Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiterin transiitit  (Luettu 69518 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 17.06.2013 14:06:57 »

Seppo Tanhua tuossa kertoili juhannusviikon astrouutisia ja samalla mainitsi erityisesti Jupiterin transiitit, jotka ovat kovin merkittäviä tämän kesän aikana. No, pitihän ne katsoa omalta astrokartalta ja siellä on kaksi: Jupiterin kolmio Auringolle heinäkuun puolivälistä elokuun loppuun sekä Jupiterin kvinkunssi Venukselle elokuun alkupuolelta syyskuun loppupuolelle. Mitäs viisaammat osaatte näistä sanoa?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.06.2013 15:16:44 »

Viihteellinen kesä tulossa.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2013 17:31:12 »

Lilli - jos niin on, niin kyllä vain kelpaa!!!  smitten On ollut sen verran rankkaa viime kuukausina tai oikeastaan jo viime syksystä asti. Mitähän transiitteja mulla silloin oli vai oliko se etupäässä Saturnuksen toinen paluu, joka laittoi asioita uuteen järjestykseen - eikä kivutta. 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2013 22:50:16 »

Hii, mullakin on komeita; Juppari menee seiskassa.
 jupiter aspect_tri  keskitaivas
 jupiter aspect_squ kuu
 jupiter aspect_squ venus
 jupiter aspect_squ mars
 jupiter aspect_tri aurinko

Menee varmaan vähän yliampumiseksi ihmissuhderintamalla? :Smiley
Juppari on viä mun hallitseva planeetta.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2013 09:32:03 »

Mulla Jupiter liikkuu nyt huoneessa kahdeksan. Eikös se ole vähän hankala huone vai olenko ymmärtänyt väärin? Niin tai näin, tervehdin ilolla muutoksia ja uutta sykettä elämään.  Cheesy
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #5 : 18.06.2013 12:01:02 »

Mullakin on jupiter nyt kasissa. ENpä mä yleensä huomaa jupiterin transiitteja juur ollenkaan, tai tuovat jotain ohimenevää jutskaa. Mun mielestäni juppari on nopea planeetta ja sen transiitteja vois verrata vaikka marsin ja venuksen, etenkin jos ei pakita tai hidasta just jonkun henk.koht planeetan kohdalla. Toisaalta mielestäni  aurinko kuu merkurius venus -transiittit ovat oikeastaan naistenlehtien huuhaa-tasolla...Mutta transiiteista voidaan olla eri mieltä. Esim tällä sivustolla PUNAISIA vahvoja transiitteja ovat vain  pluto uranus neptunus - henk.kohtaisille täsmällisinä. Eräs astrologi sanoi kyllä että no saturnuksen olisi kyllä voinut ottaa mukaan punaisten planeettojen joukkoon. Mutta kukaan ei varmaan jupparia.

 jupiter aspect_tri  aurinko tietää varmasti hyvää aikaa, hyvää itsetuntoa, miellyttävää olemista - vaikka ihan yksinkin. sen ajanlaatu on hyvä parisen viikkoa. Sen sijaan mistään jupiterin kvinkunsseista en menisi sanomaan mitään. Ei välttämättä sextiileistäkään. Oikeastaan kaikki jupparin kulmat vesittyy jos meneillään on jokin muu isompi vahva transiitti. Samanaikainen jup transiitti voi toki vähän pehmentää jotain toista kovaa.  Joku taas sano, että jupiterin neliötkään eivät ole pahoja vaan voivat tuoda mukaan jotain positiivista laajennukseen liittyvää. Sen sijaan jupterin oppositiot ja yhtymät voivat olla hiukan hankalia, koska moni asia saattaa mennä ns. överiks...Jupiter on myös tunnettu lihottaja, etenkin neliöt  aurinko kuu venus nousumerkille. Jupiter nelosessa yleensä tietää isompaan asuntoon muuttoa.

 jupiter ei tuo mitään pitkäkestoisempaa sykettä ellei kaikki ole kohdillaan ja huoneet muut transiitit tue tätä. Kuuhildalla voisi sanoa olevan vahvat jupitertransiitit jos se on seiskassa ja oikeasti tekee kaikki nuo vinkkelit lyhyen ajajanjakson siällä. Muistakaa kuitenkin että pluto, uranus ja saturnus liikkuvat nyt heinäkuusta jupparin kanssa samoilla asteilla aikas samaantahtiin, eli tsekatkaa nämäkin transiitit.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 18.06.2013 15:24:09 »

On se tollee...ja soppaan voi lisätä vielä  jupiter aspect_tri  saturnus ja  jupiter aspect_tri  pluto...se on, kun on keskittymiä kartalla.
 saturnus retroilee tällähetkellä radix Saturnuksen päällä.
Vielä siis yhdeksi mausteeksi tulee  neptunus aspect_tri  radix  saturnus...mut menee ohi otsikon.
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #7 : 19.06.2013 13:12:24 »

Mullakin on nyt myös jupiterin transiittia plutolle ja uranukselle,  nepparille meni just. Enpä oikein jaksa "uskoa" niihin vaikkaa Astro.comissa niille ilmaistulkintaa tuleekin. Ovat nimittäin ei-henk.kohtaisia eli sukupolvien planeettoja
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #8 : 19.06.2013 22:47:13 »

Hei minkälaisia tuulia teillä on ollu ku  jupiter on ollu noususolmulla?

Mä oon tavannu aviomieheni viimeksi...siinä on kyllä ollu  juno venus ja  kuunsolmu transiitteina sen Jupiterin kanssa myös.
Noususolmu mulla 7 huonessa rapu
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #9 : 20.06.2013 13:41:11 »

Hei minkälaisia tuulia teillä on ollu ku  jupiter on ollu noususolmulla?

Mä oon tavannu aviomieheni viimeksi...siinä on kyllä ollu  juno venus ja  kuunsolmu transiitteina sen Jupiterin kanssa myös.
Noususolmu mulla 7 huonessa rapu

Viimeks kun  jupiter teki yhtymää  kuunsolmu olivat entiset ministerit kovasti yhteyksissä ja muutakin tuollaista yleishyödyllistä yhteydenpitoa oli. Toki semmosta 'kevyttä' tarjontaa miesten puolelta oli, mutta aika oli muutamalla kortilla, en ennättänyt huomioida. Hyvin mukavat tunnelmat kaikkineen, ois saattanu tulla loppuelämän kompastus (  aspect_con ) jonkun uroon kohdalla ilman yhteiskunnallista seurustelua  Wink .
Ohos, mull on just  jupiter  aspect_con  aurinko laskusolmulla, jotka  aspect_con vesta  aspect_con Logos seuranaan  aspect_con Lilith ja Nymphe luuraa IC.llä. Tarkottaaks tää nyt, että seuraava sormenpäistä seksiä tihkuva charmööri kävelee suoraan kotiovelle? Täytynee mennä poimimaan niittykukkaskimppu ja tehdä taikoja Jussina. Onneks ei tarvi enää alkaa perhettä perustamaan. Hiukan säästyy voimavaroja tosielämäänkin.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2013 13:53:08 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #10 : 20.06.2013 16:23:21 »

Jouskarissa siis sulla noususolmu? Niih, ei ehtiny ku oli niin kiire yhteiskunnallisesti...mikä huone? Joku 10, 11?

tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #11 : 24.06.2013 12:32:43 »

Silloin kun minulla oli  jupiter aspect_con kuunsolmu niin kovasti ovikelloa rimputeltiin  Grin Olen ollut tosi paljon sinkkuna ja yleensähän tavataan sanoa, etteivät ne miehet tule kuule ovelles kolkuttamaan...

No silloin oli mieletön poikkeustilanne maailma sekaisin näköjään. Oli samoihin aikoihin  mars  jupiter yhtymä ensin mars ja siiten tuo solmuke.  Päälle vielä jokin pimennys. Kyllä tuntui ihanalta kun puhelin soi ja sai juosta avaamassa ovea MIEHELLE johon olin ihastunut. Menin varmaan vähän sekaisin tästä poikkeustilanteesta. Se varmasti oli häirikkö enkä ainakaan itse osannut sanoa, että jos haluut olla kanssani oikeesti niin nähäänkö joskus mun ehdoilla? Sitä kesti muutaman kuukauden. Muistaakseni nähtiinkin sitten joskus ihan niin, ettei se ollut öisin tai aikaisin aamulla kun ei ollut saanut nukutuksi, ovellani.

Se oli kivaa
 Cry

Kielipoliisi sanoo kuuhildalle, että harmi kun oot nähny miehes viimeks ku oli nuo transiitit päällä  Wink
« Viimeksi muokattu: 24.06.2013 12:35:06 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #12 : 24.06.2013 13:19:38 »

Jupiteria pukkaa joo!

Ensin jupiter tulee neliöimään auringon, venuksen, marsin ja kuun ja sitten yhtyy askendanttiini.
Eikös nuo jupiterin neliöt ole yleensä kuitenkin suhteellisen positiivisia?

Niin ja kesän aikana jupiter myös kolmioi MC:n. Onko menestyksen avaimet käsissäni Cheesy

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #13 : 24.06.2013 18:01:06 »

Missä sulla Laksmi on toi noususolmu?  :Smiley

Hah, joo, itseasiassa, vois olla ihan hyvä jos olisin nähny sen sillon viimeksi Cheesy
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #14 : 25.06.2013 21:21:07 »

jupiter yhtymä venus ja MC. Tähän asti ei mitään sen kummempaa. loppuukin jo ihan kohta.
Ei mitään sen suurempia ihmiskontakteja, juhlia, yms. Ei mitään työhön liittyviä muutoksia tai uusia "tarjouksia". Normi arkea vain.
Ainoa mitä olen pistänyt merkille on, että en ole ikinä ollut yhtä flirtti ja uskaltanut olla totaalisen ilmava ihmisiä kohtaan. Kaksoset ne sieltä puskee näköjään läpi. Enkä kyllä koskaan tuon flirttikauden aikana ole saanut yhtä paljon huomiota kaikkialla, työpaikallani en kyllä niinkään harrasta flirttailua, mutta olen saanut ehkä enemmän huomiota asiassa kuin asiassa. Läppä luistaa jne... Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: