Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nessus-kentauri  (Luettu 21678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #30 : 20.09.2010 22:20:41 »

Mulla Nessus -kentauri leijonassa 12h. ja peruuttelee siellä.
Esiintyminen myrkkyä...ei. Uhrautuminen myrkkyä, joo.
Mielenterveyslääkkeet, ei mulle, ne on myrkkyä. Ei oikein avvauru tää.
Paitsi ehkä sitä kautta, että laitoksissa en pääse loistamaan ja oma sädehdintä pitää olla aina, ydinenergian lähde tai muuten olen apatian aallossa. Asteen tiukassa sekstiilissa vestaan vaa´assa. Myrkynkeittäjänä kotilieden äärellä, mutta hyvässä - valkoinen magia, homeopatia.
 aspect_tri  merkurius että kyllä ne herkät kohdat löytyy ja ne muuten muistakin näytetään, - oisko tää vähän niinko että hyvällä tai sitten ei niin hyvällä kielellä teet miten mä sanon? (terveisin vähän säpäkkä ohjaaja hei.)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 20.09.2010 22:35:23 »

.. eiku kulisseihin jääminen on sulle myrkkyä.............. coolsmiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #32 : 21.09.2010 08:55:02 »

.. eiku kulisseihin jääminen on sulle myrkkyä.............. coolsmiley

Totuus.  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 21.09.2010 19:47:12 »

pudotetaas teidät takas maanpinnalle  :Smiley
"Nessus-kentaurin myytti kertoo petoksen, koston ja hallitsemattomien himojen teemoista. Se kuvaa jokaisen pahaa, pimeää puolta ja perversioita. Vahva Nessus kartalla voi symboloida pahan veren nostattamista, riskinottoa kuolemankin uhalla, kontrolloimattomia voimia ja taloudellista kiristämistä. Mustana kentaurina Nessus kuvastaa ulkopuolisuuden tuntoja perheessä tai muissa yhteisöissä. Musta Nessus oli erilainen kentauri, eli hänessä ulkopuolisuuden teema kohoaa toiseen potenssiin. Nessusin sanotaan kertovan työpaikalla tapahtuvasta, käsistä riistäytyvästä seksuaalisuudesta. Seksuaalinen ahdistelu ja häirintä työpaikalla ovat Nessusin tapaa toimia, mutta myös muut asiattomat seksisuhteet, kuten alaisen ja johtajan suhde. Voimakas Nessus saattaa ajaa muihinkin seksisuhteisiin ja perversioihin, jotka eivät ole yleisten käyttäytymisnormien mukaisia. Tällaisia voisivat olla esimerkiksi puolison lähisukulaisen vietteleminen, tai suhteeseen ryhtyminen kumppanin parhaan ystävän kanssa"

Nessusiin liitetään shamanisminomainen parantaminen. Nessus voi toteutua maagisella tavalla, jota ei voi tässä maailmassa järjellä selittää. Nessus antaa myös roimasti rohkeutta toteuttaa omaa itseään, ja se voi ilmetä poikkeuksellisena taiteellisena lahjakkuutena. Joissakin astrologisissa pohdinnoissa Nessus liitetään vahvaan elokuvalliseen kerrontaan, esimerkiksi David Lynchin tuotantoon (Artikkelin kirjoittaja Tarja Enoranta on pohjois-pirkanmaalainen astrologian ja kirjoittamisen harrastaja. Hänelle voit lähettää palautetta osoitteeseen tenoranta@phpoint.fi)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 21.09.2010 20:00:32 »

kukin tyylillään,
kyllä tuo myrkkyteema hyvinkin sopii Nessukselle.
Olihan siellä esimerkki.
Myrkkypaidallahan se tappo.
Tulkintojen pohdinta ois paikallaan monessakin kohtaa,
minen ainakaan kumarra yhtä ja ainuaa.
Eihän tää muuten edisty minneen.
Just näistä valmiista tulkinnoista seuraa välillä se että mitäs kun ei tää tulkinta nyt toteudu eikä toimi, miksei se  jupiter tuonukkaa joululahjoja..
Se taas jos arvotat tulkintaa sen mukaan kuka sitä tekee niin se on sinun asias.

Aion edellen leijua astrologisen pilveni päällä.
 jupiter chiron aspect_opp uranus
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #35 : 27.03.2013 11:40:25 »

Nostan. Siis loisto ketju. Nessus tuli nyt ihan vahingossa mun eteeni, ja kappas, se on mun auringolla pom* Ei mahda olla kovin nopeasti liikkuva kapistus,kaunako lie siinä jo kököttänyt? Onkohan tässä nyt mulle jotain kun hyppii näin eteen?
Syntymäkartalla se on kasihuoneessa  leijona kahden asteen päässä vertexistä.
Täytyypä lukea lisää tätä ketjua ja pohtia että mitäs se nyt sitten voisi meinatakaan ja missä näkyä.
 Smiley

No mielenkiintoista...kun mulla on samaan aikaan Pholus peruuttamassa ykkösessä jousimiehessä, Chiron tekee neliötä ASc-DC akselille ja Jupiter on DC:llä pyörimässä  :Smiley

Uranus on kahta astetta vaille mun Pholus kolmosessa...ja niin, Jupiter on myös  aspect_opp Uranus ja Jupiter.

En nyt osaa rakentaa tuosta mitään kokonaiskuvaa, mutta ihmissuhdeakseli siinä on pyörityksessä, minä itse ja ne muut? Kuka tätä venettä keikuttaa?  Huh


Tuossa, en tiedä joko se oli täällä:
http://www.kuutarha.fi/astrologian-maailma/juttuarkisto2/astroaiheita/veli_hurja_ja_veli_villi-kenta/
« Viimeksi muokattu: 27.03.2013 12:25:07 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #36 : 27.03.2013 12:15:08 »

Mulla tää könnää syntymäkartalla itse asiassa Vertexin ja Kuun keskipisteessä, 6 astetta orbia molempiin. Voi ie.  uglystupid2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #37 : 26.04.2013 12:41:08 »


tämä kärpästen herra Zeus jahtasi Metistä ("neuvo"),
sai hänet raskaaksi,
sitten pelkäs että laps viekin vallan,
huijas Metiksen kärpäseksi,
ja nielas,
sitte tarvittiinkin seppää ja kirvestä,
että saatiin kärpänen ulos päästä surisemasta,
ja näin syntyi Pallas Athene



Kiitos tästä. Taas uusi pala paikoillaan, miks moni kokee että pääsen niitten pään sisään melkoisen helposti. Pallas MC.llä. Selittää ja pelittää oivasti.
Ai niin, aihe olikin Nessus-asteroidi. Piti oikeen mennä tuonne .com'in sivulle tarkistamaan missä huoneess mun Nessus on. Siellähän se 1h.n lopussa yhtymässä 2h.n kärkeen ja  aspect_opp  saturnus een.
Vai että shamanistisen hoitamisen piirteitä. Ilmankos niitä on tapahtunut.
Löysin ohimennen myös selityksen miksi eräs halvaantunut lähti kävelemään. Hänen sukunimi-asterooidinsa on väljässä yhtymässä Nessukseeni ja etunimensa vastaava oppositiossa  chiron Phlolus yhtymääni. Vaikuttavaa.
Näin se vaan astrologia jälleen selitti tämänkin syvän -jo edesmenneen- ystävyyden elämässäni.
Kiitos ja niiaus!

 idiot2
Mitäs se tarkoittaa, kun Nessus transitoi mun  kuu ta?
Tulevatko nämä hoitomenetelmät takaisin elämääni, kun olen sitä jonkin aikaa jo pohtinut, jos vaikka alkaisiin uudestaan. Tuli pidettyä paastoo näistä huuhaa-hommista jokunen vuosi.
 Lips Sealed uglystupid2
Nyt alkaa mennä yli horisontin! Mun Metos (itseasiassa Metis löytyy asteroidi-luettelosta) on 5  skorpioni a  kuten Täysikuu eilen illalla ja kuunpimennyskin. Siis iiihaaaan tarkka yhtymä!
Ja transitoiva Metis on exact mun Jupiterillani. Wau!
« Viimeksi muokattu: 26.04.2013 13:18:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: