Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homoseksuaalia hörhöilijää  (Luettu 116559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #30 : 14.05.2013 15:02:14 »

Tääl on tosi ilkeitä ihmisiä. Ei antanut yhtään asiallista kuvaa itsestään tämä foorumi, mutta en täällä jatkossa enää vierailekaan.  Cry

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Nimittely ('pöljä') on itse asiassa sangen harvinaista tällä foorumilla, mutta siinä et näe mitään vikaa kun itse sitä harrastat? Sekö ei ole ilkeää? (Varmuuden vuoksi vielä toistan; ei häiritse yhtään henkilökohtaisesti, kunhan kiinnitän siihen huomiota ilmiönä.)

Sä oot mulle nyt tosi ilkee. Yrittäisit ymmärtää muakin. Miks sä kohtelet mua tällä tavalla?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 14.05.2013 15:06:32 »

Täh?  Shocked
Kommentoin kirjoitustesi tekstejä, en sinua. Olin eri mieltä kanssasi asioista. En nimitellyt sinua pöljäksi, sinä nimittelit minua pöljäksi. Tein sinulle vain tiettäväksi että nimittely lasketaan henkiseksi väkivallaksi.

Onko todella niin, että mielestäsi eri mieltä oleminen ja sen osoittaminen että nimittely on henkistä väkivaltaa on sinusta ilkeää?!   Shocked

Jos näin on, en voi auttaa, en vaikka kuinka kiltti yrittäisin olla.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #32 : 14.05.2013 15:07:51 »

Rakkautta kaikille  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #33 : 14.05.2013 17:45:36 »

Avicii, ämä on ollut tosi omituisen ärhäkkä viikko useissakin ketjuissa tällä foorumilla, ihan silmiinpistävää kun yleensä on kohtuullisen asiallinen ja rauhallinen meininki ja ärhäköinti on pikemminkin poikkeus.  Shocked

Ärtymys ja tarkkaavaisuus tunnetiloina 'asuvat' molemmat otsachakrassa eli kolmannessa silmässä, voisiko tämä olla jokin ihmisten yleisen tarkkaavaisuuden lisääntyminen, joka menee sitten jotenkin överiksi ärtymyksen puolelle koska se on niin voimakas? Vaiko tähtien asento?

Eteläisimmässä Suomessa osa syy voipi olla koivun lisääntymis puuhat:

http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/

 Cry
« Viimeksi muokattu: 14.05.2013 21:18:11 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 14.05.2013 17:48:06 »

Naiset ei saaneet äänioikeutta rakkadellisia asioita ajatelen. Hitleriä ei pysäytetty siten myöskään, vaan hänen omilla keinollaan.
Tosin myönnän, että olisin voinut vastata Ghedelle vähän rakentavammin ja suoraan enkä vittuilla alkujaan.
Ja koko hommahan tässä on minun ja Gheden välinen, en ymmärrä Jesse, mikä siinä sinua niin häiritsee.
Egolla on sekä hyvät, että huonot puolensa ja ego löytyy kaikilta (sinultakin, ystäväiseni  Wink ). Vaikka sitä kuinka luulisi olevansa henkisynyt ja jättäneensä omansa taakse, niin se jos mikä on sitä egon harhaa.  Smiley

Hmm. Joo, olen itsekkin huomannut, että aika paljön ärtyisyyttä liikenteessä. No, ei se miuta haittaa, kissa on parempi nostaa pöydälle kuin pitää se alla.  :Smiley Ja selvittää asiat.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #35 : 14.05.2013 17:51:35 »

Avicii, ämä on ollut tosi omituisen ärhäkkä viikko useissakin ketjuissa tällä foorumilla, ihan silmiinpistävää kun yleensä on kohtuullisen asiallinen ja rauhallinen meininki ja ärhäköinti on pikemminkin poikkeus.  Shocked

Ärtymys ja tarkkaavaisuus tunnetiloina 'asuvat' molemmat otsachakrassa eli kolmannessa silmässä, voisiko tämä olla jokin ihmisten yleisen tarkkaavaisuuden lisääntyminen, joka menee sitten jotenkin överiksi ärtymyksen puolelle koska se on niin voimakas? Vaiko tähtien asento?

Itse olen kokenut nämä valoisat (valkoinen) energiat vasemmalla puolella ja on sellaista innokasta, aikaansaavaa, hyvä draivi mutta samalla hyvin kapinahenkistä ja ruokkii muuten tuota egoa melkoisesti. Se on sellaista omalla tavalla lapsellista energiaa (anteeksi ei millään pahalla) mutta hyvin siitä saa energiaa ja asioita muutettavaksi mutta samalla pitää pitää itseensä hieman kurissa. Mutta nämä on omia havaintoja, ei tiedä voiko oikein kauheasti yleistää.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #36 : 17.05.2013 10:01:29 »

Täällä taas toinen typerä bi, ja kyllä allekirjoitan kaikki Eilethyian, Eklektikon ja aviciin sanonnat. Se on ihan faktaa, että meitä bi-ihmisiä kohdellaan niin kuin "uusia homoja", haukutaan epäilyttäviksi ja tunteettomiksi ja epäluotettaviksi sairaiksi mielenvikaisiksi jne. Minusta on aivan oikein, että jos kohtaamme näitä asenteita, vedämme näistä ns. herneen nokkaan ja osoitamme, ettei se ole hyväksyttävä tapa puhua yhtään kenestäkään. Olkoon se sitten egoa tai ei.

Minussa ja biseksuaalisuudessani ei ole _mitään_ hävettävää. En tee sitä itse, niin ei sitä toistenkaan tarvitse tuntea minun puolestani. Olen upea nainen, rakastan kaikenlaisia ihmisiä, riippumatta siitä mitä heidän jalkojen välissä mahtaa olla. Rakastun mieleen ja persoonaan, en kroppaan. Aivan hyvin voisin alkaa syytellä "teitä monoseksuaaleja" kapeakatseisiksi, jämähtäneiksi ja tynnyrissä kasvaneiksi kun ette tajua kaikkien sukupuolten hyviä puolia, mutta sitä en tee. Koska kaikilla on omat mieltymyksensä ja minulla ei ole oikeutta lähteä heitä arvostelemaan sen takia. Mutta samaten muilla ei ole oikeutta arvostella minua omistani.

Ugh.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #37 : 17.05.2013 18:18:51 »

Täällä taas toinen typerä bi, ja kyllä allekirjoitan kaikki Eilethyian, Eklektikon ja aviciin sanonnat. Se on ihan faktaa, että meitä bi-ihmisiä kohdellaan niin kuin "uusia homoja", haukutaan epäilyttäviksi ja tunteettomiksi ja epäluotettaviksi sairaiksi mielenvikaisiksi jne. Minusta on aivan oikein, että jos kohtaamme näitä asenteita, vedämme näistä ns. herneen nokkaan ja osoitamme, ettei se ole hyväksyttävä tapa puhua yhtään kenestäkään. Olkoon se sitten egoa tai ei.

Minussa ja biseksuaalisuudessani ei ole _mitään_ hävettävää. En tee sitä itse, niin ei sitä toistenkaan tarvitse tuntea minun puolestani. Olen upea nainen, rakastan kaikenlaisia ihmisiä, riippumatta siitä mitä heidän jalkojen välissä mahtaa olla. Rakastun mieleen ja persoonaan, en kroppaan.

<snip>


Mielestäni sana "seksuaalisuus" liittyy ensisijaisesti roppaan, ja mm. siihen onko jalkojen välissä tavaraa vai tynkätavaraa. Mikäli noin on, olisiko kohdallasi oikeampaa puhua bi-eroottisuudesta?

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.05.2013 18:23:24 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 17.05.2013 19:07:50 »

Täällä taas toinen typerä bi, ja kyllä allekirjoitan kaikki Eilethyian, Eklektikon ja aviciin sanonnat. Se on ihan faktaa, että meitä bi-ihmisiä kohdellaan niin kuin "uusia homoja", haukutaan epäilyttäviksi ja tunteettomiksi ja epäluotettaviksi sairaiksi mielenvikaisiksi jne. Minusta on aivan oikein, että jos kohtaamme näitä asenteita, vedämme näistä ns. herneen nokkaan ja osoitamme, ettei se ole hyväksyttävä tapa puhua yhtään kenestäkään. Olkoon se sitten egoa tai ei.

Minussa ja biseksuaalisuudessani ei ole _mitään_ hävettävää. En tee sitä itse, niin ei sitä toistenkaan tarvitse tuntea minun puolestani. Olen upea nainen, rakastan kaikenlaisia ihmisiä, riippumatta siitä mitä heidän jalkojen välissä mahtaa olla. Rakastun mieleen ja persoonaan, en kroppaan.

<snip>


Mielestäni sana "seksuaalisuus" liittyy ensisijaisesti roppaan, ja mm. siihen onko jalkojen välissä tavaraa vai tynkätavaraa. Mikäli noin on, olisiko kohdallasi oikeampaa puhua bi-eroottisuudesta?

 :Smiley

Minusta seksuaalisuus on sekä henkistä, että fyysistä.
Kyllähän heterokin välittää siitä millainen vastakkaisen sukupuolen ihminen on persoonaltaan, muutenhan olisi ihan sama kenen kanssa on kunhan oikeat värkit lötyy. On toki niitäkin, jotka tahtoo painaa kaikkea liikkuvaa eikä muulla ole niille väliä.

Hiffaan kyllä mitä tarkoitat mutta itsekkin olen Thuleian tapaan semmoinen, että vaikka kuinka olisi korea ulkokuori niin se mikä libidon nostattaa niin on se sisin, tietyt ominaisuuet vaa tekee ihmisestä kuuman.  Wink
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #39 : 17.05.2013 19:35:31 »

Niin no, seksi ja seksuaalisuus liittyy kroppaan hyvin pitkälti, mutta kosketusta ei tarvita orgasmiin. Eli mielen juttuja nekin. Mut mikä mieltä miellyttää... Bi:lle molemmat jne. Mua miellyttää vaan se yhden(lainen) tavara Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.05.2013 19:49:17 kirjoittanut farfallan » tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #40 : 18.05.2013 13:52:47 »

Ollaan jo tehty sovinto Eileithyian kanssa ja häät pidetään kesällä. Tervetuloa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #41 : 18.05.2013 14:02:45 »

Ollaan jo tehty sovinto Eileithyian kanssa ja häät pidetään kesällä. Tervetuloa.

Non nih!  Onnee vaan!  Grin  Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #42 : 18.05.2013 17:32:30 »

Täällä taas toinen typerä bi, ja kyllä allekirjoitan kaikki Eilethyian, Eklektikon ja aviciin sanonnat. Se on ihan faktaa, että meitä bi-ihmisiä kohdellaan niin kuin "uusia homoja", haukutaan epäilyttäviksi ja tunteettomiksi ja epäluotettaviksi sairaiksi mielenvikaisiksi jne. Minusta on aivan oikein, että jos kohtaamme näitä asenteita, vedämme näistä ns. herneen nokkaan ja osoitamme, ettei se ole hyväksyttävä tapa puhua yhtään kenestäkään. Olkoon se sitten egoa tai ei.

Minussa ja biseksuaalisuudessani ei ole _mitään_ hävettävää. En tee sitä itse, niin ei sitä toistenkaan tarvitse tuntea minun puolestani. Olen upea nainen, rakastan kaikenlaisia ihmisiä, riippumatta siitä mitä heidän jalkojen välissä mahtaa olla. Rakastun mieleen ja persoonaan, en kroppaan.

<snip>


Mielestäni sana "seksuaalisuus" liittyy ensisijaisesti roppaan, ja mm. siihen onko jalkojen välissä tavaraa vai tynkätavaraa. Mikäli noin on, olisiko kohdallasi oikeampaa puhua bi-eroottisuudesta?

 :Smiley

Ei olisi. Minä itse määritän oman seksuaalisuuteni, et sinä eikä kukaan muu. Seksuaalisuus liittyy tosi moneen asiaan ihmisessä, kroppaan mutta myös ajatusmaailmaan, henkisyyteen, persoonallisuuteen. Muiden tekijöiden kanssa se muodostaa ihmisen kokonaisuutena (mm. kansallisuus, kulttuuri, perhe, kaverit, jne jne). Katsantosi sanaan "seksuaalisuus" on todella kapea; en siis ihmettele että pidät minua ns. takinkääntäjänä tai päättämättömänä miesten ja naisten erotisoijana. Mutta totuus on KAUKANA siitä. Hyvin kaukana. Siksi minä määritän itseni etkä sinä.
tallennettu
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #43 : 31.05.2013 23:02:14 »

Täälläkin yksi joka tykkää molemmista.. Ja muutenkin taitaa seksuaalisuuteni olla valtaväestöstä aika hämmentävää, kun tykkään myös kakkosesta  knuppel2

Mutta siis. Tänään musta tuntuu jo aika neitsyeltä, kun oon ollut koko talven ilman seksiä. Alkaa jo olla silleen melko sama, en oo vaan halunnut ketään urpoja.

Nyt kesän korvalla ois jo fiiliksiä, et vois jonkun hyvällä tavalla urpon ottaakin kainaloon. Katsotaan nyt mitä tuuli tuo eteen... Uusia ystäviä olis ainaskin mukava saada, ei sillä' seksillä kai enää niin väliä  :Smiley
tallennettu
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #44 : 03.06.2013 11:22:28 »

Täälläkin yksi joka tykkää molemmista.. Ja muutenkin taitaa seksuaalisuuteni olla valtaväestöstä aika hämmentävää, kun tykkään myös kakkosesta  knuppel2

Mutta siis. Tänään musta tuntuu jo aika neitsyeltä, kun oon ollut koko talven ilman seksiä. Alkaa jo olla silleen melko sama, en oo vaan halunnut ketään urpoja.

Nyt kesän korvalla ois jo fiiliksiä, et vois jonkun hyvällä tavalla urpon ottaakin kainaloon. Katsotaan nyt mitä tuuli tuo eteen... Uusia ystäviä olis ainaskin mukava saada, ei sillä' seksillä kai enää niin väliä  :Smiley


Mä liityn samaan kastiin sun kans, paitsi et oon vielä isä yhdelle pojalle vaik nainen oonkin, sairasta eikö Cheesy:D
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: