Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yrittävätkö henget sekaantua tämän maailman asioihin?  (Luettu 10367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
8.matkustaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 07.05.2013 23:01:09 »

Ajattelin nyt vaan kun on omakohtaisia kokemuksia hieman, että ikäänkuin tuolta Tuonelan puolelta yritettäisiin välillä kampitella meikäläistä asioiden hoitamisessa.

Yritän oikoa ja oikeudenmukaistaa asioita, joita edesmennyt vainaja jätti sotkuun tänne reaalimaailmaan. Paljoon en pysty - ja osa asioistahan ei minun toimilla edes korjaannu - mutta teen sen mitä voin.

Mutta ikäänkuin toimiani yritettäisiin estää? Olen välillä tuumannutkin, että "mene nyt hittoon siitä" - vähään aikaan ei ole tyyppiä "tuntunut" nurkissa.

Sitten isoisäni (jompikumpi) on ikäänkuin joskus tuntunut käyvän "katsomassa". Isoisäni ovat kyllä tervetulleita, valitettavasti toista en saanut mahdollisuutta oppia tuntemaan kovin hyvin mutta molempia miehiä kunnioitan. Ne olivat niitä miehiä, jotka hoitivat lottinsa niin rauhassa kuin sodassa!
« Viimeksi muokattu: 07.05.2013 23:03:52 kirjoittanut 8.matkustaja » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 08.05.2013 08:03:41 »

Voihan ne mielipiteensä kertoa, mutta ei ne varsinaisesti puuttua saa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.05.2013 09:16:49 »

Tunsitko ko. vainajan silloin, kun hän oli hengissä? Jos et, niin voihan olla, että hänen sotkujensa selvittely ei ole sinun vastuullasi. Voisin tarvittaessa toimia korkeintaan jonkin sortin viestinviejänä, jolloin ne henkilöt, joille asia kuuluu, voivat halutessaan tehdä sotkuille jotakin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2013 12:01:18 »

Eivät yritä sekaantua tämän maailman asioihin. He ovat olemassa vain mielikuvituksissasi.

Jos tuntuu.tuollaiselta,niin mieti itse,mitä asioita mielessäsi on jäänyt sinun mielestä käsittelemättä.

Kaikki henkimaailma on Mielessä. ei Todellisuudessa.
Mutta elämme siinä mielen hallinnossa,Joten mieti mieleäsi, poista asioita tarpeettomana mieleltä,eli asioita joihin ei menneenajan vuoksi ole enää mitään mieltä sekaantua. elä tässä hetkessä
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #4 : 09.05.2013 16:25:45 »

 Grin Vastaanpa vaan edelliseen viitaten että, kyllä, henkimaailma on olemassa. Grin Mielikuvitus toki temppuilee usein, suurentelee, muuttelee, vääristeleekin asioita mutta henkimaailman olemassaoloa se ei poista. Ja kyllähän he tervehtimässä käyvät ja voivat olla kiinnostuneita touhuistamma, tuskin sen enempää puuttuvat.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 09.05.2013 20:22:24 »

He ovat olemassa vain mielikuvituksissasi.

Jos tuntuu.tuollaiselta,niin mieti itse,mitä asioita mielessäsi on jäänyt sinun mielestä käsittelemättä.


Mitä säki tänne tuut vinkumaa, josset ite usko? Sunko mielipitees on AINOA OIKEA TOTUUS JA sulla on oikeus se täällä julistaa ja muita vähätellä. Painu takas koloos häpeemään!! knuppel2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #6 : 10.05.2013 19:03:08 »

Grin Vastaanpa vaan edelliseen viitaten että, kyllä, henkimaailma on olemassa. Grin Mielikuvitus toki temppuilee usein, suurentelee, muuttelee, vääristeleekin asioita mutta henkimaailman olemassaoloa se ei poista. Ja kyllähän he tervehtimässä käyvät ja voivat olla kiinnostuneita touhuistamma, tuskin sen enempää puuttuvat.

Onhan se olemassa,niinkuin jokainen tässä harhamaailmassa.
Mutta mihin uskoo,sellaiseksi elämänsä täällä muodostaa.

Mutta henkimaailma ei touhuihimme puutu ellemme itse niin usko.
He ovat olemassa vain mielikuvituksissasi.

Jos tuntuu.tuollaiselta,niin mieti itse,mitä asioita mielessäsi on jäänyt sinun mielestä käsittelemättä.


Mitä säki tänne tuut vinkumaa, josset ite usko? Sunko mielipitees on AINOA OIKEA TOTUUS JA sulla on oikeus se täällä julistaa ja muita vähätellä. Painu takas koloos häpeemään!! knuppel2

 HEH mihinkähän kipupisteeseen sinua sohaisin
hyvä että sohaisin..
Sitenhän asia selviää myös sinulle.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen,
niin minulla kuin sinulla, Wink
 
« Viimeksi muokattu: 10.05.2013 19:15:50 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #7 : 10.05.2013 21:56:28 »

En ymmärrä, miksi kukaan edes viitsii rekata itsensä tälläisellä foorumille, jos on uskonpuutetta foorumilla käsiteltäviä asioita kohtaan  2funny Siis oikeesti...  tickedoff
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #8 : 10.05.2013 22:04:55 »

En ymmärrä, miksi kukaan edes viitsii rekata itsensä tälläisellä foorumille, jos on uskonpuutetta foorumilla käsiteltäviä asioita kohtaan  2funny Siis oikeesti...  tickedoff

niinpä Jesse..
Kyse ei ole uskonpuutteesta vaan siitä mihin/miten uskoo..eiköstä vaan smitten
 
Puute on se avainsana.

tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #9 : 14.05.2013 10:26:33 »

Silti, miks tulla vinkuu mihinkää ketjuu omaa puutettaan ja pilata muiden meno? Ei kai täällä kukaan tuu itkee niitä SULLE tärkeitä ja sun uskoon mahtuvia asioita, että oot vähä pipi päästäs, ei tollasta olekaan. Nii, voit aina eka miettii, entäs jos ne tekis saman sulle, miltä tuntuis ja sit vasta kirjottaa... tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #10 : 14.05.2013 10:41:22 »

Silti, miks tulla vinkuu mihinkää ketjuu omaa puutettaan ja pilata muiden meno? Ei kai täällä kukaan tuu itkee niitä SULLE tärkeitä ja sun uskoon mahtuvia asioita, että oot vähä pipi päästäs, ei tollasta olekaan. Nii, voit aina eka miettii, entäs jos ne tekis saman sulle, miltä tuntuis ja sit vasta kirjottaa... tickedoff

voihan varjotar..se puute mitä tuossa Jesselle mainitsin.on sitä puutetta jokaisella elämässään,että mihinkä uskoo. Jos joku on pipi päästään niin on.
Ai täällä voi pilata joidenkin meno? coolsmiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 14.05.2013 10:44:52 »

Silti, miks tulla vinkuu mihinkää ketjuu omaa puutettaan ja pilata muiden meno?

Itse sinä päätät miten reagoit ja annatko jonkun pilata menosi, niin sanotusti.

Minusta on kiva saada vähän erilaisia näkemyksiä.
Sattuipa taannoin kaverin luona yksi haamujuttu, ja sitä todistamassa oli useampi henkilö. Että ei se henkimaailma ihan huuhaatakaan ole.  :Smiley

Mut no, minusta henget ei voi puuttua fyysisen tason asioihin juuri muuten kuin yrittää viestittää jotakin.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 14.05.2013 10:59:27 »

Ehkä tässä tulee hyvin esille se kuinka jotkut saattavat olla vielä hieman epävarmoja omien uskomuksien ja kokemuksienkin jälkeen ja hermostuu jos joku viittaa siihen suuntaan että kaikki on vain mielikuvitusta tai sun päässä. Pysykää lujana omien uskomuksienne takana mutta olkaa valmiita myöskin hyväksymään muitten ajatuksia. Kun olette tarpeeksi tutustuneet itseenne ja saaneet lisää kokemuksia, osaatte kyllä erottaa mikä on oma sisäisen maailman heijastuksia ja mitä ei. Itse tässä harjoittelen vielä ja tämä on lopun elämän oppimisen tie. Kärsivällisyyttä  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 14.05.2013 11:05:55 »

Eivät yritä sekaantua tämän maailman asioihin. He ovat olemassa vain mielikuvituksissasi.

Jos tuntuu.tuollaiselta,niin mieti itse,mitä asioita mielessäsi on jäänyt sinun mielestä käsittelemättä.

Kaikki henkimaailma on Mielessä. ei Todellisuudessa.
Mutta elämme siinä mielen hallinnossa,Joten mieti mieleäsi, poista asioita tarpeettomana mieleltä,eli asioita joihin ei menneenajan vuoksi ole enää mitään mieltä sekaantua. elä tässä hetkessä

Kertoisitko miten koet todellisuuden ja miten sen määrittelet? Se mitä on mielessä ei siis ole totta vaikka mielemme on työväline luomisessa?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #14 : 14.05.2013 11:41:07 »

Ei se ole kiinni epävarmuudesta. Uskon ihan mihin huvittaa tai jätän uskomatta, mutta silti en koe kenenkään oikeudeksi tulla heittää tänne, että me ollaa vaa heihei nupistamme, mutta se joku muu on varmasti paljon enemmän ja todellisempaa..

Uskonasiat on niin henkilökohtaisia, että niissä sois kaikille rauhan, kunhan se ei vahingoita toisia. Mä saan ihan rauhassa olla ihan mitä haluun ja pitää pääni sisällä mitä haluun ja jätän sen mahdollisuuden muillekin, vaikka välillä nauran makeasti partaani.
Mut mä vaan nauran partaani.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: