Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Älä Allahin nimessä katso tätä...  (Luettu 19882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #30 : 15.01.2014 12:22:42 »

sideman: voisin luulla, että tämä karmasta irrottautuminen ei ole kyseisen lain mitätöimistä vaan sitä, että ne karman takapotkut koitetaan muuntaa rakentavammaksi/positiivisemmaksi energiaksi kuin ennen, rakkauden ja nöyryyden kautta. Ihan mututuntumalla sanon tämän.

Aina karmasta puhuttaessa kannattaa muistaa, että karmaa on sekä mustaa (erittäin huonoa) että valkoista (erittäin hyvää) ja ilmeisesti kaikkea niiden väliltä. Patañjali tokaisee yoga-suutrassa:

karmaashuklaakRSNaM yoginaH, trividham itareSaam.

Måns Broo kääntää tuon  seuraavalla tavalla:

Joogin  teot eivät ole valkoisia eivätkä mustia [eli niillä ei ole karmallisia seurauksia -- sidis]; muiden ovat kolmenlaisia.

Esimerkiksi Bill Gates'illa näyttäisi olevan rutkasti vaaleata karmaa kypsyneenä, kun taas Steve Jobs'illa luultavasti
oli vaalean ohella kypsymässä "iso möykky" tummaa karmaa??

 

« Viimeksi muokattu: 15.01.2014 12:26:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 15.01.2014 12:27:35 »


Kerrotko mihin viittaat 'naisen logiikka' spedeilyn linkittämisellä tähän ketjuun? Sinulla kyllä välillä tuntuu olevan sellainen, itseesikö viittaat?  Grin

Passiivis-aggressiivista v***uilua jossa ei sanota suoraan vaan v***uillaan rivien välistä (kuten linkittämällä video keskusteluun kertomatta mihin/keneen sillä viitataan) pidän nimenomaan erittäin naisellisena toimintana, koska kulttuurimme sallii naisille vain sellaisen vaivihkaisen kauttarantain aggression, ei suinkaan suoraan sanomista.  Minulla on aika androgyynit aivot ja veivaamista sekä passiivis-aggressivisuutta en oikein jaksa, itse olen suoraansanoja - putkiaivo siis siinä suhteessa.  Grin

Niinpä minä olenkin saanut monasti kuulla olevani 'rekkakuskilesbo.'  Grin

Olepa nyt mies ja kerro suoraan ja rehellisesti mihin viittaat ko. videon linkittämisellä.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #32 : 15.01.2014 12:48:19 »



Olepa nyt mies ja kerro suoraan ja rehellisesti mihin viittaat ko. videon linkittämisellä.  Wink

Ei kai sitä Kryonin karmakäsitystä ole nainen keksinyt, mutta siihen vähän viittaa se, että karma
muka koskee lähinnä ihmissuhdedramatiikkaa...

 coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 15.01.2014 12:52:58 »

muka koskee lähinnä ihmissuhdedramatiikkaa...

Voisit oikeasti lukea viestini ajatuksella, sen sijaan että roiskit virhetulkintojasi silmille tuosta vaan:

Karmaa syntyy kun puuttuu toisen ihmisen vapaaseen tahtoon.  Karma on ihmisten välinen järjestelmä joka 'aktivoituu' kun estää toisen vapaata tahtoa, puuttuu siihen tai positiivisella puolella auttaa toista toteuttamaan vapaata tahtoaan.

Se voi koskea sitten ihan mitä vaan, voi olla kyse vaikka tappamisesta negatiivisessa mielessä, tai positiivista karmaa auttamalla toista taiteilijan mesenaattina toimimalla. Nämä esimerkit olen ihan sinulle itsellesi todella monta kertaa aiemmissa keskusteluissa kertonut. Valikoiva muisti?

Itselläni karmasta irtisanoutuminen ilmeni KÄYTÄNNÖSSÄ siinä, että ihmissuhdedraamat loppuivat. Se oli oma kokemukseni, eli MINULLA ei ollut ilmeisesti sitten sen kummempia karmoja mistä irtisanoutua, mutta ei se kerro mitään muiden karmasta tai siitä miten heille siitä irtisanoutuminen vaikuttaa. Se mitä tapahtuu riippuu henkilön henkilökohtaisesta karmakertymästä, joka voi olla ihan hyvin muutakin kuin ihmissuhdedraamoihin liittyvää.

Käytät hyvinkin tippaleipäistä logiikkaa liittämällä nämä kaksi asiaa yhteen.  Grin
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #34 : 15.01.2014 13:24:31 »

muka koskee lähinnä ihmissuhdedramatiikkaa...

Voisit oikeasti lukea viestini ajatuksella, sen sijaan että roiskit virhetulkintojasi silmille tuosta vaan:


Käytät hyvinkin tippaleipäistä logiikkaa liittämällä nämä kaksi asiaa yhteen.  Grin

Näin pääsi käymään! Ollaan me hauska pari: sinä putkiaivoinen muka-rekkalesbo ja minä tippaleipäinen wanna-be John C. Holmes!   2funny

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 15.01.2014 13:48:21 »

Näin pääsi käymään! Ollaan me hauska pari: sinä putkiaivoinen muka-rekkalesbo ja minä tippaleipäinen wanna-be John C. Holmes!   2funny

Ehkä meillä on vaan molemmilla vähän androgyynit aivot? Sitä pidän etuna, en haittana. Minusta me olemme hauska pari myös siinä mielessä että osaamme kinastella tiukastikin ilman mitään kaunan kantamista tai murisemaan jäämistä.   Smiley  smitten

Minä olen tehnyt netissä yhden BBC:n tiedeohjelmaan liittyvän testin ja sen mukaan minulla nimenomaan on sellaiset. Niin ja nimetön sormi hitusen pidempi kuin etusormi (mitataan kämmenpuolen siitä sormen ja kämmenen taitekohtaa näyttävästä rypystä sormen kärkeen, silmämääräarvio hämää koska sormet 'alkavat' eri korkeuksilta), mikä on korkeiden testosteronitasojen merkki...  Grin

Itse koen tosiaan että androgyynit aivot ovat etu: MInulla on käytössäni yhtaikaa koko naisen työkalupakki ja koko miehen työkalupakki, voin itse valita mitä sieltä käytän, osittain sen vuoksi etten piittaa vaikka rekkakuskilesboksi nimitelläänkin. Laitan linkin testiin ihan omaan ketjuunsa kunhan löydän (on tosin englanniksi) koska se oli aika mielenkiintoinen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #36 : 15.01.2014 14:44:01 »

Näin pääsi käymään! Ollaan me hauska pari: sinä putkiaivoinen muka-rekkalesbo ja minä tippaleipäinen wanna-be John C. Holmes!   2funny

Ehkä meillä on vaan molemmilla vähän androgyynit aivot? Sitä pidän etuna, en haittana. Minusta me olemme hauska pari myös siinä mielessä että osaamme kinastella tiukastikin ilman mitään kaunan kantamista tai murisemaan jäämistä.   Smiley  smitten

Minä olen tehnyt netissä yhden BBC:n tiedeohjelmaan liittyvän testin ja sen mukaan minulla nimenomaan on sellaiset. Niin ja nimetön sormi hitusen pidempi kuin etusormi (mitataan kämmenpuolen siitä sormen ja kämmenen taitekohtaa näyttävästä rypystä sormen kärkeen, silmämääräarvio hämää koska sormet 'alkavat' eri korkeuksilta),

Hyvä, että tuli tuo esille. Minulla on tähänasti ollut se käsitys, että itselläni on vasemmassa nimetön jonkin verran
pitempi ja oikeassa lähes samanpituiset nuo kaksi, mutta kun mittasin nyt tuolla tavalla, osoittautui, että
molemmissa on nimetön noin puoli senttiä pitempi kuin etusormi.

 Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: