Sivuja: 1 ... 24 25 [26]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298310 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #375 : 17.10.2021 12:21:52 »

Itselläni dramaattisin kokemus Pluton transiitista on ollut se kun tarkastelin elokuussa
2001 Jenkkilän   jousimies -nousuista karttaa ja hokasin että Pluto lähestyy
uhkaavasti tuon kartan  askendentti -ia.

Kirjoitin silloin B. Mullquist -nikillä jenkkiteeämmäreitten foorumilla (taisi olla Fairfield* Life)
jotenkin siihen tapaan että nyt on USA-lla piru merrassa. Kirjoitus oli alunperin seikkaperäisempi,
mutta sitten muistaakseni poistin ennen postausta pahimman kohdan, koska pelkäsin
että FBI tai CIA koputtelee kohta oveani, LoL!  Lisäsin vielä lopuksi: or then again, not [that shall happen]!  

Samoihin aikoihin eräs legendaarinen nimimerkki joka taisi olla tietyn Jenkkilän paikkakunnan tai vastaavan
nimi lopusta päin lukien** ja sisälsi typon (ehkä muisto tosta palautuu pätkittäin, kuten Uunolla)
kirjoitteli erittäin pahaenteisiä viestejä ja pari päivää tai silleen ennen WTC-iskuja ilmoitti poistuvansa
ketjusta muutamaksi päiväksi!

Iskun päivänä  pluto  oli 12 Sag 38 ; US  jousimies  askendentti  on 13 Sag 11' 12" ...


* Fairfield'issä sijaitsee mm. Jenkkilän ainut tai ainakin eka joogalentohalli.

** Tulihan se sieltä: xinoehpoel : leo pheonix (po. phoenix?)  

https://www.speedguide.net/forums/showthread.php?46914-Xinoehpoel-Leo-Pheonix-PLEASE-READ!

Huom. lopusta luettuna, tavallaan oikein päin: -ix = 9 ; normaalisti luettuna: xi = 11      Shocked      Grin  
« Viimeksi muokattu: 17.10.2021 17:42:34 kirjoittanut sideman » tallennettu
bri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #376 : 06.11.2021 10:03:08 »

pluto  kauris 1h  aspect_opp  kuu  rapu 7h...Onko kokemuksia/ajatuksia? Edustaako  kuu  rapu näistä, naisiin kotiin yms liittyviä tunnepuolen asioita? Voiko edustaa miestä?

7. huoneen planeetat usein edustavat kumppania tai sinun kokemustasi intiimeistä parisuhteista. Tunteesi ovat merkittävissä määrin vuorovaikutukseen sidottuja. Kuu edustaa äitiä ja äidillisiä vaistoja, lapsuutta jne. Mitä todennäköisimmin molemmat ovat jollain tavoin ns. tulilinjalla tämän transiitin aikana. Ehkä käyt läpi jotain suurempaa identiteettiisi liittyvää muutosta, jonka seurauksena vuorovaikutus ja yhdessäolo kumppanisi tai äitisi kanssa tulee kokemaan täyden muutoksen. Ihmissuhteet voivat olla myös kokonaan tauolla tai niissä voi olla valtapelejä mahdollisesti sen vuoksi, että joko vetäydyt tai läheisesi tuntevat itsensä, tai suhteenne, uhatuksi muuttuneen identiteettisi myötä. Tulet luultavasti oppimaan uutta lapsuudestasi ja suhteesta äitiisi, eikä matka oivalluksiin ole miellyttävä. 7. huone liitetään myös "avoimiin vihollisiin", sellaisiin oman elämäsi antagonisteihin, joiden olemassaolosta olet tietoinen. Lain kouran puuttuminen asioihisi on myös mahdollista. Realiteetit, joita kohtaat, voivat tämän transiitin aikana tuntua musertavilta. Sinä muutut, jotain sisälläsi ehkä tunnetasolla "kuolee", mutta lopulta tiedät päässeesi kaiken läpi, seisot yhtenä kappaleena jalat maassa ja huomaat, ettei ole muuta suuntaa kuin ottaa askel eteenpäin. Koko karttasi tulkinta antaisi tapahtumista täsmällisempää tietoa varmasti.

Lähetän rakkautta matkallesi  smitten

tallennettu
bri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #377 : 06.11.2021 10:09:45 »

Itselläni dramaattisin kokemus Pluton transiitista on ollut se kun tarkastelin elokuussa
2001 Jenkkilän   jousimies -nousuista karttaa ja hokasin että Pluto lähestyy
uhkaavasti tuon kartan  askendentti -ia.

Kirjoitin silloin B. Mullquist -nikillä jenkkiteeämmäreitten foorumilla (taisi olla Fairfield* Life)
jotenkin siihen tapaan että nyt on USA-lla piru merrassa. Kirjoitus oli alunperin seikkaperäisempi,
mutta sitten muistaakseni poistin ennen postausta pahimman kohdan, koska pelkäsin
että FBI tai CIA koputtelee kohta oveani, LoL!  Lisäsin vielä lopuksi: or then again, not [that shall happen]!  

Samoihin aikoihin eräs legendaarinen nimimerkki joka taisi olla tietyn Jenkkilän paikkakunnan tai vastaavan
nimi lopusta päin lukien** ja sisälsi typon (ehkä muisto tosta palautuu pätkittäin, kuten Uunolla)
kirjoitteli erittäin pahaenteisiä viestejä ja pari päivää tai silleen ennen WTC-iskuja ilmoitti poistuvansa
ketjusta muutamaksi päiväksi!

Iskun päivänä  pluto  oli 12 Sag 38 ; US  jousimies  askendentti  on 13 Sag 11' 12" ...


* Fairfield'issä sijaitsee mm. Jenkkilän ainut tai ainakin eka joogalentohalli.

** Tulihan se sieltä: xinoehpoel : leo pheonix (po. phoenix?)  

https://www.speedguide.net/forums/showthread.php?46914-Xinoehpoel-Leo-Pheonix-PLEASE-READ!

Huom. lopusta luettuna, tavallaan oikein päin: -ix = 9 ; normaalisti luettuna: xi = 11      Shocked      Grin  

Kiintoisa huomio ollut sinulla tosiaan. Olenkin tätä joskus mietiskellyt, eikö kukaan astrologi tosiaan ennustanut tuota tapahtumaa ennalta JA joutunut ennustuksistaan kirjoittelusta ongelmiin. Grin Mutta ehkä muutkin olivat kaukaa viisaita, eivätkä halunneet tulla epäillyksi osallisuudesta...  :Smiley
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #378 : 13.11.2022 23:47:30 »

Tänne ei ole näemmä hetkeen kirjoiteltu, mutta olen nyt väkisin alkanut heräämään taas näiden aiheiden pariin, kun huomasin, että kohtapuoliin (no joo, kohta ja kohta,  Tammikuussa 2024) Pluto  pluto ohittaa askendenttini  askendentti ja väkisin alkanut pohtimaan, että mitenköhän tässä mahtaa käydä.

Heitänkö siis heti jo hanskat tiskiin vai otanko suoraan vastapalloon?

Osaisiko joku avata minulle enemmän tuota Pluton ohitusaikaa muuten kuin "saattaa trauman kautta uudistaa koko elämän".

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #379 : 14.11.2022 07:52:26 »

Minä voin koittaa katsella, mitä se mulle on tuonut kun pluto juossut  askendentti yli.
En olekaan jäljestä päin asiaa mitenkään koonnut.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #380 : 14.11.2022 13:14:25 »

Minä voin koittaa katsella, mitä se mulle on tuonut kun pluto juossut  askendentti yli.
En olekaan jäljestä päin asiaa mitenkään koonnut.

Aivan mahtavaa!!  Cheesy Kiitos jo etukäteen!!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #381 : 10.03.2023 19:31:44 »

Onko se niin että  pluto aspect_opp aurinko transiitti voi tulla vain kerran elämässä ja kaikilla se ei tule koskaan? Siis tällainen muistikuva tuli jostain.
Selasin vanhoja transiittilistoja ja totesin että mulla on ollut 15-16-vuotiaana   pluto aspect_opp merkurius ja  aurinko, muutama vuosi sen jälkeen  pluto aspect_opp mars ja  chiron
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #382 : 14.03.2023 11:13:06 »

Tiigris, kyllä.  pluto on niin hidas planeetta, että sen transiitit on once in a lifetime. Mulla meni samoihin aikoihin n. 14-16-vuotiaana tr.  pluto koko mun  jousimies stelliumin läpi ja sitä ei tule enää koskaan tapahtumaan. Hyvä niin! Oli aikamoinen myllerrys. Eikä taida osua mitään muitakaan  pluto kuvioita enää tuolle stelliumille.

Seuraava merkittävä  pluto transiitti mulla on kun  pluto vesimies ehtii mun MC:n kohdalle, mutta siihen menee vielä pitkä aika.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #383 : 14.03.2023 21:36:12 »

No siinä onkin sitten aihetta juhlaan!  Grin

Tällä hetkellä on  pluto aspect_squ venus ja vaikutusalue 4. huone. Toki se ei ole kestänyt vielä kauheen kauaa. Mutta ihan kiva että siinä ei oo nyt muita planeettoja mukana.

Katsoin just yhden tutun parin edellisen vuoden transiitit niin siellähän oli Pluto oppositio aurinko... Hänellä on aurinko ravussa 12. huoneessa... Voin kuvitella et on ollut diippiä myllerrystä, erosi jne.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #384 : 12.04.2023 19:06:23 »

tr.  pluto aspect_squ rx  saturnus onko kokemuksia?

Mulla alko tää kuvio vuoden alussa ja näköjään jatkuu ens vuoteen.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #385 : 13.04.2023 21:03:31 »

meryem
Sitä on pitkä aika, kun oli tr  pluto aspect_squ saturnus itellä,
ja silloin se oli  pluto skorpioni aspect_squ saturnus vesimies johon liittyi tietysti myös  kuu leijona (  aspect_opp saturnus )
ja tietysti solmuakseli samalla, eli paljon muutakin.
Valmistuin kutojaksi, eli ammattiin, joka jäi harrastukseksi sinänsä, vaikka nykyisessä työssä olennainen lisä käsityöopetuksessa,
eli mikään koulutus ei mene ikkään hukkaan.
Lähdin interrailille, yhdistän  saturnus :n rautateihin, syystä että Hra Aikaa  saturnus .sta tarvittiin juna-aikataulujen laadintaan..
Tapasin tulevan puolisoni samana kesänä ja muutin "miehelään" toiselle paikkakunnalle. (miehen  aurinko aspect_con mun  kuu )
Aloitin työt uudella paikkakunnalla. Jätin lapsuuskotini taakseni lopullisesti.
Ap kartalla tuona vuonna 4 huoneessa  aurinko saturnus skorpioni ja  merkurius uranus vesta jousimies
ja tais olla Jupiterin kuu 52 Europa nousulla  Smiley.
Progekartalla tuo oli MC  skorpioni aikaa eli sitä hyvinkin ominta aikaa, Plutonista aikaa,
ja numerologisesti tuo vuosi oli 6, eli rakkauden siivittämä.

Mutta siis, on niin eri asia tuokin transiitti itse kullekin,
alkaen jo syntymäkartan alkukuviosta noiden kahden välillä,
itellä  pluto neitsyt ja väljä  aspect_kvi saturnus vesimies.
Eli,
sinulla kun on jo syntymäkartalla näiden kahden  aspect_con,
eli tavallaan  saturnus / pluto keskipisteeseen voi laittaa kumman hyvänsä planeetan,
ja siksi aattelin, jotta sinulle voisi olla hyötyä tutkia tätä  aspect_squ :tä nimenomaan keskipisteiden kautta  coolsmiley
koska esim. nyt tr  pluto 0  vesimies on  kuu /  merkurius keskipisteessä.
Siinä on myös  jupiter / käännekohta Pholus  vesimies keskipiste.
 saturnus /  pluto  vaaka keskipistettä vastapäätä on AC / MC  oinas keskipiste
ja taas neliön kautta  kauris ja siellä parisuhteen  aurinko /  kuu ja  kuu /  pallas  kauris keskipisteet.
Kuukausi etiäpäin, niin tr  jupiter  aspect_con tuo AC / MC keskipiste Oinaassa.
Kesäkuun kuunpaluun akselit ovat yhteneväiset syntymäkartan kanssa, merkittävä.
Samoin sinun proge  kuu on sitten siirtynyt  vaaka :aan
ja progekartalla silloin nuo  kuu /  merkurius keskipisteen tekijät (tr  pluto aspect_con)
ovat kolmiossa keskenään, eli proge  kuu  vaaka aspect_tri merkurius vesimies

summasummarum,
 pluto saturnus vaaka lähtökohdasta keskipisteisiin,
parisuhde, mentaalinen ja tunnemieli eli  kuu tunne ja  merkurius tietoinen mieli,
 askendentti / MC mitä tekis, tr  jupiter  oinas voisitko aloittaa (vaikka kirjoittamisen?)
( jupiter = luoja ei estä suuria haaveilemasta  angel )
 kuu /  pallas  kauris yrittäjähenkeä, oivallus, tieto, taito?

entiijä oliko tästä mithää vinkkiä,
mutta pistin merkille myös,
jotta sekä  pluto että  saturnus omaavat useamman  aspect_squ aspektin johonkin keskipisteeseen
(midpoint chart, additional tables)
ja siitä oikeestaan koko ajatus lähti............ coolsmiley

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #386 : 14.04.2023 10:37:57 »

Mulla oli vuonna 2015 tr pluto aspect_squ saturnus ja muutin sinä vuonna Ruotsista Viroon sekä työelämä alkoi vetämään ihan täysillä&uudella vaihteella kiihdyttämällä loppuvuotta kohden entisestään. Samalla linjalla ollaan edelleen ja tullaan olemaankin eli 2015 oli hyvin uraa uurtava vuosi.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #387 : 14.04.2023 21:40:25 »

Sehän on selvää, että syntymäkartan kuviot vaikuttaa, samoin elämäntilanne. Mulla oli oman itsenäisen elämän aloittamisen vaihe silloin kun progekartalla oli uusikuu  jousimies. Liittyi nuoruuteen ja siihen hienoon elämänvaiheeseen.

Noi keskipisteet on vaikeita hahmottaa, että mitä ne tarkoittaa, mutta sielläkin tosiaan neliöitä...  Huh Mutta joo, proge  kuu vaihtuu ihan kohta  vaaka ja mulla on kuunpaluukartoilla aika paljon tota  vaaka / oinas akselia. Jos noi keskipisteet korostuu niin tulee mielikuva, että nyt ollaan siinä keskipisteessä ja pitää päättää mihin suuntaan kurottaa? Olen keski-ikäinen, jonkinlainen keskipiste kai sekin...  Grin Se tässä kohtaa elämää onkin, että muutokset ei ole samanlaisia kuin silloin nuorena.  Huh

Paljon vinkkiä ja pohdittavaa kyllä nikki oli sun tekstissä!

Elwyn, jännä, että sulla näkyi toi kuvio noin voimakkaasti työkuvioissa.

Jonkinlainen muutosvaihe ja metamorfoosi, täytyy tehdä tilaa uusille asioille ja jos joku asia muuttuu niin sitä on turha vastustaa. Teillä molemmilla muutokset taisi olla aika kivuttomia, toivottavasti mullakin menis jouhevasti miten sitten meneekin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #388 : 17.04.2023 19:35:27 »

Näkyyhän se  saturnus työkuvioissa.
Peruskartan ylin kohta, 10 huoneen MC JA  kauris ja  saturnus.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat
Otsasi hiessä pitää sinun leipäsi ansaitseman
Leipätyö, elanto
eli
 saturnus on aluntein nimenomaan maanviljelyn jumala
Sitä niittää mitä kylvää
ja vielä IC yö / MC päivä -akseli niin makaa kuin petaa

 vesimiessaturnus
miellän yhteiskunnalliseksi veronmaksuksi, jolla kustannetaan meille veevalajan palveluja
ja
oisko ollut niin ?? jotta esim.  saturnus 2 huoneessa jatkaa isänsä ammattia.

tr  saturnus  aspect_con MC tai muuten merkittävä yhtymä on usein eläkkeelle pääsyssä.
Itellä näyttäs olevan nimenomaan tr  pluto  aspect_con saturnus  vesimies niillä main,
ellen sitten ole ihan finito  crazy2
se  pluto kun näyttää sahaavan sitten eestaas rx tuossa
no
tavallaan kierto täyttyy, ja voisin vaikka palata sinne isien maille takasin

Se mikä mietityttää jo nyt,
on seuraavan ap-kartan  pluto IC tarkkana..
todella syviä unia.........
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26]
  Tulostusversio  
 
Siirry: