Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eron transiitit  (Luettu 13312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 24.07.2013 17:10:46 »

Ero kumppanista loppuvaiheessa. Selittävätkö nämä progekartan transiitit eroa: Lilith askendentilla oppositiossa Marsiin ja Junoon sekä Pluton oppositio Venukseen?  Ja onko näillä näkymin lopullinen ero? 
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 24.07.2013 21:32:55 »

Ei kyllä kuulosta tuollaiset transiitit miltään eroaspekteilta. Ainakaan omasta mielestäni. Ihan jostain muista aspekteista löytää, jos on löytyäkseen..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.2013 07:25:22 »

Olen huomannut, että monella tutullani, jotka ovat eronneet, on ollut saturnus, pluto tai uranus seitsemännessä huoneessa ja/tai pluto/uranus kovassa kulmassa venukseen.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #3 : 25.07.2013 10:08:35 »

Progekartalla todella Pluto huoneessa 11 oppositiossa viitoshuoneen Venukseen. Tämä suhde, joka on nyt päättymäisillään, on nimenomaan ystävyyteen perustunut suhde, vaikka tavallaan parisuhde on ollutkin. Vaikka itse olen suhteen lopettaja ja toivon tuon ystävyyssuhteen jäävän edelleen eloon, on päätöksen tekeminen ollut mahdottoman vaikeaa ja kivuliasta. Parisuhteena sillä ei vain ole tulevaisuutta, joten siltä osin lopettaminen on ollut ainoa vaihtoehto. Katsoin vielä tämän hetken transiitteja nataalikartalle ja siellä on nyt Kauriissa oleva Pluto lähes tarkassa yhtymässä nataalikarttani Chironiin ja Vertexiin ja sitä kautta tietysti oppositiossa Ravun Antivertexiin. Jaa, myös Kuun yläsolmu on hiljan ylittänyt Skorppariaurinkoni neloshuoneessa....
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #4 : 31.07.2013 22:10:45 »

Mulle eron toi viimeinen ohitus Saturnus oppositio kuu, niitä oli monta, eli vuoden päivät tässä mennyt.
Eli ihan tässä kuussa tapahui tuo ero, tai lähinnä mulle "herääminen".
Hieman masentuneisuutta oli/on ilmassa, lähinnä kyllästytti oma elämä, kuinka junnaa paikallaan, kun elin tavallaan
toisen elämää, ja jäin koukkuun, omat asiat jäi rempalleen, enkä edes nähnyt muuta maailmaa...mitä kaikkia mahdollisuuksia olis ollut nenän edessä... Mutta nyt kyllä asiat kirkastui viimeisen ohituksen jälkeen, et mitä helkuttia oikeen teen?  uglystupid2 Nyt riitti!
Oli kyllä loppujenlopuks opettava transiitti. Pääs eroon turhista velvollisuuksista, mitkä ei todellakaan palvellut mua millään tavalla.

olen lukenut, että tuo transiitti on aika yleinen eroihin?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 31.07.2013 22:24:55 »

Muistelen jonkun astrologin sanoneen  marssaturnus kontakteista liittyen eroon.
Että vaikkei lopullinen ero,
niin esim lyhytaikainen ero, johtuen puolison töistä.
Mulla on syntymäkartalla tuo  saturnus aspect_opp kuu,
ettäkö syntymässä jo eronnut.. crazy2
joo, siinä on  kuunsolmu akseli samassa, karmanläksyjä tai jotain,
että  kuu kuunsolmu miehestä on erottu ja nyt sitten vissiin ollaan jumissa  saturnus alasolmulla.
Mulle eron toi  jupiter  aspect_con DC, tais olla ap-kartalla tuolloin.
Loogista sinänsä, koska  jupiter ( aspect_con  chiron ) on t-ristin kärkenä  askendentti - DC -akselille.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #6 : 31.07.2013 23:17:41 »

Itselläni tuli ero tuossa kuukausi sitten kun mulla on tänä kesänä  uranus aspect_con aurinko ja exällä  uranus aspect_opp venus
Eipä siinä hirveästi jossittelua jäänyt kun kummallakin muutospaineet jyllää.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #7 : 31.07.2013 23:36:13 »

Muistelen jonkun astrologin sanoneen  marssaturnus kontakteista liittyen eroon.
Että vaikkei lopullinen ero,
niin esim lyhytaikainen ero, johtuen puolison töistä.
Mulla on syntymäkartalla tuo  saturnus aspect_opp kuu,
ettäkö syntymässä jo eronnut.. crazy2


no niin, eli seuraavaks saturnus ryhtyy mun marsin kimppuun onneks ei vielä. Johan on eroja erojen jälkeen. No mulla ainakin työt vie kaiken mielenkiinnon muiden yli, ainakin tällä hetkellä ja ollut pidempään. Mutta johtuu ihan omasta itestäni nataalikartallani.
Eli itsenäisyys senkuin kasvaa, toisaalta ei se kyllä haittaakaan.

no turha mun nikki sen kummempaa selitteleen, kun oot tietäväisempi nuista aspekteista, mut ehkäpä ossaat painotella velvollisuuksien ja ittes kanssa aika hyvin. Mulle valkeni transiittina ns. perse eellä puuhun -tavalla. Ihan uus juttu mulle.  Angry
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #8 : 15.08.2016 13:27:23 »

Vanha ketju, mutta nyt minulle ajankohtainen. Sain viimein viikonloppuna sanottua että haluan erota. Kartalla  merkurius  aspect_squ  uranus

Sitten  kuu  aspect_con  kuu ja  kuu  aspect_con  neptunus

En tiedä mitä noi tarkoittaa muutenkuin että kotiin liittyy kuu-aspektit ilmeisesti.

On tässä muutenkin kaikennäköisiä aspekteja jotka kaikki sanovat samaa, "löydät itsestäsi henkisiä valmiuksia muuttaa elämäsi suuntaa". Kyllä, juuri siitä on kyse.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.08.2016 14:17:21 »

Vanha ketju, mutta nyt minulle ajankohtainen. Sain viimein viikonloppuna sanottua että haluan erota. Kartalla  merkurius  aspect_squ  uranus

Sitten  kuu  aspect_con  kuu ja  kuu  aspect_con  neptunus

En tiedä mitä noi tarkoittaa muutenkuin että kotiin liittyy kuu-aspektit ilmeisesti.

On tässä muutenkin kaikennäköisiä aspekteja jotka kaikki sanovat samaa, "löydät itsestäsi henkisiä valmiuksia muuttaa elämäsi suuntaa". Kyllä, juuri siitä on kyse.

Aika kevyitä kuvioita. Saas nähdä, kuinka pitkään eron konkretisoimiseen menee. On siinä aika ruljanssi etenkin siinä tapauksessa, jos on yhteinen koti ja yhteistä omaisuutta, yhteisistä lapsista puhumattakaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #10 : 15.08.2016 16:36:52 »

Pysähtynyt  saturnus aspect_con askendentti aspect_con uranus aspect_con jupiter , ja on se  mars kii siinä pyörimässä.
 Tr juno aspect_con saturnus, Lilith  aspect_sex  askendentti ... tommosia ny ainaki.
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #11 : 15.08.2016 19:05:48 »

Aika kevyitä kuvioita. Saas nähdä, kuinka pitkään eron konkretisoimiseen menee. On siinä aika ruljanssi etenkin siinä tapauksessa, jos on yhteinen koti ja yhteistä omaisuutta, yhteisistä lapsista puhumattakaan.
[/quote]


Joo, on tulossa myöhemmin kovempia transiitteja. Meillä ei onneksi ole lapsia, mutta yhteinen talo. Se tuo hitautta tähän prosessiin... mutta voisiko nuo Pluto-transiitit olla sitten jotain tähän liittyvää?

Koko ensi vuoden on pätkissä, mutta kuitenkin, melkein koko vuoden putkeen  pluto  aspect_con  mars

Tulee siellä sitten  saturnus  aspect_squ  merkurius ja  chiron  aspect_opp  merkurius ja Pluto-transiitteja muitakin:  pluto  aspect_opp  keskitaivas

En kai mä nyt sentään työpaikkaakin vaihda?  :Smiley

Toisaalta, olen prosessoinut tätä itsekseni jo kohta pari vuotta niin ehkä mulla vaan sitten ei ole kauhean kovia Saturnus-transiitteja nyt tulossa, kun olen jo suurimmat vaikeudet voittanut mielestäni. Tarkoitan tämän vaikean ihmisen kanssa elämistä niin kauan, tuntien itseni "vangiksi" tässä suhteessa...ja kaiken nielemistä, hiljaa kärsimistä. Nyt on vaan lähinnä helpotus että asiat lähtee rullaamaan. Varmasti vastoinkäymisiä on edessä, sitä en kiellä-

Joo, ja sitten voimakkaana transiitti  pluto  aspect_tri  aurinko myös ensi vuonna, kestää pitkään.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2016 19:13:57 kirjoittanut raspberrry » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2016 19:35:16 »

 Katos missä se  pluto istuu, jos on  keskitaivas:tä vastapäätä?

Ennemminkin kotona kovaa, kun työpaikalla, vaikka kyllä nää tietty käsi kädessä kuleksiikin.
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #13 : 15.08.2016 19:56:04 »

Katos missä se  pluto istuu, jos on  keskitaivas:tä vastapäätä?

Ennemminkin kotona kovaa, kun työpaikalla, vaikka kyllä nää tietty käsi kädessä kuleksiikin.


Mun Pluto on ihan 2-huoneen kärjessä kiinni, yhtymän Venukseen. No sehän selittää? Ja Mars on oppositiossa Mc syntymäkartalla. Hmm...
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.2016 22:35:54 »

Kannattaa katsoa myös ap kartta. Itse erosin jo muutamaa kuukautta ennen kuin uudella ap-kartalla tuli  uranus aspect_opp askendentti

Tuota ennen oli tr.  saturnus neliöinyt koko  jousimies-stelliumini vuoden aikana.

Että omalla kokemuksella  uranus tr.tai ap-kartalla 7.huoneessa (itse katselen aina etukäteen ap-karttoja, alkavat vaikuttaa jo ennen kuin synttärit on, noin 3kk aikaisemmin, näin olen huomannut) tai sitten  saturnus kovat transiitit henkilökohtaisiin planeettoihin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: