Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298325 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #30 : 06.10.2008 15:52:11 »

 pluto aspect_tri venus alkuvuonna niin heti kuivoihin saapui uusi mies.  Intensiivinen suhde loppui suurinpiirtein samana päivänä kuin pluto siirtyi ohi-sektorille. Nyt se tulee taas samoille asteille... Ja toivoahan sopii että  smitten olisi ilmassa.

Pitkä kamala sinkkujakso täynnä sairauksia kun oli  pluto aspect_squ pluto
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 15:54:00 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 06.10.2008 17:10:48 »

Minä testasin erään ihmisen elämästä nuo Pluto-yhtymät. Otin päivämääriä ylös ja kysyin häneltä, mitä hänen elämässä silloin oli sattunut. Jokaiselle päivämäärälle löytyi jokin 'suuri' tapahtuma hänen elämässään. Nyt tuli hänellä eteen Pluton oppositio (en muista nyt mille) ja hän sanoi, että 'siinä se on'. Hän ei jaksanut työssään ja päätti pitää vuorotteluvapaavuoden. Näin teki!

Tietenkin voimme poimia tiettyjä tapahtumia vaikka mihin ja unohtaa toiset tärkeät tapahtumat. Vaarallista kuitenkin on, jos antaa tähtien osoittaa mitä tehdä milloinkin.

Mutta jokin kummallinen hajottava tai syttyvä energia tuolla Plutolla mahtaa olla!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #32 : 06.10.2008 17:25:20 »


Minulla alkamassa tuossa kuun lopussa  pluto  aspect_sex  kuu ja 4. huoneen loppumertreillä menee.... ja menee vielä aika pitkään, kun on liikkeissään niin hidas.

Keväällä oli jo tämä yhdistelmä, mutten mitään dramaattista huomannut, jotain pientä asenteiden muuttumista kotia kohtaan ja jonkinlaista todella hienovaraista muutosta myös perheen sisäisessä dynamiikassa.
Kaiken kaikkiaan en tuntenut mitään  pluto pakottavaa voimaa.

Mutta kuten olen jo monesti kertonutkin, ei  pluto minulle ole ollut koskaan vielä myllerrysten planeetta.... jokohan nyt sitten?  Wink

Off topic; paljon enemmän on vaikuttanut työelämään lähes koko vuoden päällä hyörinyt  uranus  aspect_sex  keskitaivas .... ja sen kun jatkuu.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #33 : 06.10.2008 19:03:25 »

Tämä onkin muuten mielenkiintoinen ketju. Itselläni nimittäin on radix-kartalla   aurinko aspect_conpluto, tosin ei mikään kovin tiukka sellainen  (noin 3,5 asteen heitto) 2. huoneessa lisäksi pluto tekee  aspect_sex :liä saturnukseen 12. huoneessa ja neptunukseen 4. huoneessa. Koska karttani on erittäin alapainotteinen - planeetoista ovat horisontin yläpuolella vain   jupiter 10. huoneessa  ja  saturnus  12. huoneessa -, olen jo kolkyt ja risat ikään mennessä elänyt esim. useamman  pluto  aspect_con -transiitin. Ihan mielenkiinnosta katsoin, olisiko joku näistä sattunut tiedossa olevan, elämää muuttaneen tapahtuman aikana.

Aika lohdullista oli: Oikeastaan vain  retro- pluto aspect_squ  merkurius (radix-kartalla muuten retro...) transiittiin liittyy ikävä tapaus: Suhteen hajoaminen. Mielenkiintoista kyllä, myös tämän suhteen toisella osapuolella on radix-kartallaan  aurinko aspect_con pluto, suunnilleen yhtä tiiviinä kuin minullakin. Hänen kartaltaan löytyi tuolloin muitakin  pluto-transiitteja, tarkimpana  pluto aspect_opp mars myös pluto  aspect_con  keskitaivas. Tuo MC-transiitti näkyi kyllä totaalisena turhautumisena työhän, jota sitten purettiin kotioloissa.

Mutta siis esim. vuoden 1985, jolloin minulla oli päällä  pluto aspect_con  kuunsolmu / uranus / venus taisi olla lapsuuteni kuta kuinkin rauhallisinta aikaa. Ehkäpä onkin sitten niin, että kun  pluto on suhteellisen prominentti radix-kartalla, plutomaisia teemoja työstetään koko ajan, eivätkä nuo energiat purkaudu välttämättä yhtä rajuina.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 19:08:46 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #34 : 06.10.2008 19:33:54 »

Ehkäpä onkin sitten niin, että kun  pluto on suhteellisen prominentti radix-kartalla, plutomaisia teemoja työstetään koko ajan, eivätkä nuo energiat purkaudu välttämättä yhtä rajuina.


HAA!!  Cheesy Tätä minäkin epäillyt!  :Smiley

Minulla myös radix-kartalla  aurinko aspect_con pluto aspect_con uranus auringon yhtymä noin 2,5 astetta ja uranukseen jo kuusi ja rapiat, lisäksi vielä  pluto aspect_squ mars ja  aspect_sex aurinkopluto myös 2. huoneessa ja ehtinyt matkallaan ottaa  aspect_con  jupiter merkurius kuu IC ja  neptunus kanssa.

Tuollainen transiitti suma 90-luvun alkupuolilta;

 pluto aspect_squ venus
 pluto aspect_opp keskitaivas
 pluto aspect_sex aurinko

oli se haastavin. Meinasin menettää puolisoni ja joutua jättämään ammattiopinnot kesken.
Mutta muuten en ole huomannut  pluto osuutta elämän myllerryksiin.

Minulla myös nämä kaikki ohitukset jo 30 ja risat mennessä.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #35 : 08.10.2008 08:08:37 »

 pluto aspect_sex aurinko käynnistymäisillään, tavallaan on suuret odotukset kuin tuota elämääkin pitäisi uudistaa suunnilleen maansiirtokoneen kanssa... pitäisi myydä yksi talo, hankkia parempaa liksaa ja fiksata vatsalihakset entiselleen. Huh
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #36 : 30.10.2008 10:22:04 »

tänään se alkoi;

Pluto sekstiili Pluto

Tarkka: 31.12.2008
Alkaa: 30.10.2008 Päättyy: 31.1.2009
Tämä transiitti saattaa sinut erittäin toimivaan yhteyteen suurimpien sisäisten voimavarojesi ja yliluonnollisiksi luonnehdittavien kykyjesi kanssa. Et voi välttyä vähintään hetkellisiltä ylivertaisuuden tuntemuksilta, jotka saavat sinut ottamaan koviakin riskejä sinulle jopa täysin tuntemattomilla alueilla. En minä eikä kukaan muukaan voi tietää mille sektorille sisäinen ylivertaisuutesi lopulta ohjautuu, mutta sinä kyllä tunnet sen luissa ja ytimissä asti, joten älä suotta pidättele itseäsi kun kutsu kuuluu.

Voit nyt käyttää voimaasi juuri niin paljon tai vähän kuin haluat, sillä ei kukaan eikä mikään pakota sinua toteuttamaan hurjimpia unelmiasi nyt kun se on mahdollista. Päätös jää sinulle, mutta nyt kun tiedät mistä on kysymys niin ei pitäisi olla mitään syytä jäädä paikoilleen seisomaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #37 : 30.10.2008 15:54:05 »

tänään se alkoi;
Pluto sekstiili Pluto

Sama menossa, mutta tuo nyt on kaikista transiiteista vähiten henkilökohtainen. Tuolla transiitilla pitäisi kyllä olla pikemminkin attribuuttina stabilisoiva, kuin mikään riskinottomeininki.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 30.10.2008 19:20:00 »

Hirvittää tuleva aika, kun Pluto on oppositiossa koko minun sisäpiirisysteemiin. On juuri aloittanut Merkuriuksen, heti kohta on vuorossa Venus ja sitten itse Aurinko. Mietin, mitä minun pitää mullistaa, että yhä pysyn trendihaukkana. Mitkä raja-aidat kaatuvat elämässäni?!

Eli oppositiossa koko hela hoitoon, itse stelliumiin!!! Shocked Mitä arvelette? Kestääkö ravun herkkä pää?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 30.10.2008 20:03:45 »

ravulla mikään herkkä pää..
se pluto mittaa sun johtajuutta (johtavat merkit),kyseenalaistaa (paljastaa) vallankäytön ja muuttaa ihmissuhteita(oppositio liittyy ihmissuhteisiin)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 30.10.2008 20:54:48 »

Huh, mitähän valtaa minä käytän? Täälläkö? Työssäkö? Kotonako?

Tosi on että varmaan jokainen sitä valtaansa jotenkin käytää. Sairauskin on joskus vallankäyttöä, vaatimattomuuskin voi olla hämärää, piiloiteltua.

Hm. Saan varmaan neniin.

Mutta jos ei pää ole herkkä, niin kiitos, mutta ne tunteet...ja ihmissuhteet. Ne ovat aina vaikeita.

Onko jollakin kokemuksia Pluton oppositioista?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #41 : 31.10.2008 05:48:24 »

Hirvittää tuleva aika, kun Pluto on oppositiossa koko minun sisäpiirisysteemiin. On juuri aloittanut Merkuriuksen, heti kohta on vuorossa Venus ja sitten itse Aurinko. Mietin, mitä minun pitää mullistaa, että yhä pysyn trendihaukkana. Mitkä raja-aidat kaatuvat elämässäni?!

Ensimmäinen oppositio pyrkii muuttamaan koko ajatusmaailman, mutta koska kyseessä on oppositio, luultavasti vastustat muutosta suuresti. Myös ulkomaailma suhtautuu kommunikaatioosi karseammin, sillä mahdollisesti alat tuomaan esille epäkohtia, jotka muut haluaisivat pitää maton alla piilossa.
Suhde sukulaisiin voi muuttua tai heitä kohtaa radikaali muutos, esim. muuttavat Timbuktuun tai jotain.

Toinen oppositio muuttaa sitten raha-asiat ja suhde-elämän. Rahataloudessa on edessä radikaali koheneminen, romahdus, tai kumpikin. Kohentaminen edellyttää että alat olemaan raha-asioissa voimakkaan tietoinen kilpailusta, kompastuskivistä, mahdollisuuksista jne eli oveluudella ja laskelmoivalla mielellä käännät tämän voimakkaan transiitin eduksesi.
Suhdeasioissa on otettavat ohjat täysin omaan käteen, jotta vältyt joutumasta loukkuun tai muuten haitalliseen asemaan. 
Kolmas seikka on tyylisi, makusi tai muuten vaan ulkonäkösi muuttuminen/muuttaminen. En nyt väitä että ryntäät oitis plastiikkakirurgille tai jotain, mutta alat olla nykyiseen ulkonäköösi transiitin myötä entistä tyytymättömämpi.

Kolmas oppositio on vaikein. Olosuhteet asettavat harvinaisen voimakkaita paineita jotka vaativat muuttamaan koko ympäristösi, saatat sen takia esim. vaihtaa työpaikkaa, paikkakuntaa tai elämäntyyliä, mikä vaikuttaa radikaalisti fyysiseen hyvinvointiisi. Paras tapa järjestää jälkimmäinen parhain päin on esimerkiksi muuttaa elintapoja siten, että kestää henkisestikin paremmin ympäristön asettamat vaatimukset.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #42 : 31.10.2008 13:07:22 »

Tajusin muuten juuri, miksi tunnun pystyvän purkamaan nuo  pluto :n kovat aspektit niin, ettei koko elämä mullistu: Karttani on muodostunut niin, että oikeastaan kaikkia elämäni aikana vastaan tulevia kovia  pluto aspekteja tasapainottaa samaan aikaan vaikuttava pehmeä aspekti. Esim. heti tuon lapsuuden  pluto aspect_con kuunsolmu / uranus / venus jälkeen tuli kartalle tarkka  pluto   aspect_sexaskendentti

Ainoa vähän pelottavampi aspekti on 2015 päälle tuleva  pluto aspect_con  kuu, sen jälkeen pitää odottaa tyynnyttävää  pluto aspect_tri jonnekin vuoteen 2018-19. Suvun tautihistorian tuntien tuohon aikaan pitää ainakin huolehtia gynekäynneistä ja rintatarkastuksista tavallistakin tarkemmin.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #43 : 31.10.2008 16:31:35 »

Ainoa vähän pelottavampi aspekti on 2015 päälle tuleva  pluto aspect_con  kuu, sen jälkeen pitää odottaa tyynnyttävää  pluto aspect_tri jonnekin vuoteen 2018-19.

Mulla on ollut tuo meneillään ainakin viimeiset neljä vuotta ja on meneillään vielä tovin, riippuen miten suurta orbia käyttää. Sama aspekti on tuplana myös progekartalla.

Jos jotain selkeää trendiä olen huomannut, niin olen suunnilleen koko ajan ollut muuttamassa paikasta toiseen, siinä on kaupungit ja maat vaihtuneet useampaan kertaan (kuu=koti) sen takia, että siihen on ollut jonkin sortin painetta (Pluto): milloin vuokraa on korotettu liikaa, milloin talo myyty alta (kahdesti), milloin häädetty pellolle. Nykyään on tyystin vaelteleva elämäntyyli, monissa mestoissa on vietetty yhdestä yöstä viikkoon ja nytkin on käsillä että pitäisikö muuttaa taas muualle vai ei. Sad
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #44 : 09.11.2008 10:22:40 »


  Kertoisitteko kokemuksistanne tai muuta tietoa  pluto (h 5) aspect_opp uranus(h11), tarkka 27.1.09

  jään odotteleen kommenttejanne  Kiss smitten Kiitos     
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: