Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku tulkita tämän?  (Luettu 2212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 25.11.2013 14:15:24 »

Näin siis unta joka nyt jäi vaivaamaan sitten kuitenkin.. Unessa ihastuin todella palavasti mieheen, muistan hämmästelleeni sitä tunnetta että kuinka voin ihastua noin vaikka minulla on jo aviomies jota rakastan.

No, unessa järkättiin sitten jopa häät (suht nopealla aikataululla) ja jotenkin unessa ei ollut edes esteenä se että olin jo naimisissa?!

Mieheni otti yllättävän iisisti tilanteen, oli todella surullinen mutta sanoi ymmärtävänsä ja oli onnellinen että pääsisin myös rahakkaisiin naimisiin (meillä on taloudellisesti todellisuudessa tiukkaa ja mies oikeastikin ajattelee niin ettei hän pysty tarjoamaan meille sitä mitä "ansaitsisimme",olemme käyneet tästä paljon keskusteluja että minä en niin ajattele).

Alttarilla mulla kuitenkin mieli muuttui, katsoin tätä uutta miestä ja tajusin "ei helvetti,en mä sua halua" mulla olikin jo se mies ketä mä rakastin ja kenen kanssa halusin olla.
Joten palasin anelemaan aviomieheltäni anteeksi, hän myös antoi ja oli todella helpottunut päätöksestäni.

Uni ei siis ollut painajainen,outo vain ja jäi tosiaan päähän pyörimään..olisin kiitollinen mikäli joku osaisi vähän tätä avata Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #1 : 25.11.2013 15:04:34 »

Mun mielestä siinä nyt vaan puntaroit oikeastikin tilannettas, ja että tahdotko ja kuinka paljon, ja kun taloudellista ongelmaa on olut, niin tulit ilmeisesti siihen tulokseen, että olkoon vaikka minkälaisia rahavaikeuksia, pysyt miehes kanssa ja rakastat vaikka se olis keppikerjäläinen Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: