Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuva uni muuttamisesta entiseen kotipaikkaan  (Luettu 3421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pinkille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 27.01.2014 11:58:52 »

Olen asunut aloillani jo pidempään, mutta nuorempana asunut eri puolilla Suomea ja ulkomailla.

Näen usein unta, jossa olen muuttanut takaisin entisiin asuinpaikkoihini. Unissa on usein hieman painostava tunnelma; en haluaisi olla muuttanut takaisin ja huomaan unissa pohtivani että miksi olen täällä?

Kaava on aina sama; olen vasta muuttanut, ja etsin asuntoa tai työpaikkaa. Yleensä uniin liittyy kuljeskelu kaupungilla ympäriinsä.

Mistähän nämä unet haluavat minulle kertoa? Usein – ei aina – uneen on liittynyt se että olen muuttaessani joutunut jättämään taakseni lapset, puolison tai koirat. Unissa olen usein aika yksin rakentamassa ihan alusta elämää ”uudessa” paikassa.


tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2014 19:06:05 »

Hmm, vanhat asuinpaikat eivät käsittääkseni merkkaa mitään käytännön muuttoa vaan symbolisesti sitä henkistä ympäristöä jossa olet ollut näissä paikoissa. Eli jollain tasolla oot jumittunut tai joudut jumittamaan henkisesti vanhoissa asioissa ja haet jollain tasolla identiteettiäsi.
tallennettu
pinkille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2014 10:10:54 »

Kiitos!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: