Ihana muuten toi sun toteamus oli tuolla, enpä olisi sinulta Solnishko odottanut.. Vähän kuin huokaus äidiltä lapselle, enpä olisi sinustakaan uskonut.
Mainitsitkin edellisssä viestissäsi että nyt on priorisoitava energiankäyttöä kotiin päin, kyllä tuli vähän semmoinen olo tuosta viestistäsi että tämä ketju ja muut vastaava syövät sitä energiaa, sen piikkiin laitoin tuon - että ehkä vähän kiireellä kirjoitettu.
Se, onko niitä törkeitä ketjuja ja kommentteja 2 vai 6 ei ole se pointti tässä. Pointti on se, että ketään muuta kohtaan ei käyttäydytä noin, eikä lauota tuollaisia asioita kuin sinua kohtaan. Kaikille muille ollaan ystävällisiä ja kohteliaita. Joitain ketjuja jo on poistettukin, ainakin sidemanin alunperin varmaan ihan hyväntahtoiseksi tarkoitettu ketju karttasi ruotimiseen. Ja vaikka se nyt olisikin lievää verrattuna moniin muihin palstoihin, niin silti sitä ei tarvitse hyväksyä.
Tottahan tuo on, mutta koen jotenkin asian myös niin, että minä teflonpinnoitettuna olen oikein mielelläni magneettina tuon tyyppiselle ihan vain sen vuoksi, että sitten eivät käy niiden kimppuun joita voisi sattua kovastikin, kun ovat sen sijaan minun kimpussani. Se opettaa minulle koko ajan lisää itsestäni ja ihmisistä yleensä ja jos joku juuri tällä hetkellä haavoittuvammassa mielentilassa oleva sopiva kohde jää sen ansiosta huomaamatta ja saa olla rauhassa, niin se on sitten palvelus jonka ihan mielellään teen oman oppimiseni ohessa.