Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarjolla energiahoitoa etänä.  (Luettu 3107 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miss_StarDust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 15.02.2014 16:52:03 »

Hei.

Olen tässä toiminut parin vuoden ajan energiahoitajana. Olen hoitanut sekä yksittäisiä asiakkaita että pieniä ryhmiä, niin etänä kuin läsnäollessa. Olen täysin itseoppinut, suvussani on myös muilla energiaparannuskykyjä.

Haluan kehittää työtäni, ja sen tähden haluaisin antaa maksutonta etäenergiahoitoa tältä foruumilta kerätylle ryhmälle. Tulen kyselemään hieman ennen ja jälkeen hoitoa tuntemuksistanne ja olostanne, ja siitä mitä vaikutuksia hoito saa aikaan. Oikeita nimiä tai mitään muitakaan henkilötietoja ei tarvitse minulle kertoa, riittää että olette mukana ja annatte rehellisen palautteen. angel

Sopiva ryhmäkoko olisi korkeintaan kymmennen ihmistä ja hoito koitetaan toteuttaa sellaisena ajankohtana, joka kaikille parhaiten sopisi. Smiley Hoito tulee kestämään puolisen tuntia.

Halukkaat voivat lähettää minulle yksityisviestin.  smitten
tallennettu
Miss_StarDust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2014 19:46:05 »

Hei! Vielä mahtuisi mukaan, hoito tullaan tällä tietoa toteuttamaan ensi viikon alkupäivinä.  angel
tallennettu
Miss_StarDust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 24.02.2014 11:30:50 »

Suuret pahoitteluni kaikille kiinnostuneille. Elämäntilanteeni takia hoito ei onnistu alku viikosta. Loppu viikosta aikaisintaan. Vastaan kaikille privaan mahdollisimman pian. Ootte ihania.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: