Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nainen rakastaa, mies juoksee karkuun?  (Luettu 29168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #30 : 24.08.2006 22:33:04 »

Naiset eivät pelästy omia tunteitaan kuten miehet.

Miehet pelästyvät tunteitaan, herää kysymys että mitä ne ovat, miten niiden kanssa toimitaan. Joskus miehet ei ehdi reagoida edest tunteisiin, kun nainen kuvittelee jo elävänsä ko. miehen kanssa suhteessa. Siinä jää kummaltakin käsittelemättä ne tunteet.

Miehet sisäistää tunteet hitaammin. Ei pidä kaikkea naisten heittää suoraan niskaan suhteesta, perheestä yms. niin miehet ei pelästy ja lähde samantien karkuun.

tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 25.08.2006 04:15:37 »

Noo... minulla miehet aina puhuu suuresta rakkaudesta, ikuisesta rakkaudesta, aina on rakastettu, muutetaan yhteen, matkustetaan, jne ja *pam* ohi on. En tosiaan laita ilmoitusta nettiin tai lehteen että pääsis kokemaan saman rumban taas. smitten En oikein ymmärrä miten vielä eri tavalla pitäisi suhtautua kun jonkun kanssa rakastuu, että varoen kuin norsu posliinikaupassa vai, eihän tää mitään vaan ole, enhän minä missään nimessä toivo että yhdessä oltaisiin kun nyt kerran vahingossa rakastetaankin, ei toki, pois se minusta..  tickedoff uglystupid2

"Olen ollut vaivautunut tunteistani, enemmän kuin himo tai ystävyys, syvempää, sielullista." Siihen se jäi viimeksi. (muistinikin on kuin elefantin) "En ole enkä tule olemaan kanssasi, tämä on viimeinen kerta kuin sanon sen" "Anteeksi mun tylyys. Tehdään jotain muuta kuin istutaan kahvilassa." "Pitää perua tapaaminen, olen siellä ja siellä".Hohhoijaa!
Mikä niitä vaivaa.. Kiss tai sitten tämä paras viimeisin juttu, kaikkien erimielisyyksien ja epäonnisten aikataulujen jälkeen toinen mies sanoo, "aletaan seurustella" kun hänestä ei tosiaan olis siihen kanssani!  :Smiley

Olen ehkä jossain mielessä kokenut liikaa, tosin eräät kerävät vaan lisää kokemuksia, aloittavat uuden elämän jossain, jonkun kanssa, se on kai se mitä pitäisi tehdä. Kun rakastaa se voi tuntua aika yksinkertaiseltakin. Huomasin vaan kesällä yhden exän kanssa, että jos se olisi jatkunut, mutta ei. HänestäKIN tuli tyly. Siksi tuntuu niin typerältä rakastua kun on nähnyt jo kolmesta, millaisia niistä tulee suhteen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2006 04:26:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #32 : 27.08.2006 10:09:53 »

Ihmisethän ovat kuin eläimiä. urokset hurmaavat naaraat, parittelevat ja lisääntyvät. Pennut syntyvät, naaras hoitaa niitä ja uros lähtee omille teilleen (näin tekevät tiikerit)  Grin
Miehet ovat yksinkertaisia mutta monimutkaisia, naiset taas monimutkaisia mutta yksinkertaisia. En leimaa kaikkia miehiä sellaisiksi jotka juoksevat pakoon kun suhde syvenee, mutta suurimmalle osalle näin käy...tosin erot eivät välttämättä johdu tästä vaan eroon löytyy monia syitä ja syyllinen on myös nainen. Kaikesta emme voi miehiä syyttää...

ja yksinhuoltajuudesta tuli mieleen: itse asuin isäni kanssa... Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 27.08.2006 10:29:43 »

Jotenkin olen päätynyt siihen, että kyllä rakkaus pitää kokea kun sitä tulee (vaikka se on tyhmää), mutta jotain olen ilmeisesti oppinutkin, kun en ole rakastunut aikoihin. Seksiä ja himoa on aina tarjolla, on tosin olemassa myös kilttejä pesueen päitäkin.(kuulema hehe) coolsmiley Minun syyllisyyteni; en juonut ja bailannut ja hillunut muiden kanssa & seuraavalta toivoin kykyä olla perheen pää & seuraavalta .. no niin.

Ei pidä antaa enemmän kuin toinen. Peli- Kiss Miesparat. Niidenhän on vain parannettava konsteja, kun naiset alkaa olla aika tiedostavia nykyisin. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 10:49:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
DreamCatcher
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #34 : 02.09.2006 23:21:15 »

Eli itse asiassa ajan takaa sitä jos rakkaus menee seksin yläpuolelle huomattavasti. Jos alkaa tulla kuvaan menneet elämät, sielunsopimukset ja telepaattinen yhteys, tai siis huomattavan mystisten asioiden käsittely yhdessä, sielunyhteys; ja niin edelleen. Loppuuko se vai syveneekö.

Miksi henkisissä kirjoissa lukee että rakkaus ei lopu ja rakastavaiset löytävät toisensa aina elämä elämän jälkeen. Miten sen kanssa sopii tämä ajatus että miehet säikkyy rakkautta. Kait niiden (heidän) tulisi olla yhtä kiinnostuneita. Vanhakirkollisen ajattelun mukaan miehet on jopa niitä joilla on sielu heh heh, en ole aivan varma asiasta.

Niin onko ne sen isompaa kamaa kuin se muukaan?

Olipas tuo romanttista, en osaa edes ajatella että kuolisin jonkun syliin ja kun kaksoisliekkini tuntuu olevan tuolla yläilmoissa, en usko että mitään kamalan täydellistä saa täällä kokea. Korkeintaan joku menneen elämän suhde ilmestyy taas.

Olen kovin myöhässä aiheen käsittelystä, mutta juuri liittyneenä suonette anteeksi!  angel
Yllä oleva lainaus on kuitenkin niin osuva, että oli pakko heti ensi töikseni ottaa kantaa myös omalta osaltani. Olen itse juuri tuonkaltaisessa tilanteessa ns. "korviani myöten".

Löysin vuosi sitten ihmisen, jota en takuu varmasti tavannut ensimmäistä kertaa - tässä elämässä - jos sellaiseen nyt uskoo siis. Jopa hänen kotimaansa ja kulttuurinsa on minulle ennestään tuttua ja aiheuttaa suurta "koti-ikävää", vaikken tiedä miksi. Koskaan en ole siellä (ainakaan tässä elämässä siis) käynyt. Tämä ihminen tuli kuin kokoamaan elämäni palapelin pala palalta. Näyttämään kuka olen ja mitä tarvitsen. Joka hetki hänen kanssaan oli pieni ihme. Me koimme sellaista sielujen sympatiaa, että oli kuin olisi vierestä katsellut näytelmää, johon ei voinut mitenkään vaikuttaa. Ja vaikka olosuhteet erottivat meidät lähes kättelyssä melkein vuodeksi - se sama uskomaton tunne palasi heti, kun tänä kesänä tapasimme uudelleen - jälleen sattumalta, täysin odottamattomassa paikassa.

Side välillämme vain vahvistui ja nyt vasta päästään itse aiheeseen: Vaikka meillä on jokin tuollainen sielujen kohtaaminen yhä uudelleen ja selkeä tunne siitä, että me olemme tarkoitettu yhteen, me päädyimme - siitä huolimatta tai juuri sen vuoksi - tyytymään ikuiseen ystävyyteen, ettei tuo uskomaton yhteys vain katkeaisi, jos jokin menisi vikaan. Kumpikaan ei ollut valmis luopumaan siitä siteestä, joten otettiin sitten ns. varman päälle, ettei tule katkeruus, mustasukkaisuus yms. tunteet tuhoamaan suhdettamme. Sen lisäksi hän selkeästi yrittää iskeä jarrua tunteilleen, keksiä syitä miksi hän ei voi sitoutua ja on pyytänyt minua jopa unohtamaan hänet - se olisi minulle helpompaa kuulemma. Silti hän sanoo ettei halua missään tapauksessa menettää minua ja hän lähes itki kun erosimme - jälleen lähes vuodeksi.

Miksi miehet eivät voi antaa tunteiden viedä? Onko turvallisempaa olla "järkevä" varmuuden vuoksi, jos vaikka "jotain tapahtuu"? Jos kaikki ajattelisivat niin, niin tämä pallo olisi autio alta aikayksikön, vai mitä? Joku sanoi minulle hiljattain, että kaikki on tähtiin kirjoitettu! Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä tähdet kirjoittavat meidän tulevaisuudestamme, sillä tämä ei voi päättyä tähän...

P.S Mikä pahinta - olemme molemmat Oinaita... 2funny oinas oinas
tallennettu

"We are The Fallen Star..."
- WHITE WOLF, CROW
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 03.09.2006 09:23:50 »

No toivotaan sitten etten tapaa sellaista oinasta. Tarjolla oleva oinas ollut suoraa toimintaa mutta en ole silti alkanut suhdetta, koska on mennyt ajoitukset päin seiniä  Tongue

Joo, minun viimeiselle "sielunkumppanille" asialla ei ollut lopulta mitään merkitystä, hän sanoi viimeisen kerran että olen YKSI HARVASTA SYVÄLLISESTÄ YSTÄVÄSTÄ ja silti jouduin kattelemaan käytöstään 4 kk ja tulin siihen tulokseen että se siitä. Nyt on parempi olo kun en spekuloi, mieti, jossittele enkä ylläpidä. On heti tarjolla miekkosia joiden kanssa voi fiilistellä eikä pelkuruutta. En kattele pelkureita enää. Suoraa toimintaa kiitos, voi olla seksiä tai ihastusta tai jotain mutta ei h. soikoon pelkureita.

Onnea teille vaan.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 09:25:49 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
DreamCatcher
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #36 : 03.09.2006 09:28:52 »

Jep Golden... Pelkurit on erikseen. Meidän tapauksessa se tuottaisi niin paljon päänvaivaa keksiä keino olla vuoden ympäriinsä yhdessä, että ehkä sitä on jopa mahdotonta järjestää. Asumme eri maissa ja tapaamme vain silloin tällöin kesäisin... Kumpikaan ei voi tällä hetkellä ainakaan, muuttaa elämäntilannettaan niin paljon, että voisimme sitoutua enemmän. Ehkä jonain päivänä, tai sitten ei... Aika näyttää!  Smiley
tallennettu

"We are The Fallen Star..."
- WHITE WOLF, CROW
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 03.09.2006 09:53:31 »

Jaa, olen kyllä mennyt ulkomaisenkin kanssa naimisiin, kontrastina viimeiseen hän todella HALUSI olla yhdessä, asuimme milloin missäkin maassa. Viimeisen käytös oli lähinnä loukkaavaa, elää kuin 15 vuotias. Järjestelkää asiat sitten kuten parhaaksi näette, jos hän ei pelkää?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
DreamCatcher
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #38 : 03.09.2006 09:56:32 »

Eipä siitä sitten sen enempää...
tallennettu

"We are The Fallen Star..."
- WHITE WOLF, CROW
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: