Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onkohan meillä joku?  (Luettu 7574 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.09.2013 11:05:55 »

No niinkuin otsikkokin kertoo, olen jo pitkään miettinyt että onkohan meillä joku "ylimääräinen"? Esimerkiksi, päivällä yläkerrasta poikien huoneesta kuuluu kolahduksia, ja ihan äsken kuulin taas kopinaa sieltä, voisi melkein askeliksi väittää.. Toinen pojista, joka on muutenkin vähän "outo" luonne  ( Grin kyllä hän ihan rakas silti on) ei uskalla olla siellä yksin kuin valot päällä, siis ihan kirkkaana kesäpäivänäkin siellä valot palaa jos hän sinne menee, vaikka kuin koitan sanoa ettei valoja sillon tarvi kun aurinko täydellä terällään paistaa. Lisäksi tämä samainen poika monesti yöllä heräilee, tai oikeastaan ei heräile edes, touhottaa outoja, saattaa pissata vaikka keskelle lattiaa tms. Tuonhan voisi laittaa unissa kävelyn piikkiin, mutta kun poika yleensä itkee samalla kun touhuaa... itkeekö unissa kävelijät? En oo ainakaan kuullu. Mutta, mietin että jos meillä on jokin joka häiritsee poikaa yöllä? Näitä ääniä ym ei kuulu muissa huoneissa, ja minkä olen pannut merkille, poika ei "pöljäile" unissaa missään muualla, ei mummolassa esimerkiksi, ei missään muualla kuin tuossa huoneessa...
Miten saan selville tämän mysteerin? Mitä voisin tehdä?
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.2013 13:20:29 »

Saattaa kuullostaa ihan kreisiltä mutta mene huoneeseen ja sano kovaan ääneen että jos täällä on joku, kerro asiasi ja lähde.
Toinen klassinen juttu on rukoilla että joku tulisi henkimaailmasta saattaamaan tämän hengen sinne minne kuuluu.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2013 13:48:17 »

Saattaa kuullostaa ihan kreisiltä mutta mene huoneeseen ja sano kovaan ääneen että jos täällä on joku, kerro asiasi ja lähde.
Toinen klassinen juttu on rukoilla että joku tulisi henkimaailmasta saattaamaan tämän hengen sinne minne kuuluu.

Täytyy kokeilla kumpaakin melkein... jos ensiksi jälkimmäistä  Smiley
Kiitos Avicii  smitten
tallennettu

pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2013 18:46:30 »

Arkkienkeli Mikael on hyvä apu näissä puhdistuksissa myös.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 20.09.2013 20:17:47 »

Onko sulla Tummasilmä..kuollut lähiaikoina joku sukulainen..setä tai joku muu.  coolsmiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2013 20:44:02 »

kiitos vastauksista  smitten.
Mikelia pyydänkin avuksi myös!!!

Tuonhan voisi laittaa unissa kävelyn piikkiin, mutta kun poika yleensä itkee samalla kun touhuaa... itkeekö unissa kävelijät? En oo ainakaan kuullu.

Kyllä unissakävelijät voivat itkeskellä ja kuseskella. Ohessa vain yksi linkki, tarvittaessa lisää tietoa löytyy netistä hakusanoilla sleep terror ja sleepwalking.

http://www.nationwidechildrens.org/sleep-terrors-and-sleepwalking

kiitos perehdyn tuohon  Smiley

Onko sulla Tummasilmä..kuollut lähiaikoina joku sukulainen..setä tai joku muu.  coolsmiley

ei, viimeisin kuolema mun lähipiirissä tapahtui viime syksynä, mun ukki kuoli... niin ja miehen ukki ennen häntä... sitä ennen isä kuoli -09.. joten ei ihan vasta ole.

tänään taas kopisi ylhäällä, eikä yläkerrassa ollut kuin mies ja sekin vielä nukkui. Lapset oli kaikki alhaalla. Aivan kuin olisi ollut pienen lapsen juoksua.... hmm...
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 20.09.2013 21:04:00 »

Ompa outoa. oisko joku lapsi sitten Smiley ..ja tuo sinun poikasi leikkii yöllä hänen kanssa. coolsmiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2013 22:11:35 »

Niin... Muistan kuitenki kuinka poika pienempänä puhui mustasta miehestä tms. En tarkkaan muista, mutta musta se oli.. Se jokin  crazy2. Pitäis varovasti varmaan koittaa kysyä että mikä siellä huoneessa edelleenkin häntä pelottaa..
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 20.09.2013 22:33:25 »

Juu, kannatta kysästä..ja minä voisin yrittää josko se häiritsijä lähtis  pois. Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 21.09.2013 12:35:00 »

Juu, kannatta kysästä..ja minä voisin yrittää josko se häiritsijä lähtis  pois. Smiley

Kysäisen kun tulee sellainen hetki Smiley.
Kokeile vaan  smitten
tallennettu

Touhotin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 21.09.2013 16:06:05 »

Itse muistan omasta lapsuudestani samanlaisen kokemuksen, Asuttiin omakotitalossa ja meidän lasten huoneet olivat yläkerrassa missä olivat nintendot,pleikkarit. Pelkäsin yläkertaa aivan kamalasti, myös olin aina valot päällä ja vaadin aina vanhempia yläkertaan mukaan sekä raahasin aina pelikoneet alakerran televisioon kiinni koska en uskaltanut olla yläkerrassa, saatikka sitten nukkua siellä omassa huoneessani. Olin niin varma että jokin siellä oli. Kun sitten vähän hieman vanhempana uskaltauduin jo nukkumaan siellä, nukuin edelleen valot ja musiikki päällä. Vähän vanhempana sitten vahdin siskoni 2v poikaa meillä, olimme yläkerrassa illalla ja poika rupesi ihan yhtäkkiä huutamaan kurkkusuorana ja oli aivan paniikin vallassa ja ajattelin ensin astma kohtausta kun vaikutti siltä että ei saa edes henkeä mutta olikin niin kauhuissaan? vain ja tämän jälkeen hän myös pelkäsi kyseistä ylekerran huonetta, muistan vielä kun yritin häntä tuon huutokohtauksen jälkeen saada sinne huoneeseen nukkumaan miten hän aloitti hysteerisena uudestaan huutamisen kun menimme huoneeseen . Sitten meidän omakotitalo paloi ja jotenkin se helpotti pelkoani, ajattelin sen jonkun hävinneen sieltä samalla.  Mitään en ole koskaan nähnyt, mutta silti pelkäsin hirveästi. Olen aina ollut hirveän mielenkiinnostunut tälläisistä asioista mutta mitään tuota kummempaa en ole kuitenkaan kokenut, pientä toista tapahtumaa lukuunottamatta. tiedä sitten oliko siellä yläkerrassa todella jotain..
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 21.09.2013 17:16:21 »

Itse muistan omasta lapsuudestani samanlaisen kokemuksen, Asuttiin omakotitalossa ja meidän lasten huoneet olivat yläkerrassa missä olivat nintendot,pleikkarit. Pelkäsin yläkertaa aivan kamalasti, myös olin aina valot päällä ja vaadin aina vanhempia yläkertaan mukaan sekä raahasin aina pelikoneet alakerran televisioon kiinni koska en uskaltanut olla yläkerrassa, saatikka sitten nukkua siellä omassa huoneessani. Olin niin varma että jokin siellä oli. Kun sitten vähän hieman vanhempana uskaltauduin jo nukkumaan siellä, nukuin edelleen valot ja musiikki päällä. Vähän vanhempana sitten vahdin siskoni 2v poikaa meillä, olimme yläkerrassa illalla ja poika rupesi ihan yhtäkkiä huutamaan kurkkusuorana ja oli aivan paniikin vallassa ja ajattelin ensin astma kohtausta kun vaikutti siltä että ei saa edes henkeä mutta olikin niin kauhuissaan? vain ja tämän jälkeen hän myös pelkäsi kyseistä ylekerran huonetta, muistan vielä kun yritin häntä tuon huutokohtauksen jälkeen saada sinne huoneeseen nukkumaan miten hän aloitti hysteerisena uudestaan huutamisen kun menimme huoneeseen . Sitten meidän omakotitalo paloi ja jotenkin se helpotti pelkoani, ajattelin sen jonkun hävinneen sieltä samalla.  Mitään en ole koskaan nähnyt, mutta silti pelkäsin hirveästi. Olen aina ollut hirveän mielenkiinnostunut tälläisistä asioista mutta mitään tuota kummempaa en ole kuitenkaan kokenut, pientä toista tapahtumaa lukuunottamatta. tiedä sitten oliko siellä yläkerrassa todella jotain..

No siis muakin kyllä tuo poikien huone epäilyttää, enkä aiemmin nukkunut yksin kotona ollessa edes yläkerrassa  uglystupid2 ja juu, siis ihan nyt aikuisiällä. Nykyisellään enää harvemmin yksin kotona olen  Tongue... tuo vanhempi poika joka nukkuu tän 8-vuotiaan kanssa ei ollenkaan pelkää olla siellä tms.. jospa hän ei ole niin "avoin"?
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 21.09.2013 19:44:21 »

Juu, se voi olla että se toinen poika ei aisti..mut minpä yritän...että jos te saisitte ..rauhan angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: