Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 451022 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #195 : 11.12.2009 13:26:06 »

mc82
saturnusvaaka on samalla neliössä  plutokauris,
eli  pluto tekee ilmeisesti sun MC:lle semisekstiiliä Saturnuksen sekstiilin kera,
sellasta painorajotuksen ylittävää..

Ai niin, enpäs huomioinut lainkaan tuota Pluton vaikutusta... Tosi raskas fiilis tällä hetkellä, ei vaan jaksa mitään, eikä kestä mitään vastoinkäymisiä (ehkä tässä on joku koulimisjakso meneillään).

Mielenkiintoista... on Saturnuksen sekstiilin ohella tr Pluton kvinkunssi MC:lle ja samanaikainen tr Saturnuksen neliö Neptunukselle, mitä pidetään sangen masentavana aspektina, mutta olen käyttänyt tuhottomasti aikaa pelkästään elämän saattamiseksi selkeään, yksinkertaiseen ja ennen kaikkea toimivaan muotoon. Haihattelut mäkeen ja sellaista realismia elämään jne. Ja kerrankin on pitkästä aikaa kunnon duuni eikä mitään wincapita-tyyppisiä virityksiä. :Smiley

No, se voi olla myös tuo, kun mulla on  saturnus aspect_squ neptunus nyt vähitellen jättämässä rauhaan buck2  Ja piiiiitkä Saturnuksen neliöjakso  jousimies -stelliumille ohi, niin tuon ryöpytyksen jälkeen saattaa olla takki aika tyhjä ja energiat alhaalla...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #196 : 12.12.2009 09:47:38 »

Rakas  saturnus on nyt siis transitoinut  askendentti vaaka jo hetkisen samoin  pluto kolkutellut kotiovella eli IC:llä.
Pikkysen mietitytti tuossa aiemmin mitä tulemanpitää kun tajusin että  saturnus aspect_squ pluto hipelöi  askendentti-IC akseleita.... :Smiley

Toistaiseksi kuitenkin elämä on mallillaan...

Suuret ratkaisut ja kärsimysvuodet käytiin jo pari vuotta sitten saturnuksenpaluun sekä  pluto aspect_opp  kaksoset stelliumin aikoihin.
Muutosta muutoksen perään, vastuunottoa ja keskittymistä elämän perusteisiin ja realiteetteihin oli oppiläksy.
Oppiläksy tuli tehtyä.
Nyt tyyntä myrskyn edellä vai liekö tarkastuksen paikka? Että menikö sana perille?

Tuon  :pluto:n ollessa mukana, ei vaihtoehtoja juuri ollut. Sad

Kaikenkaikkiaan kait aika intensiivinen ja kokonaisvaltainen tuo T-risti.
Onneksi  saturnus  aspect_tri  :kaksoset:stelliumi, sekä  pluto aspect_tri :harka:stelliumi.
että ei kait mitään, mihin rahkeet ei riittäisi.

Jänskä juttu, joo.

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #197 : 07.05.2010 00:19:17 »

Mielenkiintoisia juttuja 16 edestä...

Lisää kokemuksia olis kiva kuulla, varsinkin  saturnus  aspect_con  pluto tai keskitaivas ja  saturnus aspect_squ  saturnus ,
tuollaiset on tässä pikkuhiljaa tulossa päälle.
Syntymäkartalta löytyy  saturnus  aspect_squ  pluto , eli sekin tässä aktivoituu  saturnus tullessa  pluto päälle...

(Syntymäkartalla  pluto 8 astetta ja  keskitaivas 25 vaaka ,
 saturnus 17 astetta  rapu 7.huoneessa)
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #198 : 07.05.2010 17:23:44 »

Oman  aurinko- merkkini hallitsija  saturnus on hyvinkin esillä elämässäni näinä aikoina.

rx.  saturnus  aspect_con rx  aurinko parin asteen erolla,
mutta just nyt tarkkana transiittina on

neptunus  aspect_sex  saturnus ( Solar arcissa  neptunus  aspect_con  saturnus )

saturnus  aspect_squ  saturnus

uranus  aspect_squ  saturnus kestäen 2011 maaliskuuhun…( Tämä taivaalla oleva yleinen  saturnus  aspect_squ  uranus kuvio siis osuu tarkalleen omalle rx. Satkulleni...) Wink

Se pistää miettimään... Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=nJuOcY3oPjQ

Mitä minusta jää...siitä rakenteesta, jolla olen varmistanut elämän totutun kaavan? Lips Sealed

Ja kuitenkin tosi iloinen muutoksesta...jota en edes tiedä, mitä se tulee tuomaan...
Mutta samanlainen en enää tule olemaan...

Ihanaa...
muuten elämä ei olisikaan kehityskysymys.

Tässä kevään edetessä kesäksi..

tulee mukaan myös

saturnus  aspect_squ  aurinko

jupiter  aspect_squ  aurinko  ( toukokuu-tammikuu 2011)

Elämä ja minun käsitys monista perusteelisista asioista, itsestänikin, alkaa muuttumaan...
Rajat ja itsearvo, omanarvontunne pitää säilyttää...mutta
uudistuksiakin pitää tulla,
jotta kehittyisin,

enkä jäisi jankkaamaan samaan tuttuun ja turvalliseen.

Ja yhtään ei edes pelota!

Ihanaa...!!!

Tosin mulla on  uranus: kin niin vahvana kartallani, että ehkä se helpottaa tätä muutosta...ja uudistusta.
Ja  askendentti  skorpioni nyt haluaakin penkoa itseään, toisia, suhdetta muihin pintaa syvemmältä.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Pööpö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #199 : 02.06.2010 18:27:34 »

Heippa!
Mulla on kokemusta saturnuksen positiivisesta vaikutuksesta, nimittäin tutkailin tuossa murkkuikäni anoreksian aikaisia transiitteja. Sen pari vuotta mua moukaroi Pluto eri transiitteineen, mutta sitten parantumisen alkamisen aikoihin mulla oli  saturnus aspect_con aurinko. Muistan edelleen kun niihin aikoihin kesken kaloreiden laskemisen jostain vain tuli päähäni ajatus, että "ei helvetti, eihän tässä ole mitään järkeä!". Siitä alkoi parantumisprosessi, jonka jälkeen olinkin jo ihmisenä paljon vahvempi  Wink
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #200 : 17.07.2010 17:13:35 »

Voijjee, rakkaat astrolaiset!  Meimin ensimmäinen merkittävä astrologinen oivallus!  Vetäkää ny isoo rasti peräseinähän!

Mä olen aina ajatellut näistä transiiteista, etten tunnista niitä itsessäni.  Elämän vaikeimpinakaan aikoina ei mielestäni ole ollut mitään merkittävää transiittia meneillään.  Tai voihan olla, etten ole osannut niitä katsoa oikein.  Mutta edes kuun en oo huomannut vaikuttavan mitenkään, täysikuun aikaankin nukun kuin tukki.

Tässä pitkin kevättä ja kesää on ollut sellainen kotikausi.  Ei ole huvittanut lähteä baariin, ei edes kaverin mökille (se tais jo suuttua muhun).  Ei ole ollut paha eikä mitenkään tahmea olo, oon vaan viihtynyt kotosalla.

Mistä sainkin välähdyksen (olin perkule vie nukahtamassa ihanasti päikkäreille ruuan jälkeen, mutta oli pakko nousta tarkistamaan) käydä katsomassa transiittikirjasta, kun mieleen tuli, että tuo rakas  saturnus on ollut  kuu paikkeilla jo jonkin aikaa.  Ja siellähän se luki, suoraan kuin mun elämästä.  Kaverit voi pettyä ja suuttua, kun en lähde mihinkään.  Viihdyn kotona.  

Mutta nautin elämästäni.   smitten

On se kumma paikka, kun jo talvella kursseilla katsottiin, mikä planeetta on missäkin sillä hetkellä omalla syntymäkartalla.  Silloinkin jo  saturnus keikkui siinä kuun paikkeilla, ja on sahannut edelleen edestakaisin.  Opettaa kai se mua pököpäätä tajuamaan näitä juttuja.

En tiedä liittyykö tähän asiaan, mutta toinenkin lapsonen on piakkoin lähtemässä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.  Sitäkään en pidä pahana asiana, vaikka varmaan vielä tulee suru puseroon kun jään yksin tähän mökkiini.

On se varmaan niinkin, että juuri sen takia en pidä pahana asiana tätä  saturnus :n transiittia, kun se on  askendentti :n hallitsija, eikä mitenkään ilkeissä aspekteissa syntymäkartalla.  Näin tuolla edempänäkin joku kirjoitteli.

Jes, mikä fiilis!  coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 25.07.2010 09:21:12 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #201 : 23.07.2010 11:33:33 »

Tämä on kyllä niin tätä  saturnus aspect_squ neptunus kuin olla voi - sairaslomalla keskellä kesää, ja kuntoutumiseen menee ainakin kuukausi.  :Smiley

Että voe helevetti.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #202 : 23.07.2010 11:43:38 »

Tämä on kyllä niin tätä  saturnus aspect_squ neptunus kuin olla voi - sairaslomalla keskellä kesää, ja kuntoutumiseen menee ainakin kuukausi.  :Smiley

Että voe helevetti.

No on kyllä kuvioon sattuvaa! Sad

Älä nyt sitten pakene  ongelmia mihinkään Neppari tyyppisiin asioihin… coolsmiley

ja jospa tuolla Satkulla vain osoitetaankin sinulle jotain realistista,
ettei asiat jää jollekkin unelma/ haavetasolle.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #203 : 23.07.2010 17:28:26 »

Minulla on Saturnus ohittanut Pluton ja Merkuriuksen tässä vähän aikaa sitten, nyt juuri orbi on 3-4 astetta.

Saturnus lähestyy jälleen myös Uranustani, johon otti lähikontaktia jo tuossa keväällä - tämähän on sellainen "työttömyyden transiitti" ja tuon ekan kontaktin jälkeen vähäisetkin työkeikat loppuivat kuin seinään. Toinen yhtymä on tulossa Syyskuun lopulla, alkaako taas keikkoja pukkaamaan vai mitä?

Kirjoitin näistä vähäsen tuonne kotisivuni blogiinkin...  Wink
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #204 : 24.07.2010 19:55:49 »

Lueskelin näitä viestejä tässä ja ryhdyin miettimään tuota omaa tämän hetkistä  saturnus aspect_con merkurius ja minulla ei ole oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa tämän hetkisestä elämästäni. Päin vastoin. En huomannut täällä kyllä erityiseti keskustelua kyseisestä aspektista. Onko kellään sattumoisin kokemuksia siitä? Olen miettinyt, että olisikohan tuolla tekemistä sen kanssa, että sain vihdoin otettua loparit huonosta työpaikasta ja järjestin samalla itselleni loistavan loman ja olenkin nyt sitten rentoutuneempi kuin pitkiin aikoihin. Saturnusko sai minut sitten vihdoin sanomaan sanat, että lopetan työt? Mitään muuta ei juuri tule mieleen tästä aspektista. Ehkä aika paljon on yksin ja kotona tullut oltua. Taas ei ole viikkoon ollut puhelin päällä, mutta haitanneeko tuo nyt mitään. ^^
« Viimeksi muokattu: 24.07.2010 19:58:56 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #205 : 24.07.2010 23:06:04 »

Mulla tuo  saturnus aspect_con merkurius on tuonu sarkasmin sijaan purevaa kyynisyyttä ja olen huomannut et blogiin kirjoittaminen on ollut aika tahmeaa.. eli on ollut jotenkin tosi jähmeää jäsentää ja ilmaista itseään, mutta toisaalta kuten Ratkaisu sanoit, oon sanonut juuri sen mitä olen pitkään miettinyt  Wink .

Mutta kuitenkin odotan jo kovasti että  saturnus irrottaa otteensa  merkurius lopullisesti parin kolmen kuukauden kuluessa ja sanainen arkkuni taas aukeaa...  Smiley
tallennettu

Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #206 : 25.07.2010 09:14:35 »

Mielenkiintoinen aihe, ja ah - niin ajankohtainen  Cool

Nyt kiinnostais vähän kommentit tuon saturnuksen transiittien yhteisvaikutuksesta, osuu niin moneen kerralla.
Kartalla on 
pluto 1 aste  vaaka
vertex 1 aste  vaaka
Dc 5 aste  vaaka
keskitaivas 1 aste  kauris

pluto osalta voi vielä huomioida että just  keskitaivas ohittaneena neliöi  askendentti seuraavat vuodet

Vielä kun tuo pimennys osui aika hyvin just akseleille, niin selväähän se että radikaaliakin tapahtuu. Paljon on jo tapahtunut, lähinnä ihmissuhdepuolella, mut jonkinlainen kommentti tästä kokonaisuudesta olis nyt paikallaan.
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #207 : 20.09.2010 17:42:17 »

Lokakuussa tulossa  saturnus aspect_con keskitaivas, saturnus aspect_sex kuu.
Nataalilla  saturnus rapu, kuu  leijona VIII h. MC  vaaka
Mitähän tässä uskaltais taas pelätä tai odottaa?  Undecided  Jossain astrologia sivustoilla oli että  saturnus aspect_squ:t on kaikista parhaat  saturnus transiiitit koska silloin ihminen saa jotakin konkreettista aikaan ja että  saturnus  aspect_tri, aspect_sex:t vaikeampia, mene ja tiedä? Meitä  neitsyt:tä  saturnus "litisti" tossa jonkin aikaa ja kunnioitus jäi kyllä päälle "Task Masterista". Tosin mulla nyt oli vielä samaan aikaan proge  kuu  skorpioni joten vaikea sanoa kumpi aiheutti mitäkin, kamalaa aikaa se oli jokatapauksessa! buck2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #208 : 20.09.2010 21:17:31 »

Varsinainen kasa Saturnuksen transiiteista on päällä, nimittäin
 saturnus aspect_tri jupiter (tarkka aika oli 16.9.)
 saturnus aspect_sex venus (19.9.)
 saturnus aspect_squ neptunus (28.9.)
 saturnus aspect_opp mars (13.10.)

Kaikkien olemassaolon olen tavalla tai toisella havainnut paitsi en vielä tuota  saturnus aspect_opp mars
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #209 : 21.09.2010 13:36:31 »

Mulla tuo  saturnus aspect_con merkurius on tuonu sarkasmin sijaan purevaa kyynisyyttä ja olen huomannut et blogiin kirjoittaminen on ollut aika tahmeaa.. eli on ollut jotenkin tosi jähmeää jäsentää ja ilmaista itseään, mutta toisaalta kuten Ratkaisu sanoit, oon sanonut juuri sen mitä olen pitkään miettinyt  Wink .

Mutta kuitenkin odotan jo kovasti että  saturnus irrottaa otteensa  merkurius lopullisesti parin kolmen kuukauden kuluessa ja sanainen arkkuni taas aukeaa...  Smiley

Mulla on ollut tuossa saturnuksen oppositio merkkarille ja olen minäkin aikamoinen terävä sanaseppo ollut Tongue Huomasin sen vasta.. Onneksi kuvio on helpottamaan päin Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 21
  Tulostusversio  

Siirry: