Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Extempore astro miitti Helsingissä. . ... ?  (Luettu 19403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 21.05.2013 23:56:21 »

No niin,

Innostutaanko? Olisin (luutavasti) ensi viikon Suomessa.

Mä olen joskus miettinyt, että onkohan mulla naamaa tavata ihmisiä täältä enää kun olen hörissyt niin avoimesti IHAN KAIKESTA. Joskus taas omia viestejä lukiessa tulee mieleen, että olen pahempi kun joku helluntai seurakunnan saarnaaja... Ajoittain häpeän ihan muuten vaan.  smitten

Tietysti Helsinki on etelä Suomea, eikä kaikki varmastikkaan asu siellä, mutta olis hauska nähdä ihmisiä täältä. Että jospa sattuisikin niin, että innostuttaisiin niin teen kyllä sille aikaa.


/A

« Viimeksi muokattu: 22.05.2013 00:00:33 kirjoittanut Athena » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #1 : 22.05.2013 16:57:24 »

No niin,

Innostutaanko? Olisin (luutavasti) ensi viikon Suomessa.

Mä olen joskus miettinyt, että onkohan mulla naamaa tavata ihmisiä täältä enää kun olen hörissyt niin avoimesti IHAN KAIKESTA. Joskus taas omia viestejä lukiessa tulee mieleen, että olen pahempi kun joku helluntai seurakunnan saarnaaja... Ajoittain häpeän ihan muuten vaan.  smitten

Tietysti Helsinki on etelä Suomea, eikä kaikki varmastikkaan asu siellä, mutta olis hauska nähdä ihmisiä täältä. Että jospa sattuisikin niin, että innostuttaisiin niin teen kyllä sille aikaa.


/A



Älä ole huolissasi, minä ainakin olen pitänyt kirjoituksistasi. Ensi viikko vaan on melkoisen kiireinen ja sitten olemmekin jo kesässä. Kaasujalkaa jo polttelee päästä kurvaamaan metsälammen rantaan ja pengoskelemaan mättäistä korvasieniä.  Cheesy

Jospa vaikka osan kuivattais sellaisenaan tulevaan käyttöön. jos niitä ikäviä viesteilijöitä ilmenee.  2funny

Pahus kun meinaan tukehtua nauruun. Toi nyrkkipaukku-hymyilijä-hymiö kyllä kertoo mielialastani edellisenkin rivin sisällöstä.  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.05.2013 16:59:03 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.05.2013 18:29:19 »

No mikä ettei.  Wink Oon mukana.
tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2013 21:44:09 »

Minkästyyppinen miitti olisi kyseessä? Saako myös vähemmän aktiiviset astroilijat osallistua? Smiley

Vaikka oonkin yleensä jollain tasolla melko varautunut tuntemattomia kohtaan, niin viimeaikoina on tuntunut siltä että pitäisi pyrkiä tutustumaan uusiin ihmisiin useammin ja rohkeammin. Tältä foorumilta varmaankin löytyy ainakin joitain samanhenkisiä..
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #4 : 22.05.2013 22:43:41 »

Jei, ainakin joitain kiinnostuneita löytyy.

Hei, mikäli nyt kaikki asiat loksahtaa kohdalleen ja tuun niin voitais puhua vaikka ens viikon torstaista (mitä se nyt tekee, kuun vika päivä) ja kuulkaa ihan rennolla meinigillä jossain keskustan kuppilassa. Tyyliin on the rocksin terassi (onko siellä jo terassikeli?) 8 maissa illalla tai jotain.
Jos on the Rocks ei miellytä niin oon toki itse avoin muullekkin. Meinaan vaan, että otan varmaan siskon mukaan ja hän raahaa mua aina jonnekkin rokki hevi metal mestoihin - joten siksi niistä on mulla hyvä muisto, vaikken itse liioin kuuntelekkaan "I wanna die" - musiikkia.

Eli hei rennolla meinigillä, hölötän tuntemattomille usein mielelläni niitä näitä - ja osaan tätä nykyää myös kuunnella. Uusia ihmisiähän on aina hauska tavata. Alkoholi rentouttaa sen verran, että suomalainenkin innostuu juttelemaan, sen tiedän.

No mutta - jos löytyy kiinnostusta. Katsotaan mitä käy.


/A
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #5 : 22.05.2013 23:40:54 »

Siis missä tää on ja milloin?
tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #6 : 23.05.2013 01:11:57 »

Ookoo...no tuo ympäristö ei natsaa mun energioiden kanssa.

Viikonloppuna on Maailma Kylässä -festarit, olisko täältä ketään menossa sinne?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 23.05.2013 11:29:09 »

Torstai on muutenkin vähän huono. Mielellään perjantai tai lauantai.  Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 24.05.2013 20:57:25 »

No niin, liput on ostettu.

Mikäs siinä, vaikka tulisikin vaan Eileithyia vain sinä paikalle. Otetaan drinksut ja tutustutaan. Ens perjantai 31.5 sopii kyllä myös - ajattelin vaan itse, että torstaina meno saattaisi olla vähän rauhallisempaa.

Hei ihan rennolla menigillä. En minä edes tiedä mistä moinen idea sai alkunsa, mutta toisaalta maailman hauskimmat asiat on minulla monesti syntynyt juuri näin; hetken mielijohteesta.


/A
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 25.05.2013 11:11:43 »

Voiko mitenkään käydä perjantai, vaikkapa vähän aikaisemmin?  Smiley Kun nyt sattumoisin on tortaille tungettu koulun päättärit ja urheiluseuran päättärit niin tässä on nyt vähän meininkiä..
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #10 : 25.05.2013 17:00:08 »

Hei, Hesalaisena voisi olla mukava tavata jos vanhoja hyväksytään ja ei niin hevi tyyppiä.
Mikä olisi paikka?
Mateve Wink
tallennettu

mateve
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 27.05.2013 15:04:11 »

Mä en itse todellakaan ole hevityyppiä, jostain syystä vaan tunnen paljon sellaisia. Mietitään sitä paikkaa vielä:
Ehdotuksia?

Eli ensi perjantaina mennään syömään siskon kanssa ja sen jälkeen vois kävästä parilla jossain sanottaisiinko vaikka joskus 8-9 maissa?


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #12 : 29.05.2013 13:15:31 »

Noh? Treffataanko? Olen perjantaina n. 3 jälkeen vapaa, että periaatteessa voin joustaa ajastakin...

Eihän se maailma kaadu, mikäli tästä nyt ei tulekkaan mitään, mutta laittakaa nyt silti viestiä, että tietää. Smiley


/A
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 29.05.2013 13:40:05 »

Perjantai missä ja miloin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: