Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 'Seuraava' -nappula  (Luettu 15816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« : 24.05.2013 11:41:08 »

Monissa ketjuissa on monta sivullista viestejä, ja monesti ainakin mulla on hankala osoittaa sitä kursorin 'sormea' seuraavan sivunumeron kohdalle.  Tuntuu ettei millään osu.  Oon monesti miettiny, että joillain toisilla foorumeilla vastaavassa kohdassa on sen sivunumerojen rimpsun perässä nappi 'seuraava' ja edessä 'edellinen'.  Oliskohan semmonen mahdollista saada tännekkin?  :Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 24.05.2013 12:33:25 »

Kannatan.
Itse kun vielä olen alkuaikoina monesti tökkinyt tota nykyistä "seuraava"-linkkiä ja löytänyt itseni viereisestä ketjusta ihmettelemästä, kun odotin pääseväni seuraavalle sivulle ketjussa. Mahtaako sitä joku oikeasti käyttää ketjujen välillä siirtymiseen vai lieko vain hämmentävä asia tuo, en tiedä kun en ole kummemmin kyselyt.  idiot2
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2013 14:11:00 »

Itse kun vielä olen alkuaikoina monesti tökkinyt tota nykyistä "seuraava"-linkkiä ja löytänyt itseni viereisestä ketjusta ihmettelemästä, kun odotin pääseväni seuraavalle sivulle ketjussa.

Sama. idiot2
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2013 15:38:53 »

Niinpä on minullekin käynyt, toiseen ketjuun vaan...

Pitäisi olla selventävä huomautus, milloin klikkauksella tulee seuraava sivu, milloin seuraava viestiketju.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2013 21:53:09 »

on muuten tosi ärsyttävää kun toi seuraava nappi heittää ihan jonnekki muualle ja sitä oikeasti kaipais nimenomaan siihen, että siirtyis seuraavaan sivuun eikä ketjuun.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 13.06.2013 16:05:15 »

Samasta aiheesta vinkkasin tänne jo yli vuosi sitten, mutta edelleen saa olla tarkkana noiden sivunumeroiden kanssa ja seuraava-nappulan...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: