Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etiäisiä??  (Luettu 22492 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #15 : 08.11.2005 15:28:13 »

Vihdoinkin asiaa, piti vähän kaivaa, 2funny 2funny 2funny

Nämä vaan ei päteneet Aino Kassiseen, Hänellä ei edes ollut lukkoa ovessa. Koska kukaan ei tullut ovesta ilman Hänen lupaansa.
Kukaan kutsumaton ei nähnyt hänen oveaan, vain seinän
smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 15:56:50 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #16 : 08.11.2005 16:19:53 »

Pelkkää asiaa, hyvä Ikiaikaiseni  smitten, sillä meidänkin talossa on monet kesät olleet ulko-ovet selälleen asti auki eikä KOSKAAN ole kukaan kävellyt - muut kuin naapurin kissat siis - sisälle!
Yhtenäkin kesänä olivat kyllä jotkut naapurissakin pihalla asti käyneet yöaikaan vaan eivätpä tuleet edes meidän pihalle. Sillä tietoisuuteni on estänyt sellasit teot jo vuosien ajan, kuten kaikessa muussakin, miten sen nyt sanoisin, että ITSE tuomme jokaisen kokomuksen elämäämme!  :Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 08.11.2005 16:34:20 »

Lainaus
Sillä tietoisuuteni on estänyt sellasit teot jo vuosien ajan, kuten kaikessa muussakin, miten sen nyt sanoisin, että ITSE tuomme jokaisen kokomuksen elämäämme!  :Smiley

Jaahas, tuostako se sitten johtuukin, vain ylitöpäisenä turvallisuuden tunteena pitämäni, 'suojauksen tarpeettomuuden tunne', niin materiassa kuin muussakin... Grin
Ns. 'hengellinen selitys', arjen luontaiselle kokemukselle... Smiley
Sitä tietämättä, toiminut loistavasti. uglystupid2

Tosin jotain olen löytänyt, mitä KUNNIOITUKSEN kautta 'suojaan' itsessäni ja myös sitä kautta kaikessa itseni ulkopuolella, nimittäin yksilöllisyyttä ! Ainutkertaista 'älykkyytä' kaikissa olemisen ilmentymis muodoissa.
Oikeastaan koen sen olevan ennemminkin elämän kunnoittamista yksilönvapaudessa (ja muussa ilmentymässä, ei vain ihmisissä)kuin minkään suojaamista.


 smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #18 : 08.11.2005 19:05:23 »

Jeh. Mulla on aina pyörä lukotta, vaikka olis missä. Eivät ole varkaat vieneet. Hyvällä asialla olevilla ja tarpeeseen on lupa lainata.  smitten smitten smitten
tallennettu

meiju
Vieras
« Vastaus #19 : 09.11.2005 21:58:22 »

Varsinainen etiäinen on. Kuulo tai näköhavainto jota ei ole tapahtunut vielä, mutta tapahtuu, noin 5 minutin sisällä.
Selvänäkö on, Täydellinen ymmärrys asioiden tulevasta kulusta.

Hienoa Smiley.

Ja etiäisiä ovat ne tummat hahmotkin.. Nyt tiedän mitä ne lapsena näkemäni tummat hahmot olivat..
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2005 11:17:49 »

Itse kullakin taitaa olla aina välillä pieniä etiäisiä Smiley
Mä ainakin tiedän lähes aina, siis hyvin harvoin puhelin pääsee soimaan tai tekstiviesti tulemaan ilman että tietäisin sen ennakolta.
Se on kyllä jännä tunne kun tietää että joku ajattlee vaan ei tiedä missä muodossa se yhteyden otto tulee; ajaako joku pihaan vai soiko puhelin vai tuleeko kirje sitten huomaan etana-postissa  :Smiley

Välillä saa kyll hyviä katseita muilta kun on juuri loihelausunut jotain jostain henkilöstä ja sitten ko henkilö soittaa tai pyörähtää pihaan  2funny
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2005 13:09:22 »

Tuosta pihaan pyörähtämisestä tuli mieleeni eräs aamu ala-asteella. Olin pienessä kyläkoulussa, jossa oli enimmillään 16 oppilasta. Seisoimme kaikki pihalla ja jostain syystä päivä oli todella huono. Kaikkia harmitti joku ihan suunnattomasti. Eräs oppilaista tuumasi, että "nyt tästä puuttuu enää se, että Pettinen kurvaisi autolla pihaan" (entinen opettajamme, josta ei oikein pidetty). Eikös herra Pettisen auto kurvannut juuri sillä sekunnilla pihaan ja lapsiparat juoksivat pelästyneenä koulun taakse piiloon opettajaa!  2funny
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #22 : 10.11.2005 19:27:49 »

Kerronpa myös omasta etiäisestä, joka toistuu useasti. Näen sivusta auringon valon ja käännyn katsomaan, että ihanaa aurinko alkoi paistaa. Eikä aurinko sitten oikeasti paistakkaan, mutta hetken kuluttua paistaakin.
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #23 : 11.11.2005 15:31:41 »

Hyvä kun joku otti asian puheeksi  Smiley  Saanko etiäisiä vai onko meillä vain todella syvä sieluyhteys äitini kanssa, kun on todella usein, siis lähes päivittäin käynyt niin, että äitini on ajatellut jotain, mitä aikoo sanoa minulle, niin huudankin jo vastauksen alakerrasta ja äiti vain vastaa että enhän minä vielä ehtinyt mitään kysyä.. Olen pelästynyt asiaa useasti. Shocked Onko muilla samoja tai samantapaisia kokemuksia?Huh?
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #24 : 11.11.2005 15:46:51 »

Veljeni ja isoaitini kuulemma saivat tällaisia etiäisiä.

Karmein niistä oli kuitenkin se kun veljeni asteli vakuutusyhtiöön ja otti itselleen henkivakuutuksen - halusi vielä välttämättä maksaakin sen saman tien.

Ihan sinä samana iltana hän hukkui työmaaonnettomuudessa 12 muun ihmisen kanssa!

Mutta näin keveämmissä merkeissä miehen kanssa aloitetaan välillä ihan samaa lausetta - oltais sanottu se ihan samoilla sanoilla molemmat.  Shocked
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #25 : 11.11.2005 15:55:21 »

Tuo olisi kyllä pelottavaa, mutta toisaalta jollain tavalla hyvä.  Huomasin itse kolme vuotta sitten että joku on huonosti ja tunsin vain että minun pitää soittaa isoisälleni. Hän oli saanut pari minuuttia ennen sydänkohtauksen ja lääkäri vastasi. Ehdin vielä sairaalaan pitämään häntä kädestä ennen kuin hänen sielunsa vaihtoi ulottuvuutta angel
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #26 : 11.11.2005 17:07:57 »

Minäkin allekirjoittaisin tuon että joskus on ihan hyvä jos pystyy vaistoamaan tulevaa, ajatella että voi saada vielä jonkin pienen mahdollisuuden - niinkuin sinä ennätit vielä lähelle kun jotakin oli kuitenkin tapahtumassa. Kun ei voi estää, voi reagoida.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #27 : 11.11.2005 21:55:27 »

Etiäisistä on ollut puhetta aikaisemminkin? =)

Meillä ne merkitsevät myös tietoa tulijasta, puhelinsoitosta, tietoa tiedosta.. Esim. kun mieheni tulee kotiin "kuulen" auton ovet n 10 min aikaisemmin. Olen pitänyt tätä täysin normaalina, sillä sekä lapsuuden että omassa kodissani kaikki kuulivat etiäiset.

Toisenlainen on mielestäni taas, tieto tai ehkä sitä voisi sanoa telepaattiseksi yhteydeksi läheisteni välillä. Se voi ilmetä esim. "hankalana olona" joka ei helpota ennek olen soittanut ko ihmiselle. Usein toisessa päässä on jotain murhetta tai vaikkapa vain flunssa. Samanlainen yhteys toimii mieheeni. Tarvitsee vain ajatella soittamista, niin puhelin soi.. Tai jos minä soitan, hän sanoo että olisit odottanut minuutin, hän oli juuri aikeissa soittaa..

Tummat hahmot, joita varsinkin lapset ja herkät näkevät, on meillä karjalassa kuvattu suojelijoiksi. Omaisuuden tai ihmisten. Isäni selitti niiden olevan kuolleiden sukulaisten "haamuja" jotka suojelevat meitä.

Näin meillä on pienestä opetettu.. =))) Yksi näkökulma keskusteluun toivoakseni tämäkin

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #28 : 11.11.2005 22:17:24 »

Tummat hahmot, joita varsinkin lapset ja herkät näkevät, on meillä karjalassa kuvattu suojelijoiksi. Omaisuuden tai ihmisten. Isäni selitti niiden olevan kuolleiden sukulaisten "haamuja" jotka suojelevat meitä.

Näin meillä on pienestä opetettu.. =))) Yksi näkökulma keskusteluun toivoakseni tämäkin

-annaz-


Ympäristömme Tonttuja, Haltioita. Miten kohtelemme Heitä, niin He kohteleevat meitä. smitten smitten smitten
tallennettu
Mari Harmaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


I have a dream...


Profiili
« Vastaus #29 : 12.11.2005 00:17:51 »

Itse olen nähnyt muutaman enneunen. Enneunet ovat yleensä niitä jotka jäävät mieleen koska ovat niin tavallisia verrattuna muuten omituiseen unimaailmaani  Grin

Joku on joskus kiven kovaan väittänyt minulle että enneuneni ovat dejavu-tapauksia. Mutta eikös dejavu ole sellainen että tunnet eläneesi jonkun hetken jo aiemmin? Minä muistan että olen nähnyt unessa jonkun tietyn hetken elämästäni etukäteen.

Kertokaahan voiko etiäisiä tulla haavojen muodossa? Eräänä keväänä sain polveeni hassun mallisen haavan. Syksyllä muuttaessani uuteen asuntoon huomasin että vessan seinässä oli jälki joka oli täysin samanmallinen kuin haavani (joka silloin siis oli jo arpi Wink).
tallennettu

Toivon että joskus oppisimme leikkimään yhdessä. Nätisti. =)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: