Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirveä pomo  (Luettu 5480 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« : 06.11.2013 21:40:24 »

Moikka. Voisiko joku auttaa esim katsomalla tai muuten vain jelppiä. Eli pomoni on muuttunut ihan hirveäksi, kaikki mitä teen on väärin ja en saa mitää positiivista palautetta, vaikka tekisin juuri niinkuin hän on käskenyt niin sekään ei ole hyvä. Täytyisi tehdä tyyliin 24/7 töitä eikä muuhun elämään ole oikein enää edes aikaa. Sanoin hänelle että ois muutakin elämää niin vastaus oli että unohda muut ja keskity pelkästään työhön..?? On alkanut ahdistaa mennä jo töihin ja itku tulee työpäivän jälkeen kotona kaikesta paskasta mitä siellä saan kuulla. Olen niin väsynyt että voisin nukkua vaan kellon ympäri ja ajatukset vaan pyörii seuraavan päivän töissä sekä pomon sanoissa. HUH.. Olen siis ollut vasta 3kk siellä töissä, ei huvittaisi aloittaa työnhaku rumbaa uudestaan, mutta...Voisiko siis joku katsoa että onko minussa vika, tuleeko tilanne muuttumaan esim että saanko uuden työn tai jtn... Kiitos teille jo etukäteen  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 07.11.2013 02:38:12 »

Hei Ametisti82.
Hän varmaan purkaa sinuun jotain omaa stressiään, ehkä työpaikkaan liittyvää, ehkä johonkin omaan henkilökohtaiseen elämäänsä liittyvää. Hallitsee sinua, kun ei hallitse sitä toista asiaa. On täysin kohtuutonta vaatia että kukaan omistautuu kokonaan työlleen, koska yleensä työtä tehdään vähintäänkin siksi, että se muu elämä sitten olisi mielekkäämpää.
No, voit kokeilla ilmoittaa hänestä ammattiliittoon tms., mutta neuvoni on, että kannattaa erkaantua tuosta ihmisestä. Ehkä koko työpaikastakin. Vika ei ole sinussa eikä sinun kannata vaarantaa terveyttäsi yhden työn tähden, saat kyllä aivan varmasti parempaa vaikka nyt tuntuisi turhauttavalta.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2013 16:32:45 »

Jep. Ei kannata antaa kenenkään ottaa sinusta tuollaista yliotetta, henkistä nimenomaan. Tee hänelle selväksi rajat jos hän ei itse niitä kykene tunnistamaan.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3 : 07.11.2013 23:35:59 »

Kiitos, sain noista voimaa sanoa hänelle tänään kun hän sanoi minulle että huomenna sitten 13,5 tuntia töissä vaikka pitäs olla normi iltavuoro ja oisin tuohon kerenny nukkua 4 tuntia..niin sanoin että tulen kuule ihan normi iltavuoroon ja jos ei miellytä niin anna sitten fudut!! ei kommentoinu mitenkään siihen asiaan. Ja laitoin myös hakemuksia tänään muihin työpaikkoihin. Nyt riitti!!!!  Angry  Grin
tallennettu
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #4 : 21.11.2013 20:30:40 »

Hei Ametisti82!
Kiva että kirjotit asiasta. Tiedän mitä käyt läpi ja itsekkin samassa jamassa oon. Kannattaa miettii vaan se et oon tietyn aikaa duunis. Kun lähet pois niin ikäänkuin suljet sen oven, ettet menetä elämän iloosi tai ala muille äksyillä kun ärsyttää pomo . Se on haastavaa .. Jättää työ asiat töihin eikä kanna mukanaan kotiin.Ihmeessä hakemuksia menemään ansaitset parempaa Smiley toivottavasti tilanteesi on parempi jo nyt!!  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8222


Profiili
« Vastaus #5 : 24.11.2013 15:36:09 »

Suomi taitaa olla nykyään väärällään tuollaisia mullkvisteja.

Syyttäkööt sitten itseään kun Suomi muutaman vuoden päästä
on uusi Albaania viimeistenkin työmotivaation rippeiden kadottua?

Nokian menestys taisi johtaa Suomen tuhon tielle, koska sen poikima isokenkäisten
runsaskätinen rahallinen ja muu taloudellinen voitelu optioiden sun muiden muodossa
on katkeroittanut sekä pikkupomot että "työmuurahaiset"?

...blaa blaa blaa...   :Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.11.2013 15:52:26 kirjoittanut sideman » tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2013 21:35:36 »

Hei,
ensimmäiseksi voisit ottaa asian puheeksi esimiehesi kanssa. Kerro, että koet hänen käytöksensä epäasiallisena ja miten se sinuun vaikuttaa. Mikäli pomo ei ota tätä kuuleviin korviinsa, suosittelen työpaikan/ osaston vaihtoa niin pian kuin mahdollista. Työsuhteen alkuvaiheessa ratkaisu on helpompi tehdä ja omaa mielenterveyttään ja jaksamistaan ei kannata uhrata sellaisen ihmisen takia, joka ei ole valmis muuttumaan. Mikäli esimiehesi reaktio asialliseen keskustelunavaukseen sattuisi olemaan vihamielinen, kannattaa lähettää hänelle myös sähköpostia aiheesta. Näin asiat on jälkikäteen helpompi todentaa, mikäli tilanne tulehtuisi pahemmaksi tai ääritapauksessa sinut irtisanottaisiin.

Voimia!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: