Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 301114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #105 : 02.12.2010 17:24:01 »

Nyt on meneillään  pluto aspect_con aurinko, sikäli mikäli nyt oikein ymmärsin niin 2. huoneessa (kauris). Mitään raha/omaisuusjuttuja ei ole _ainakaan toistaiseksi_ ollut suuntaan tai toiseen, enemmän on ollut päällä henkistä muutosta ja vanhan ajattelutavan poismenoa, luopumista, suorastaan mullistusta.

Plutohan aktivoi tuossa myös ne nataali-Aurinkoon osuvat aspektit, nehän vaikuttavat aika paljon siihen miten tuo transiitti ilmenee. Itselläni on ollut tuo kuvio niin varhain elämässä etten muista siitä mitään, mutta jälkikäteen sain tietää sairastaneeni jonkin trooppisen taudin jossa oli hengenlähtö lähellä, mulla kun on  aurinko aspect_sex neptunus ja Neptunus hallitsee terveyden huonetta 6 niin eipä ihmekään.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #106 : 02.12.2010 20:16:40 »

Nyt on meneillään  pluto aspect_con aurinko, sikäli mikäli nyt oikein ymmärsin niin 2. huoneessa (kauris). Mitään raha/omaisuusjuttuja ei ole _ainakaan toistaiseksi_ ollut suuntaan tai toiseen, enemmän on ollut päällä henkistä muutosta ja vanhan ajattelutavan poismenoa, luopumista, suorastaan mullistusta.

Plutohan aktivoi tuossa myös ne nataali-Aurinkoon osuvat aspektit, nehän vaikuttavat aika paljon siihen miten tuo transiitti ilmenee. Itselläni on ollut tuo kuvio niin varhain elämässä etten muista siitä mitään, mutta jälkikäteen sain tietää sairastaneeni jonkin trooppisen taudin jossa oli hengenlähtö lähellä, mulla kun on  aurinko aspect_sex neptunus ja Neptunus hallitsee terveyden huonetta 6 niin eipä ihmekään.

Ahaa. Olen niin n00b vielä näissä asioissa, etten tuota tajunnut ajatella ollenkaan. :Smiley Löytyyhän tuolta syntymäkartalta esim.  aurinko aspect_squ kuuaurinko aspect_con jupiter,   aurinko aspect_con neptunus, sekä  aurinko aspect_sex  pluto ja Lilith. Arska 6.huoneessa ja  kauris. Läheisriippuvaisuus-ketjussa taisikin olla juttua noista Aurinko/Kuu/Neptunus-kuvioista ja jos tosiaan ne syntymäkartan hässäkät pitää huomioida, ja jos ne nyt aktivoituu, niin..

Mä mistään mitään tiedä, arvailen ja mietiskelen vain.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #107 : 03.12.2010 16:15:03 »

Menin pitkästä aikaa katsomaan transiitteja ja huomasin että  pluto aspect_squ aurinko loppui just nyt. Höh, tässäkö se oli? Olin ajatellut että tapahtuisi jotain mullistavia asioita. Noh,  pluto aspect_tri mars sen sijaan jatkuu.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #108 : 03.12.2010 18:11:09 »

Mielenkiintoinen transiitti tämä  pluto aspect_squ venus (taisi olla sulkeutuva).  :Smiley

Katsotaan, mitä tapahtuu kun se loppuu parin vuoden kuluttua, mihin kaikki on johtanut  2funny



Haluatko kertoa tarkemmin että millaisia vaikutuksia olet huomannut? Wink
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #109 : 05.12.2010 01:14:18 »

Punainen  pluto aspect_squ merkurius tammikuun lopulle, vielä en ole haukannut kenenkään päätä irti. Välillä kiukku nousee mutta menee onneksi nopeasti pois. Ja saahan sitä ihminen hermonsa menettää jumaliste.. knuppel2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #110 : 05.12.2010 02:42:17 »

Minulla on toista vuotta ollut tuontuostakin   pluto  aspect_tri   mars  Muutaman päivän päästä jättää minut oman onneni varaan.Pluto on ollut,kuin tukemassa sisäisiä muutoksia,joita on ollut pakko tehdä.Asiat ovat olleet uuvuttaviakin,mutta lopputulos on ollut ihmeen hyvä.Osin varmasti tuo transsiitti on ollut väsymätön voiman antaja.Tämän runsaan vuoden aikana on tapahtunut paljon.Olen tehnyt päätöksiä,joita en ole aijemmin uskaltanut,nyt ovat sujuneet pienen mietinnän jälkeen tuosta vaan.Ehkä on ollut myös kysymys vallasta,vallasta omaan elämään.Myös sitä yhteiskunnan byrogratiaa olen murtanut joissakin asioissa pluto kaverinani.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #111 : 05.12.2010 11:36:51 »

                          Hei,

Voiko joku kertoa, mistä niitä tämän hetken transiitteja katsotaan?
Astro.com ja Solar Return, vai? Mihin sen tämän päivämäärän saa?

Neuvosta kiitollinen, Musta iloinen lumikki smitten
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #112 : 05.12.2010 15:19:09 »

Siis täältä omaAstrosta katsellut, siinähän ne lävähtää heti kättelyssä auki jos sulla on kartta tehtynä?  smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #113 : 05.12.2010 16:15:22 »

Minulla on monen vuoden ajan ollut Pluton oppositio minun  merkurius venus aurinko-stelliumiini.

Nyt alan ymmärtää pikkuisen sen energioita. Kun se kävi Merkuriukseni kimpuuun siinä ensimmäiseksi, Se opetti, pakotti minut miettimään asioita, suunnittelemaan, puntaroimaan, ennakoimaan, ottamaan selvää asioista, kuritti minua uusilla asioilla.

Kun se eteni melkein samanaikaisesti minun Venukseeni,  Se osoitti minua suhtautumaan asioihin sydämellä, kuuntelemaan sydämen totuuksia, tunteita...ja monenlaista siinä olikin mukana, monenlaista tunteiden kamppailua.

Nyt Pluto on oppositiossa Aurinkooni ja on kyllä ravistellut voimavarojani alkuenergioitani myöten, koko ajan. Suuria muutoksia sekä työssä että kotona. Ja tämä on vahvasti päällä vielä vuoden verran. Sitten on uudenlaista aikaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #114 : 13.12.2010 22:06:07 »

Tännekö tyrkkäisi.  :Smiley

Nyt kun taivahalla tuo pluton yhtymärypäs (pluto, mars, merkurius, kuunsolmu). Tekevät sitten tarkkaa yhtymää nataalini neptunukselle 4 astetta  kauris. Tai itseasiassa mukana on myös nataalini merkurius 10 astetta  kauris. Että mitäköhän mukavaa se teettäisi.  Lips Sealed

Olen nyt erittäin suureksi pettymyksekseni, näin lääkevastaisena, joutunut taas turvautumaan unettaviin lääkkeisiin, kun marraskuussa alkanut unettomuus vei voiton. Hermot on ollut aivan riekaleina, kroonistunut stressi ja nyt sitten pitää alkaa taas sumentamaan päätään näillä kemikaaleilla, joihin en olisi halunnut enää mistään hinnasta koskea, koskaan enää. Ilman unta on vaan kovin vaikea pitää elämän palaset kasassa. Kauhukuvat lääkeriippuvuudesta jo mielessä. Vuosi sitten kun näistä samoista mömmöistä itseni sain revittyä irti, ei ollut helppoa aikaa se. Undecided

Neptunuksesta tulee heti mieleen mielen sumentaminen, merkurius hallitsee hermoja... Mitäs tuo transitoiva yhtymärypäs tekee minulle?  buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #115 : 14.12.2010 23:17:53 »

Joo, raskasta on Pluton kanssa. Minulla on ollut  pluto  aspect_opp  askendentti  aspect_con keskitaivas päällä muutaman kuukauden (Mc huoneessa 7.) ja onhan se pistänyt parisuhteen uuteen kuosiin jollei suorastaa säpäleiksi. Toisaalta muutokset on olleet kyllä hyvin toivottujankin joten en pitäisi näitä Pluton transiitteja välttämättä negatiivisina, rankkoja ja opettavaisia kyllä, kuten tässä palstalla on todettukin. Keväällä on sitten vuorossa  pluto aspect_con aurinko  huoneessa 7.tai 8. ja  sitten vähän myöhemmin   pluto aspect_con merkurius ja sitten vielä jonkin ajan päästä   pluto aspect_con kuu huoneessa 9., joten tätä plutoaanista koulua on runsaasti luvassa jatkossakin. Varsin kiinnostava on minusta    pluto aspect_con aurinko  joten jos jollain on kokemuksia niin mielellään kuulen. Aika jännää sinänsä että näin monta Pluto kontaktia sattuu näin lähekkäin toisiaan, kun olen ymmärtänyt että kaikki ei koko elämänsä aikana niitä koe, vai onko näin..? Plutolla tuntuu olevan pakottavaa, karmista voimaa..
« Viimeksi muokattu: 16.12.2010 23:07:22 kirjoittanut Theodora » tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #116 : 16.12.2010 22:14:27 »

Pluton sekstiili Auringolle tarkkana näinä päivinä, kyllä tuntuu ja lujaa, töitä piisaa enemmän kuin koskaan, puku istuu ja palkka juoksee. Cool Ensimmäisen sekstiilin aikana viime vuonna oli sama, paitsi nyt palkka on parempi ja asema merkittävämpi.

Onneksi tuo sekstiili on tarkka vielä kolmannen ja viimeisen kerran vielä myöhään ensi vuonna, jospa minusta tulee vihdoin ja viimein toimitusjohtaja. angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 16.12.2010 22:44:29 »

Pluton sekstiili Auringolle tarkkana näinä päivinä, kyllä tuntuu ja lujaa, töitä piisaa enemmän kuin koskaan, puku istuu ja palkka juoksee. Cool Ensimmäisen sekstiilin aikana viime vuonna oli sama, paitsi nyt palkka on parempi ja asema merkittävämpi.

Onneksi tuo sekstiili on tarkka vielä kolmannen ja viimeisen kerran vielä myöhään ensi vuonna, jospa minusta tulee vihdoin ja viimein toimitusjohtaja. angel

No peukkuja, mihin tahansa parempaan suuntaan!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #118 : 16.12.2010 23:14:17 »

 pluto  aspect_con  merkurius Vaikutus alkaa 16.1.2011 ja päättyy: 19.4.2011
 pluto  aspect_con  merkurius Vaikutus alkaa 27.2.2011 ja päättyy: 31.5.2011
 idiot2 siis oonko oikeesti näin tyhymä vai mitenkä tää voi tulla tuplana?

ei kyllä toi oikeen auennu, sanojen syömistä ja semmostako tää meinaa?

näky olevan 43 eri transiittia helmikuulle.huh.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #119 : 16.12.2010 23:41:50 »

Huomasin että mulla on tällä hetkellä tuon venus aspect_sex tr pluto aspect_sex mars lisäksi hetken aikaa myös tr mars aspect_sex pluto , tr mars aspect_sex mars sekä tr mars aspect_sex venus . En kyllä osaa sanoa näistä mitään, mutta pluto energiat virtaa nyt sujuvasti varmaan ympäri ämpäri, kun syntymäkartallakin on pluto aspect_con venus jolle aspect_tri mars  Huh
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: