Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkitkaa joku tämä uni?  (Luettu 3156 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pokemonelli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 19.11.2013 18:23:50 »

Näin viimeyönä unta yhteishausta.  Olin koulussa, ja saatiin siellä tietää mihin kouluun ollaan päästy. Opettaja antoi lapun, jossa näkyi paikat mihin olin hakenut. Kaikki oli lukioita, olin myös päässyt lukioon. Menin paniikkiin, koska en ollut halunnut lukioon enkä myöskään hakenut sinne. Raivosin ja panikoin pitkään väärän koulun takia. Unessa myös hyväystäväni tuli kertomaan että oli päässyt haluamaansa kouluun, ala oli kokki. En tiedä tarvitaanko tätä tietoa, mutta luokka jossa olin oli sininen, koulussa oli paljon pitkiä käytäviä ja portaita ylös ja alas. Unessa panikoidessani juoksin pitkin koulua tajuamatta mitään.
tallennettu
R2-D2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #1 : 25.11.2013 00:07:05 »

Unesipa taisi olla viesti itseltäsi: Hae lukioon ja mene sinne, minne pääset, vaikka se olisi paikka, johon et edes hakenut.  Wink Elämä tietää meitä paremmin.
tallennettu

We're all mutants. What's more remarkable is how many of us appear to be normal. - Dr. Walter Bishop
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2013 23:47:41 »

mielestani unesi kertoo, ettet tieda mita haluat ja tuo sekoilu ja ylos alas portaita on jonkinlaista epavarmuutta, voi olla vastoinkaymisiakin.
toivon, etta kaikki menee hyvin elamassasi. hyvaa talvea sinulle!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3 : 05.12.2013 13:48:04 »

Näin viimeyönä unta yhteishausta.  Olin koulussa, ja saatiin siellä tietää mihin kouluun ollaan päästy. Opettaja antoi lapun, jossa näkyi paikat mihin olin hakenut. Kaikki oli lukioita, olin myös päässyt lukioon. Menin paniikkiin, koska en ollut halunnut lukioon enkä myöskään hakenut sinne. Raivosin ja panikoin pitkään väärän koulun takia. Unessa myös hyväystäväni tuli kertomaan että oli päässyt haluamaansa kouluun, ala oli kokki. En tiedä tarvitaanko tätä tietoa, mutta luokka jossa olin oli sininen, koulussa oli paljon pitkiä käytäviä ja portaita ylös ja alas. Unessa panikoidessani juoksin pitkin koulua tajuamatta mitään.

Uni pyytää sinua keskittymään syvimpiin odotuksiisi. Käytävien juokseminen ei auta, eikä panikointikaan. Elämässä joku pitkä väärä tie saattaa viedä sinutkin juuri sinne, mihin parhaiten sovellut. Nyt kun et kuuntele itseäsi vaan puurrat olkapäät tanassa 'mutta kun minä tahon'- periaatteella vikasuuntaan, menetät vaan sisäisen rauhasi, jota sininen väri sinulle syvälle sisimpään on tarjoamassa. Ota unen kehotus korkeamman asteen koulutuksesta tosissasi, sillä sitä elämä sinulta odottaa ja jo toisella kädellään tarjoaakin.

Lykkyä pyttyyn.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: