nainen. Niinpä voinkin pukeutua ihan miten lystään.  Grin  Minua eivät ehdottelijat häiritse niin sitten yhtään ja ei-toivotut niistä saavat ihan suorasanaista palautetta myös.

Kyse ei ole luultavasti ollenkaan siitä täällä Suomessa, että kehon peittäminen estää häiriköinnin koska se peittää muotoja tai kehoa, se vain antaa selkeän signaalin siitä mikä uskontosi on ja täällä Suomessa osataan kyllä kunnioittaa musliminaisten uskoa ja tiedetään että ei kannata edes yrittää saada heiltä seksiä avioliiton ulkopuolella.

Hijab siis antaa vain signaalin siitä että olet muslimi joten kaikki iskuyritykset ovat ajantuhlausta sen vuoksi. Länsimainen pukeutuminen taas antaa signaalin siitä että olet tavoiltasi ja uskoltasisillä tavoin seksuaalisesti vapaamielinen tämän asian suhteen kuin suomalaiset naiset yleensäkin ovat. Siitä vain oli kyse, ei sinun houkuttavuudestasi naisena niinkään paljon. Eihän seksiä haluava mies yritä nunnaakaan iskeä, samalla logiikalla ei myöskään ilmiselvästi pukeutumisellaan islamin uskoa näyttävää naista.

Kulttuuriantropologisesti kaikella hunnuttamisella on vain yksi viesti ja hunnuttamista vastaavia käytäntöjä löytyy muuten myös islamilaisen maailman ulkopuolelta, Euroopassa Maltalta ja Japanissa eräältä syrjäiseltä seudulta.  Hunnun tai vastaavan käytännön signaali kulttuuriantropologisesti katsoen on merkitä nainen suvun irtaimeksi omaisuudeksi. Se sanoo 'älä koske, tai isät, veljet tai muut miespuoliset sukulaiset kostavat.'  (Ja tämä on kulttuuriantropologiaa, ei minun omaa mielipidettäni.)

Islamin syntyaikaan Euroopassakin oli vastaavat käytännöt naisten pukeutumisessa ja ne ovatkin aina tarpeen oloissa joissa ei ole vahvaa keskusvaltaa, eli ei ole poliisia, lainsäädäntöä jne. NÄissä oloissa ihmisen ainoa turva onkin vain se suvun antama turva ja tällöin tuollainen signaali suvun suojasta pukeutumisessa oli tarpeellinen ja hyödyllinen. Suomessa kuitenkin on vahva keskusvalta, poliisi ja oikeuslaitos ja ne suvun miehet joutuvat itse ongelmiin oikeuslaitoksen kanssa jos ryhtyvät jakamaan oman käden oikeutta.

Muissa ympäristöissä kuin Suomessa hunnuttaminen voi toimia jopa tarkoituksensa vastaisesti.
Olen lukenut kasan musliminaisten elämänkertoja, niiden joukossa kolmiosaisen saudiprinsessan elämänkerran. Hän kertoo siinä, miten Saudeissa hunnuttaminen oli vasta se mikä teki naisen haluttavaksi ja mielenkiintoiseksi - kaikki kielletty kun kiinnostaa: Siellä aletaan  käyttää huntua vasta kun kuukautiset alkavat ja tämä prinsessa oli jo ennen sitä saanut hyvinkin naiselliset muodot, mutta yksikään mies ei vilkaissutkaan ennen kuin sitten kun tämä aivan samanmuotoinen nuori nainen alkoi käyttää huntua. Sitten yhtäkkiä miehet alkoivat jatkuvasti tuijotella perään ja yrittää saada vilkaisua hunnun alle. Tuollaisessa ympäristössä hunnuttaminen toimii siis päinvastoin kuin olisi tarkoitus: Yliseksualisoimalla naisen kiireestä kantapäähän.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2014 17:35:25 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 19.02.2014 15:28:47 »

Ja siskot, muistakaa mustasiemenöljy, se parantaa kaiken paitsi kuoleman.

Tämä olikin minulle ihan uusi juttu, pikaisella nettihaulla löytyi täältä:
http://www.lootuskauppa.fi/Kaikki-tuotteet/Mustasiemenoljy-luomu

Tunnetaan siis myös nimillä maustenigella, rohtoneidonkukka, mustasiemen ja mustakumina. Kuulostaa tuonkin sivuston kuvauksen mukaan todella monikäyttöiseltä terveystuotteelta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #32 : 20.02.2014 03:48:49 »

No joo .. ulkopuolelta määritelty .. kohde alistettu / alistunut .. vapaasta tahdostaan.

yhtä tiukkaa kuria voisi verrata esim lestadiolaisuuteen, sielläkään ei poikkeamia sallita.

Kyllä aivan hyvin ymmärrän Amonran tuskan tässä asiassa, ei ole helppo tie kuljettavana omantunnon ym kysymyksineen.
Jo nuo käytännön seikat joista kerrot, ja tämä ´on iankaiken toitotettu, että sinä olet sunnimuslimi, pysy erossa shialaisista,
suufeista (dervisseistä)
.´ Huh !!

Oma kantani on, että on vain Yksi Korkein, sanottakoon häntä ihan millä nimellä tahansa tai palveltakoon millaisin riitein
ja muodoin tahansa .. siinä mielessä voisi sanoa että kaikki tiet vievät Jumalan luokse. Osoite meillä on sama. Ihminen
on erotellut uskonsa erilaisiin muotoihin. Sinänsä niistä on aivan turha kiistellä mikä on oikein, mikä väärin. Ei ole oikeata,
ei ole väärää. Ihminen ei tässä asiassa ole Mestari. Mestarit ovat muualla.

Suvaitaan erilaisuus. Järkyttävää on että yksittäinen ihminen joutuu kamppailemaan oman uskonsotansa tykönänsä.
Rauhaa ja tasapainoa ihmisen elämään. Tukea ja ymmärrystä kanssaihmisiltä. Talutetaan horjuvaa, eriuskoistakin !

Mustasiemenöljy muuten on minullekin aivan uusi tapaus, ikunas kuullutkaan sellaisesta !
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #33 : 20.02.2014 09:19:58 »

 kuu Huomenta! Haluan kiittää Teitä kaikkia tästä avartavasta keskustelusta, joka parantaa minua valtavasti. Olen huomannut, että suomalaiset siskot eivät tunne mustasiemenöljyä, joka on immuniteettini ja terveyteni kulmakivi. Olen myös kauhistellut joitakin suomalaisten islamiin tulleiden ihmisten kysymyksiä, esim. enhän voi mennä isoäitini hautajaisiin, koska hän oli kristitty! Minua tämä järkyttää suuresti, koska minulle perhe ja suku, varsinkin vanhemmat ihmiset ovat ihan pyhiä. Kunnioitus on loputon. Käyn myös ystävieni häissä ja muissa juhlissa sekä tutustun mielelläni kauniisiin kirkkoihin.

Mutta palaan tähän maailmankuvan ja kosmologian ihmeellisyyteen. Minä olen asunut Suomessa jo lapsena ja olen akateemisesti koulutettu ja lukenut suuren määrän islamia koskevaa kirjallisuutta suomeksi, venäjäksi ja englanniksi. Sitten huomasin kotikyläni kouluttamattomien ihmisten sekoittavan paljon ikivanhaa uskoa islamiin. Matkalle lähtevän ihmisen perään heitetään vettä ja suolaa, mutta samalla sanotaan Bismilla-hir-Rahma-nir-Rahim, arabiankielinen rukous! Lisäksi olin lapsena mennä sekaisin ja sain paljon ahdistuskohtauksia suomalaisen valitusohjelman myötä. Koulussa kerrottiin huumeista ja niputettiin yhteen heroiini ja marihuana. Kotipaikoillani kuitenkin kasvaa vapaana kanable, marihuanapensas sekä oopiumkukka. Nämä pidetään kuitenkin tosiaankin erillään ja kannbiskasvin lehtiä vanhukset käyttävät jalkakipujen lievittämiseen ja sitä poltetaankin sanomalla, että se on köyhän taivas (vapaa suomennos). Oopiumin käyttäjät sen sijaan ovat onnetonta porukkaa. Alkoholia ei näe missään. Ja Suomessa alkoholia juodaan avoimesti ja sitä voi ostaa helposti. En ymmärtänyt enää mitään ja kysyin asiaa äidiltäni, joka sanoi, että elämme Suomessa ja paras pysyä erossa kaikista päihteistä.
Se olisi ollut hyvä neuvo. Kuitenkin päädyin alkoholiin ja sain karvaasti kokea sen vaikutuksen. Al hamdullah! Auttakaa minua edelleen henkisinä suomalaisina, miten löydätte mielenrauhan. Ilmoitin miehelleni (vaiika hän on minua 15 vuotta vanhempi) että en usko enää helvettiin. Ja hän totesi vain, että älä sitten, ehkä niin on parempi!  angel 
tallennettu
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #34 : 20.02.2014 11:11:45 »

Hei Amonra,

Ihanaa että olet täällä. Tuot mukanasi palstalle uuden aiheen lisäksi tervetullutta uutta energiaa. Olen myös tehnyt oman matkani yhteisöllisen uskonnon yhteydessä elämisestä oman hengen, henkisen elämän, oman totuuden löytämiseen. Niinpä jaan jonkun oman ajatukseni aiheesta.

Rauhan löytäminen on pitkä tie! Sitä ei kiireessä kannata lähteä etsimään. Kaikenlainen mietiskely auttaa. Mietiskelyllä tarkoitan omien ajatuksien kanssa rauhassa olemista ja elämistä. Jokaisen meistä on luotava oma suhteensa kaikkeen kohtaamaansa – myös siihen joka on vierasta ja uutta, vaikka se olisikin uusi näkökulma johonkin tuttuun vanhaan. Parasta on saada pohti asioita ihan kaikessa rauhassa ja kuunnella kaikessa hiljaisuudessa sisintään, miten sen saa mikäkin värähtelemään. Keskustelut muiden samanlaisen etsinnän parissa elävien kanssa luovat parhaimmillaan lisää yhteyksiä asian ja kaiken muun ympärillä olevan välille. Etenkin keskustelut läheisten ja perheenjäsenten kanssa saattavat antaa paljon uutta ja odottamatontakin sävyä pohdintaan ja opettaa hyväksymään lähelläsi hyvinkin erilaisia näkökulmia. Jakamisen jälkeen on taas hyvä vetäytyä kuuntelemaan omaa sisintään, joka on kuitenkin kokemukseni mukaan ainoa paikka, josta voi löytää totuuden.

Luonnossa kulkeminen, oleminen ja mietiskely tekee hyvää ajatuksille. Ja ajatuksilla tarkoitan myös kaikkea sitä, mitä elämääsi/läheistesi elämään meditoit/rukoilet. Ajattelua on myös se intuiviisempi asioiden tarkastelu, joka ei niinkään noudattele jotain logiikkaa, vaan virtaa vapaasti myötäilee elämää. Luonnon havainnoiminen ja sen kauneuden ihmettely tekee hyvää. Pienten lasten seuraaminen tekee hyvää.

Hyvää matkaa toivottelen, luota itseesi ja luota matkaasi!
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #35 : 20.02.2014 16:27:45 »

 smitten Ihahduttavaa kun ihmiset ovat täällä niin kultaisia. Unohdin mainita, että minulle kyllä saa kirjoittaa yksityisviestejäkin, jos joku tuntee energiallista "kemiaa" . Tai sitten jos haluaa tietoa tai vaihtaa ajatuksia.  kuu
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #36 : 20.02.2014 18:22:44 »


 Ilmoitin miehelleni (vaiika hän on minua 15 vuotta vanhempi) että en usko enää helvettiin. Ja hän totesi vain, että älä sitten, ehkä niin on parempi!  

Tähän haluan tuoda käsitykseni ´helvetistä´.  Sellaista paikkaa kuvittelemassamme muodossa, sellaisena pätsinä kuin se meille on opetettu, ei ole olemassa.  Helvetti on enemmänkin mielentila kuin paikka, ja sellaisen voimme luoda myös tänne maan päälle, tähän elämään. Näinä päivinä Ukrainassa Kiovan tapahtumien kuvat kertovat hyvinkin maanpäällisestä helvetistä. Mitä tapahtuu maallisen elämän päättyessä, mihin silloin matkaamme, selviää aikanaan. Kullekin ansionsa mukaan, minkäänlaista helvettiä en usko ihmissielun silloinkaan kohtaavan, jollei sellaisena ajatella maanpäällisen elämän tekojen tilitystä.

tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #37 : 21.02.2014 11:19:00 »

Entä uskotko sinä Djinneihin, Anitaah?

Voiko nämä kokemukset lukea djinnien tekoihin vai onko kyseessä sittenkin vain meidän ihmisten teot, itsellemme ja toisillemme, ilman ulkopuolisten pahojen henkien vaikutusta?

Aikamoinen kysymys ! Yritän selvittää käsitystäni tähän asiaan.

On ihmisiä joilla on itsetuhoinen käytös, he myös vetävät kanssaihmisiä mukaansa. Ymmärrän asian niin, etteivät he
kunnioita elämän lahjaa, ei kehoansa, ei kanssaihmisiä. On pahoja tekoja, käsittämättömiä, sekä itseä että muita kohtaan.
Kun maallinen elämä loppuu, ´mustat sielut´ eivät ehkä halua tai uskalla jatkaa matkaansa valoa kohti, vaan jäävät maanläheisiksi ns välitilaan. Heitä ehkä voisi kutsua djinneiksi (nimi on minulle vieras). Keppostelevat ihmisten kanssa, saattavat ohjata väärään suuntaan, jopa pelotella, tiedän tapauksia. Kaikki tieto jota saamme, ei välttämättä ole valosta ja parhaaksemme. Erottelukykyä siis tarvitaan.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2014 11:20:40 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #38 : 21.02.2014 13:12:53 »

On pahoja tekoja, käsittämättömiä, sekä itseä että muita kohtaan.
Kun maallinen elämä loppuu, ´mustat sielut´ eivät ehkä halua tai uskalla jatkaa matkaansa valoa kohti, vaan jäävät maanläheisiksi ns välitilaan. Heitä ehkä voisi kutsua djinneiksi (nimi on minulle vieras). Keppostelevat ihmisten kanssa, saattavat ohjata väärään suuntaan, jopa pelotella, tiedän tapauksia. Kaikki tieto jota saamme, ei välttämättä ole valosta ja parhaaksemme. Erottelukykyä siis tarvitaan.

Hmm.. mistäs sinä tiedät että heillä on musta sielu? En nyt kuulkaas uppoa tällaiset jutut mustista sieluista, ehei. Sielua ei kannata sotkea mihinkään mustiin energioihin tmv. Miten niin jää maan päälle? Ei ei...
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 21.02.2014 13:21:39 »

MInä uskon että kun ihminen kuolee, hän palaa verhon toiselle puolelle osaksi Jumalaa. Heti kuoleman hetkellä hän pääsee käsiksi kaikkeen siihen tietoon mikä on Jumalan osasella ja kaikki ihmiselämän traumat/neuroosit/jne lakkaavat vaikuttamasta. Toki sitten käsittelemättä jossain inkarnaatiossa jääneet neuroosit saatetaan ottaa johonkin tulevaan inkarnaatioon oppimisen vuoksi, mutta ne eivät vaikuta sieluun kun se on kotona, siellä verhon toisella puolella. Tästä syystä yhdenkään kuolleen ihmisen sielu ei jää tänne palloilemaan yhtään missään tarkoituksesa, kaikkein vähiten eläviä ihmisiä häiritsemään. Kummittelu ilmiönä on energeettisiä jälkiä rakennuksissa tai paikoissa, kuin video- tai ääninauhaa, jonka herkät ihmiset voivat aistia. Ei muuta.

NIinpä ei ole olemassa mitään mustia tai levottomia sieluja, mitään kummituksia tai djinnejäkään. Kun olemme täällä fyysisellä tasolla, meihin voivat vaikuttaa vain toiset ihmiset. He toki sitten voivat vaikuttaa meihin myös energeettisellä tasolla, jos meillä ei ole suojat päällä tai annamme ihan itse luvan vaikuttaa - ja sen luvan voi teoreettisesti antaa vain sillä että USKOO heidän voivan vaikuttaa meihin energeettisesti. Siksi mielestäni sellaiseen ei ole kovin turvallista edes uskoa.  Wink

Taivas ja helvetti ovat molemmat täällä maan päällä, meissä itsessämme ja toisissa ihmisissä.

Omat piilotetut ja/tai käsittelemättömät traumat voivat toki sitten aiheuttaa vaikka minkälaisia ilmiöitä joita voimme luulla kaikenlaisten djinnien/räyhähenkien yms. aiheuttamiksi niin kauan kun vielä on torjunta päällä, eli ei ole tullut oikea aika käsitellä niitä omia ongelmia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #40 : 21.02.2014 13:30:39 »

En tiedä mutta tuntuu siltä että osa ei osaa erottaa omaa mielikuvitusta todellisuudesta. Tiedän että maan piirissa on erilaisia energioita, sekä hyvää että pahaa mutta niihin ei kannata sotkea sielua mukaan. Ja omasta kokemuksesta voin sanoa että kaikki se mihin uskomme niin avautuu energioissa ja peilaamme ja luomme itse näitä energioita tänne ihmisten keskuuteen. Mutta voin hyvin olla väärässä mutta tämä nyt tuntuu ainakin tällä hetkellä toimivan.
Ja aika epäreilua alkaa solvaamaan toisen sielua mustaksi jos on ottanut vaikeamman roolin ja elää todeksi ns. pahuutta ja kulkee siis erilaisissa energioissa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 21.02.2014 13:40:30 »

On ihmisiä joilla on itsetuhoinen käytös, he myös vetävät kanssaihmisiä mukaansa. Ymmärrän asian niin, etteivät he
kunnioita elämän lahjaa, ei kehoansa, ei kanssaihmisiä. On pahoja tekoja, käsittämättömiä, sekä itseä että muita kohtaan.

Hyvä/paha, oikein/väärin jne. dualistiset käsiteparit ovat kaikki ihmisen päässä olevaa harhaa, jonka aiheuttaa täällä fyysisellä tasolla oleminen.

Kaikki ajatukset/sanat/toiminta kumpuavat VAIN kahdesta lähteestä: Rakkaudesta tai pelosta. Kukaan ei siis ole 'paha' vain TEOT voivat olla jotain mille ihminen antaa määritelmän 'paha' joka sekin siis on harhaa. Tämän huomaa helpoiten siitä, että ajan saatossa se mikä on 'hyvää' ja mikä on 'pahaa' on vaihdellut kovastikin. Jos olisi olemassa jokin absoluuttinen hyvä tai paha, se mitä se sisältää ei muuttuisi koko ajan aikakaudesta ja kulttuurista toiseen.

'Pahoja' tekoja tekevän ihmisen maailmankuva on vain niin erilainen kuin omamme, että oman maailmankuvamme mukaan se on käsittämätön ja sen vuoksi annamme sille nimikkeen 'paha.' Jos meille pystyttäisiin välittämään syvällisesti jollain tavoin se millainen tuon ihmisen maailmankuva on, tajuaisimme heti että hän toimi OMAN maailmankuvansa mukaan aivan 'oikein' ja 'hyvin' mutta se hänen maailmankuvansa vain on kerta kaikkiaan todellisuudesta vieraanuntut ja vääristynyt. Siinä kaikki.

Onnellinen ihminen ei vahingoita niin itseään kuin muitakaan. Ei ole mitään sellaista kuin 'ei kunnioita elämän  lahjaa.' Kyse on siitä että tukahdutettu viha - aivan aito ja oikeutettu suuttumus siitä että omia rajoja rikotaan, jota ei ole saanut/voinut ilmaista - kääntyy aina sisäänpäin ja ilmenee sitten itsetuhoisena käytöksenä. Ja toki ne tukahdutetut vihantunteet voivat sitten suuntautua myös muihin ihmisiin.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2014 13:58:15 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #42 : 21.02.2014 14:43:14 »

On pahoja tekoja, käsittämättömiä, sekä itseä että muita kohtaan.
Kun maallinen elämä loppuu, ´mustat sielut´ eivät ehkä halua tai uskalla jatkaa matkaansa valoa kohti, vaan jäävät maanläheisiksi ns välitilaan. Heitä ehkä voisi kutsua djinneiksi (nimi on minulle vieras). Keppostelevat ihmisten kanssa, saattavat ohjata väärään suuntaan, jopa pelotella, tiedän tapauksia. Kaikki tieto jota saamme, ei välttämättä ole valosta ja parhaaksemme. Erottelukykyä siis tarvitaan.

Hmm.. mistäs sinä tiedät että heillä on musta sielu? En nyt kuulkaas uppoa tällaiset jutut mustista sieluista, ehei. Sielua ei kannata sotkea mihinkään mustiin energioihin tmv. Miten niin jää maan päälle? Ei ei...

En tiedäkään, siksi laitoin lainausmerkit. Ihmiset jotka kohtelevat kehnosti kanssakulkijoiltaan, sitä se meinasi.
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #43 : 21.02.2014 14:47:40 »

On ihmisiä joilla on itsetuhoinen käytös, he myös vetävät kanssaihmisiä mukaansa. Ymmärrän asian niin, etteivät he
kunnioita elämän lahjaa, ei kehoansa, ei kanssaihmisiä. On pahoja tekoja, käsittämättömiä, sekä itseä että muita kohtaan.


Onnellinen ihminen ei vahingoita niin itseään kuin muitakaan.

Tämä on totta.
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 21.02.2014 16:37:35 »

Syyni uskoa siten kuin uskon on pääasissa tämä:
Kun näistä asioista ei ole mitään tieteellisiä todisteita, usko on aina valinta. JOkainen valitsee itse mihin erilaisista samaa asiaa koskevista jutuista uskoo. Intuitio on toki hyvä mittari uskon valinnassa, mutta se toimii luotettavasti vain jos on ensin tasapainottanut itsensä, sillä käsittelemättömät traumat tuovat usein mukanaan myös taipumuksen uskoa pelottaviin asioihin turhan helposti.

Sen vuoksi valitsen uskoa vain rakkaudellisia ja voimaannuttavia asioita, enkä lainkaan sellaisia joilla on potentiaali tuottaa voimattomuuden tunnetta tai jotka sisältävät sen mahdollisuuden että tällä fyysisellä tasolla ei kunnioitettaisi henkimaailman toimesta vapaata tahtoani.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2014 16:43:39 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: